1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 грудня 1999 р. N 2244
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 464 від 27.04.2011 )
Питання державного оборонного замовлення
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 478 від 10.03.2000 N 1469 від 27.09.2000 N 386 від 23.04.2001 N 158 від 15.02.2002 N 281 від 13.03.2002 N 1058 від 25.07.2002 N 628 від 26.04.2003 N 1402 від 04.09.2003 N 983 від 28.07.2004 N 326 від 15.03.2006 N 378 від 29.03.2006 N 1074 від 01.08.2006 N 1700 від 08.12.2006 N 1042 від 15.08.2007 N 952 від 30.10.2008 N 1051 від 07.10.2009 )
Відповідно до статей 1 - 4 Закону України "Про державне оборонне замовлення" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок формування основних показників державного оборонного замовлення, розміщення та коригування обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, внесення змін до укладених державних контрактів, а також порядок контролю за виконанням оборонного замовлення та Порядок вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю (додаються).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1042 від 15.08.2007 )
2. Уповноважити Міністерство оборони, Міністерство внутрішніх справ, Державну податкову адміністрацію, Міністерство з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Міністерство промислової політики, Міністерство транспорту та зв'язку, Службу безпеки, Службу зовнішньої розвідки, Державну митну службу, Адміністрація Державної прикордонної служби, Національне космічне агентство, Адміністрацію Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Державний департамент з питань виконання покарань, Головне управління розвідки Міністерства оборони, Управління державної охорони укладати державні контракти на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг за державним оборонним замовленням.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 478 від 10.03.2000, N 386 від 23.04.2001, N 158 від 15.02.2002, N 281 від 13.03.2002, N 1402 від 04.09.2003, N 326 від 15.03.2006, N 378 від 29.03.2006, N 1700 від 08.12.2006, N 1042 від 15.08.2007, N 1051 від 07.10.2009 )
3. Покласти на Міністерство економіки розроблення проекту основних показників державного оборонного замовлення, координацію діяльності державних замовників і виконавців під час формування зазначеного проекту та виконання державних контрактів.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 158 від 15.02.2002, N 1042 від 15.08.2007 )
4. Установити, що з метою залучення до фінансування робіт та надання послуг, які належать до державного оборонного замовлення, додаткових коштів державні замовники після вибору на конкурентних засадах його виконавців можуть укладати договори про спільне з виконавцями, а також із суб'єктами здійснення міжнародних передач товарів військового призначення та подвійного використання фінансування на взаємовигідній основі робіт із створення нових або модернізації наявних зразків озброєння і військової техніки.
( Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 386 від 23.04.2001; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 628 від 26.04.2003; в редакції Постанови КМ N 983 від 28.07.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1042 від 15.08.2007 )
5. Міністерству економіки і Міністерству оборони щороку передбачати у проекті основних показників державного оборонного замовлення фінансування пріоритетних напрямів розвитку озброєння і військової техніки в обсягах не менш як 60 відсотків коштів, що призначаються на виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт.
( Постанову доповнено пунктом 5 згідно з Постановою КМ N 386 від 23.04.2001; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 158 від 15.02.2002, N 1042 від 15.08.2007 )
6. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1996 р. N 1194 "Про порядок формування, розміщення та виконання державного замовлення для забезпечення потреб оборони і безпеки", із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 1997 р. N 478 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 21, с. 35);
пункт 5 постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 1996 р. N 1540 "Про заходи щодо підвищення ефективності космічної діяльності".
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 69
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 1999 р. N 2244
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. N 1042 ( 1042-2007-п )
ПОРЯДОК
формування основних показників державного оборонного замовлення, розміщення та коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, а також контролю за його виконанням
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм формування основних показників державного оборонного замовлення (далі - оборонне замовлення), розміщення та коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, а також здійснення контролю за його виконанням.
2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
продукція оборонного призначення - товари, роботи і послуги, що належать до оборонного замовлення відповідно до частини шостої статті 1 Закону України "Про державне оборонне замовлення";
напрям оборонного замовлення - поставка (закупівля) продукції оборонного призначення, необхідної для виконання завдань у сфері діяльності державного замовника, забезпечена обсягами бюджетних асигнувань, які зазначаються окремим рядком у складі основних показників оборонного замовлення.
Поняття "виконавці", "державний контракт", "державні замовники", "оборонне замовлення" застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про державне оборонне замовлення".
3. Діяльність щодо формування, розміщення та виконання оборонного замовлення, інформація про яку становить державну таємницю, провадиться з додержанням законодавства про державну таємницю.
Стадії оборонного замовлення
4. Стадіями оборонного замовлення є:
розроблення проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період, а також пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період;
затвердження основних показників оборонного замовлення;
проведення процедури з вибору виконавців оборонного замовлення;
укладення державних контрактів;
складення звіту про результати проведення процедур закупівлі та конкурсів;
виконання державних контрактів;
контроль за виконанням державних контрактів;
складення звіту про виконання оборонного замовлення.
Формування основних показників оборонного замовлення
5. Проект основних показників оборонного замовлення формується як пакет документів, що затверджується постановою Кабінету Міністрів України, з урахуванням наступного:
основні показники оборонного замовлення для кожного державного замовника формуються окремим додатком до проекту постанови Кабінету Міністрів України;
номенклатура продукції оборонного призначення за кожним з напрямів оборонного замовлення складається по розділах;
у кожному розділі номенклатура продукції оборонного призначення формується за пріоритетами, визначеними для цієї продукції державними цільовими, науковими та науково-технічними програмами, або за важливістю функціонального призначення із зазначенням її кількості (обсягів);
в кінці кожного розділу та напряму оборонного замовлення зазначається вартість закупівлі продукції оборонного призначення, що розраховується за результатами маркетингових досліджень ринкової вартості відповідної продукції;
обсяги видатків, що передбачаються державними замовниками за відповідними бюджетними програмами для виконання оборонного замовлення, їх розподіл за напрямами оборонного замовлення зазначаються в окремому додатку.
6. Пріоритет здійснення закупівлі певних видів продукції оборонного призначення визначається державними замовниками з урахуванням вимог правових актів у сфері національної безпеки та оборони.
7. Державні замовники під час формування бюджетних запитів на наступний бюджетний період визначають відповідно до бюджетних програм та з урахуванням пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення, розроблених у попередньому бюджетному періоді, обсяги коштів для фінансування оборонного замовлення за його напрямами. Одночасно з поданням до Мінфіну бюджетних запитів до Мінекономіки вносяться пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення разом з їх обґрунтуванням.
8. Державні замовники на основі схваленого Кабінетом Міністрів України проекту державного бюджету у двомісячний строк розробляють та подають Мінекономіки за встановленими ним формами:
пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період у межах обсягів бюджетних призначень, що передбачені державному замовнику проектом державного бюджету;
пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період з урахуванням обсягів видатків, необхідних для здійснення заходів і виконання завдань державних цільових програм, планів утримання та розвитку військових формувань, розвідувальних і правоохоронних органів, а також реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу.
Пропозиції, зазначені в абзацах другому і третьому цього пункту, щодо поставки (закупівлі) спеціальних комплектувальних виробів та запасних частин до продукції оборонного призначення зазначаються окремим рядком з доданням до них специфікації.
Пропозиції, зазначені в абзацах другому і третьому цього пункту, щодо створення нових та нарощування діючих виробничих потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення подаються за погодженням з державними замовниками на поставку (закупівлю) цієї продукції.
9. Мінекономіки після надходження пропозицій від державних замовників у місячний строк:
аналізує зазначені пропозиції за напрямами оборонного замовлення та у разі потреби запитує додаткові матеріали;
узагальнює пропозиції державних замовників на наступний і другий наступний бюджетний період та перевіряє їх щодо відповідності показникам проекту Державного бюджету України на наступний бюджетний період і прогнозним показникам видатків Державного бюджету України на другий наступний період;
формує проект основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період.
10. Державні замовники у двотижневий строк після оприлюднення Закону про Державний бюджет України з урахуванням затверджених обсягів бюджетних асигнувань за відповідними бюджетними програмами уточнюють пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення та подають Мінекономіки пропозиції щодо коригування такого проекту.
11. Мінекономіки відповідно до поданих пропозицій вносить у двотижневий строк до проекту основних показників оборонного замовлення необхідні зміни та узгоджує його з державними замовниками у частині, що їх стосується.
Проект основних показників оборонного замовлення узгоджується у зазначений строк з Мінфіном, Держекспортконтролем та Мін'юстом і в установленому порядку подається Кабінетові Міністрів України.
12. Кабінет Міністрів України затверджує основні показники оборонного замовлення, що доводяться до державних замовників, Мінекономіки, Мінфіну, Державного казначейства та інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади.
Розміщення оборонного замовлення та укладення державних контрактів на виконання оборонного замовлення
13. Оборонне замовлення розміщується державними замовниками шляхом укладення з виконавцями державних контрактів.
14. Державні замовники проводять виходячи із затверджених основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний період вибір виконавців у порядку, визначеному законодавством з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 952 від 30.10.2008 )
15. Вибір виконавців з поставки продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю, здійснюється державними замовниками згідно з Порядком вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
16. У разі невизначення виконавця на конкурентній основі уповноважений Кабінетом Міністрів України орган приймає рішення щодо розміщення оборонного замовлення відповідно до частини другої статті 3 Закону України "Про державне оборонне замовлення".
17. Суб'єкт господарювання набуває статусу виконавця оборонного замовлення з моменту укладення державного контракту.
18. Ціни на продукцію оборонного призначення встановлюються на підставі акцептованих пропозицій переможців торгів і процедури вибору виконавців, проведення яких регулюється законодавством з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та Порядком вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
( Абзац перший пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 952 від 30.10.2008 )
У разі вибору виконавців не на конкурентній основі ціни на продукцію оборонного призначення встановлюються виконавцями і державними замовниками у процесі укладання державних контрактів.
19. Державний контракт укладається державним замовником і виконавцем у письмовій формі відповідно до законодавства.
19-1. У державних контрактах на закупівлю озброєння, військової і спеціальної техніки з тривалим циклом виробництва (більше трьох місяців) і на виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з розроблення озброєння, військової і спеціальної техніки, а також робіт з підготовки виробництва і створення спеціальних технологій та матеріалів для їх виготовлення і модернізації може передбачатися попередня оплата на строк не більш як шість місяців.
( Порядок доповнено пунктом 19-1 згідно з Постановою КМ N 952 від 30.10.2008 )
20. Поставка (закупівля) відповідно до міжнародних договорів з питань військово-технічного співробітництва продукції оборонного призначення іноземних виробників здійснюється шляхом укладення державними замовниками державних контрактів з визначеними на конкурентній основі виконавцями - суб'єктами господарської діяльності України, яким в установленому порядку надані повноваження на право здійснення імпорту відповідних видів продукції оборонного призначення.
21. Використання результатів науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, отриманих під час виконання оборонного замовлення, а також розроблених технологій військового та спеціального призначення здійснюється виконавцями та іншими суб'єктами господарської діяльності відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про державне оборонне замовлення" за погодженням з державними замовниками. Виконавці та інші суб'єкти господарської діяльності у разі використання результатів зазначених робіт відшкодовують державі частку бюджетних коштів, витрачених державними замовниками на ці роботи, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції оборонного призначення
22. У разі коли здійснення поставки (закупівлі) продукції оборонного призначення перестало відповідати потребам оборони та безпеки держави внаслідок настання непередбачуваних обставин та/або коли ціна найбільш вигідної тендерної (конкурсної) пропозиції перевищує суму, передбачену державним замовником на фінансування цієї закупівлі, чи коли виникла потреба у внесенні змін до кількісних показників та/або номенклатури продукції оборонного призначення, а також у коригуванні очікуваної вартості закупівлі у межах затверджених обсягів фінансування оборонного замовлення на поточний бюджетний період для відповідного державного замовника, такий державний замовник готує проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін у відповідний додаток до постанови Кабінету Міністрів України про затвердження основних показників оборонного замовлення на відповідний рік.
23. У разі виникнення необхідності внесення змін до затверджених обсягів оборонного замовлення на поточний рік у зв'язку з прийняттям законів України, затвердженням державних цільових програм, виданням актів Президента України та Кабінету Міністрів України Мінекономіки у місячний строк після набрання чинності відповідними правовими актами за поданням державних замовників вносить в установленому порядку до Кабінету Міністрів України проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення відповідних змін.
Контроль за виконанням оборонного замовлення
24. Контроль за виконанням оборонного замовлення здійснюють державні замовники, Мінекономіки та Мінфін у межах їх повноважень.
25. Контроль за якістю продукції оборонного призначення на всіх стадіях її розроблення, виробництва, модернізації та ремонту, своєчасним виконанням державних контрактів, цільовим використанням коштів, перевірка і узгодження документів щодо формування договірних цін здійснюються в установленому порядку державними замовниками.
26. Державні замовники подають:
щомісяця до 5 числа Мінекономіки за встановленою ним формою інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення;
щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну та Мінекономіки звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
27. Державні замовники та виконавці подають звіт про хід виконання державних контрактів з оборонного замовлення органам державної статистики:
щомісяця - про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
щокварталу - про виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, будівництво найважливіших об'єктів і споруд оборонного призначення, створення і нарощення діючих виробничих потужностей для виготовлення нових зразків та модернізації наявних видів озброєння і військової техніки.
28. Держкомстат не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним періодом, подає Кабінетові Міністрів України і Мінекономіки зведену інформацію про стан виконання державних контрактів з оборонного замовлення.
29. Мінекономіки аналізує отриману інформацію та кожні півроку інформує Кабінет Міністрів України про хід виконання оборонного замовлення.
( Порядок в редакції Постанови КМ N 1042 від 15.08.2007 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 1999 р. N 2244
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. N 1042 ( 1042-2007-п )
ПОРЯДОК
вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю
Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення державними замовниками конкурсів з вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
Загальні положення
1. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
поняття "виконавці", "державні замовники", "державний контракт", "оборонне замовлення" застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про державне оборонне замовлення";
акцепт конкурсної пропозиції - прийняття державним замовником конкурсної пропозиції, яку за результатами оцінки визнано найкращою. Конкурсна пропозиція вважається акцептованою, якщо державним замовником в установлений у конкурсній документації строк повідомлено учасника у письмовій формі про акцепт його конкурсної пропозиції;
закритий конкурс (далі - конкурс) - здійснення конкурентного вибору учасників з метою визначення переможця згідно з процедурами, встановленими цим Порядком;
конкурсна документація - документація, яка розробляється державним замовником та передається учасникам конкурсу для підготовки ними конкурсних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного державним замовником. Конкурсна документація складається державною мовою;
конкурсна комісія - група спеціалістів, призначена наказом державного замовника, відповідального за проведення конкурсу згідно з цим Порядком;
конкурсна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яка готується учасником конкурсу та подається державному замовнику відповідно до вимог конкурсної документації;

................
Перейти до повного тексту