1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 27 жовтня 2010 р. N 2068-р
Київ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Постанови КМ N 918 від 11.11.2015 )
Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1105 від 06.12.2010 )
1. Схвалити Концепцію Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках, що додається.
Визначити Національне агентство з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів державним замовником Програми.
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1105 від 06.12.2010 )
2. Національному агентству з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів разом з іншими заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади розробити та подати у місячний строк на розгляд Кабінету Міністрів України проект Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1105 від 06.12.2010 )
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 4
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 жовтня 2010 р. N 2068-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Природно-ресурсний та історико-культурний потенціал України, її вигідне географічне положення є вагомою передумовою для розвитку зимових видів спорту, внутрішнього та міжнародного туризму, а також підвищення рівня соціально-економічного розвитку держави.
На території України розташований унікальний Карпатський гірський масив, умови якого придатні для розвитку гірськолижного спорту та різних видів туризму.
Проте протягом останніх 15 років спостерігається занепад зимових видів спорту та істотне послаблення їх соціальних функцій. Зокрема, за період з 2001 року по січень 2010 р. кількість тих, хто займається зимовими видами спорту, зменшилася на 2741 особу і становить, за статистичними даними, 14347 осіб, або 2,26 відсотка загальної кількості тих, хто займається спортом.
За спортивною інфраструктурою Україна в 10-15 разів поступається країнам, збірні команди яких є головними нашими конкурентами на світовій спортивній арені, зокрема Чехії, Естонії, Білорусі, Болгарії, Латвії, Словаччини. Такі держави, як Німеччина, Канада, США, Австрія, Норвегія, Фінляндія, Росія, Швеція, ще більшою мірою випереджають Україну за рівнем забезпечення населення спортивними спорудами.
Крім того, в Україні немає можливості проводити навчально-тренувальні збори у зв'язку з відсутністю установок для утворення штучного снігу на спортивних базах, гірськолижних трасах і трамплінах, санно-бобслейної траси та льодової арени для швидкісного бігу на ковзанах, спортивних споруд та баз міжнародного рівня, недостатньою кількістю критих льодових спортивних споруд, що змушує національні збірні команди проводити тренування на сучасних спортивних базах за кордоном.
Нерозв'язання проблем, пов'язаних з розвитком зимових видів спорту, призвело до того, що протягом п'яти олімпійських циклів національна олімпійська збірна завоювала лише одну золоту, одну срібну та чотири бронзові медалі, а на XXI зимових Олімпійських іграх 2010 року не завоювала жодної медалі.
З урахуванням викладеного необхідно вжити ефективних заходів для розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури.
Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання програмним методом
Основними причинами виникнення проблеми є:
відсутність державної підтримки розвитку зимових видів спорту та невідповідність спортивної та туристичної інфраструктури міжнародним стандартам;
низький рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення зимових видів спорту;
недосконалість системи проведення національних змагань, низький рівень підготовки спортсменів, що беруть участь у таких змаганнях;
незначний обсяг інвестицій;
низький рівень забезпечення населення спортивними спорудами для заняття зимовими видами спорту;
недостатня кількість дитячо-юнацьких спортивних шкіл, зокрема для інвалідів, та низький рівень матеріально-технічного забезпечення таких шкіл;
низький рівень надання туристичних та транспортних послуг.

................
Перейти до повного тексту