- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
м. Київ | N 217 14 березня 2006 р. |
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Голови Верховної Ради України
N 769 від 25.08.2011 )
Про внесення змін до Положення про Апарат Верховної Ради України (Витяг)
( Щодо змін додатково див. Розпорядження Голови ВР
N 796 від 24.09.2010 - Розпорядження
скасовано на підставі Розпорядження Голови ВР
N 876 від 12.10.2010 )
1. Внести зміни до Положення про Апарат Верховної Ради України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 31 травня 2000 року
N 459, виклавши його у новій редакції (додається).
Голова Верховної Ради України | В.ЛИТВИН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Голови Верховної Ради України
від 14 березня 2006 року N 217
ПОЛОЖЕННЯ
про Апарат Верховної Ради України
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Апарат Верховної Ради України (далі - Апарат) є органом, який здійснює правове, наукове, організаційне, документальне, інформаційне, кадрове, фінансово-господарське, матеріально-технічне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Верховної Ради України, народних депутатів України.
3. До складу Апарату входять його структурні підрозділи: головні управління, управління, відділи, секретаріати Голови Верховної Ради України та його заступників, секретаріати комітетів Верховної Ради України, спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації, секретаріати зареєстрованих депутатських фракцій і груп, інші структурні підрозділи.
4. Структура Апарату Верховної Ради України, його гранична чисельність відповідно до пункту 35 статті 85
Конституції України затверджуються Верховною Радою України.
5. Штатний розпис Апарату та чисельність працівників структурних підрозділів затверджує в установленому порядку Голова Верховної Ради України.
6. Апарат є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
II. ПРАВОВЕ І НАУКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
7. У сфері правового та наукового забезпечення на апарат покладаються такі завдання:
підготовка матеріалів, пов'язаних з розробкою законопроектів і законодавчих пропозицій;
розробка або участь в розробці, за дорученням керівництва Верховної Ради України, проектів законодавчих актів, актів комітетів і комісій Верховної Ради України;
експертиза законопроектів, що вносяться до Верховної Ради України суб'єктами права законодавчої ініціативи, організація наукової експертизи в наукових установах; експертиза актів законодавства щодо їх відповідності
Конституції і законам України;
участь у доопрацюванні проектів законодавчих актів після першого, другого і наступних читань;
візування законопроектів, що подаються на розгляд Верховної Ради України у другому та наступних читаннях;
здійснення контролю за підготовкою проектів законів та інших актів Верховної Ради України щодо їх юридичного і редакційного оформлення;
подання наукової та правової допомоги комітетам і комісіям Верховної Ради України в підготовці законопроектів, консультування народних депутатів України з цих питань; організація систематизованого обліку законодавства;
підготовка відповідних довідкових та науково-аналітичних матеріалів з питань, що розглядаються Верховною Радою України;
здійснення аналізу практики застосування чинного законодавства з метою його вдосконалення та сприяння реалізації функції парламентського контролю Верховною Радою України та її органами;
оцінка макроекономічної політики та бюджету, податкового законодавства, визначення наслідків внесення змін і доповнень до чинного законодавства з цих питань;
розробка на основі аналізу практики застосування законодавства України прогнозів розвитку його відповідних галузей;
здійснення взаємовідносин з органами правосуддя щодо відповідності актів Верховної Ради України
Конституції України та законам України;
забезпечення представництва Верховної Ради України в Конституційному Суді України та інших судових органах при розгляді справ;
підготовка наукових висновків з питань європейської інтеграції та міжнародних відносин;
встановлення та розвиток зв'язків з відповідними службами парламентів зарубіжних країн з питань парламентського права, розвитку і вдосконалення законодавства, законопроектної роботи, обміну досвідом; підготовка узагальнюючих матеріалів і пропозицій для Верховної Ради України;
здійснення експертизи пропозицій Президента України щодо прийнятих Верховною Радою законів;
роз'яснення положень законодавства за зверненнями народних депутатів України, органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, окремих громадян;
підготовка за дорученням керівництва Верховної Ради України висновків з окремих правових питань.
III. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
8. На апарат покладаються такі завдання в сфері організаційного забезпечення:
організаційне забезпечення реалізації Верховною Радою України своїх конституційних повноважень;
реєстрація законопроектів, внесених на розгляд Верховної Ради України суб'єктами права законодавчої ініціативи, ведення бази даних та контроль за їх проходженням у комітетах Верховної Ради України і спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
підготовка за пропозиціями суб'єктів права законодавчої ініціативи та комітетів Верховної Ради України і спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації проектів зведених перспективних і поточних планів законотворчої роботи Верховної Ради України, проектів порядку денного сесії та розкладів пленарних засідань Верховної Ради України, аналітичних матеріалів про стан їх реалізації;
забезпечення діяльності комітетів Верховної Рада України і спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації та подання їм організаційно-інформаційної і консультативно-методичної допомоги в процесі розробки та опрацювання внесених на розгляд законопроектів, оформленні прийнятих законів, постанов, а також забезпечення взаємодії комітетів Верховної Рада України в процесі законотворення;
організаційно-методичне забезпечення роботи зареєстрованих у Верховній Раді України депутатських фракцій і груп;
сприяння налагодженню взаємодії з питань законотворчої роботи комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій і груп з Секретаріатом Президента України, Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, науковими і громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування;
подання консультативної та організаційної допомоги народним депутатам України, комітетам Верховної Рада України і спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації у виконанні планів законотворчої та контрольної роботи, доопрацюванні законопроектів;
методичне і організаційне забезпечення підготовки та проведення пленарних засідань Верховної Ради України, засідань комітетів Верховної Ради України і спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
забезпечення народних депутатів України законопроектами та інформаційними матеріалами з питань, що вносяться на розгляд Верховної Ради України;
облік та узагальнення пропозицій і зауважень, висловлених при обговоренні законопроектів та інших питань на сесіях Верховної Ради України, а також пропозицій і зауважень, що надходять до проектів актів, опублікованих для всенародного обговорення;
забезпечення разом з відповідними комітетами, депутатськими фракціями і групами підготовки "Дня Уряду України" та парламентських слухань у Верховній Раді України;
організація системи навчання і стажування народних депутатів України, забезпечення взаємодії депутатських фракцій і груп з комітетами у цих питаннях;
здійснення взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування у підготовці питань, що вносяться на розгляд Верховної Ради України, її комітетів і спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації;
подання організаційно-методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у здійсненні заходів щодо підготовки та проведення виборів народних депутатів України і виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, референдумів; підготовка та узагальнення інформацій про хід виборчих кампаній, підсумки виборів та місцевих референдумів;
підготовка матеріалів, пов'язаних з вирішенням питань адміністративно-територіального устрою України, ведення автоматизованої системи "Адміністративно-територіальний устрій України";
організація обліку даних про кількість і склад територіальних громад та органів місцевого самоврядування, подання їм методичної допомоги;
підготовка відповідних аналітичних матеріалів про стан виконання доручень, що містяться в актах Верховної Ради України та її органів;
організація контролю за додержанням термінів розгляду запитів народних депутатів України та виконання доручень, що містяться в актах Верховної Ради України, а також даних на її засіданнях комітетам Верховної Ради України і спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації, Кабінету Міністрів України, міністерствам і відомствам України;
організаційне забезпечення проведення у Верховній Раді України нарад, зустрічей та інших заходів;
організація прийому громадян, розгляд їх пропозицій, заяв і скарг, що надходять до Верховної Ради України та її органів, вивчення і узагальнення питань, які порушуються громадянами у зверненнях, внесення пропозицій щодо їх вирішення;
організаційне забезпечення планування та проведення мобілізаційної підготовки у Верховній Раді України на особливий період та на випадок стихійного лиха, аварій та катастроф у мирний час.
IV. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
9. На апарат покладаються такі завдання в сфері документального забезпечення:
документальне обслуговування Верховної Ради України, її комітетів і комісій, депутатських фракцій і груп;
................Перейти до повного тексту