1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 3 листопада 2010 р. N 2056-р
Київ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМ N 549-р від 15.05.2013 )
Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМ N 845-р від 07.09.2011 N 85-р від 15.02.2012 ) ( У назві та тексті Розпорядження слова і цифри "на 2011-2015 роки" замінено словами і цифрами "на період до 2015 року" згідно з Розпорядженням КМ N 845-р від 07.09.2011 )
1. Схвалити Концепцію Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року, що додається.
Визначити Міністерство соціальної політики державним замовником Програми.
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 845-р від 07.09.2011 )
2. Міністерству соціальної політики разом з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити та подати до 1 вересня 2012 р. Кабінетові Міністрів України проект Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМ N 845-р від 07.09.2011, N 85-р від 15.02.2012 )
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 28
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 листопада 2010 р. N 2056-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року
( Назва Концепції із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 845-р від 07.09.2011 )
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Права дитини на відпочинок і дозвілля, користування послугами, що надаються закладами охорони здоров'я, визначені Конвенцією ООН про права дитини, що ратифікована Україною в 1991 році.
Поліпшення стану здоров'я дітей, відновлення їх життєвих сил, запобігання бездоглядності, створення умов для продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей забезпечується шляхом організації оздоровлення та відпочинку дітей, зокрема у канікулярний період.
Упродовж останніх років спостерігається тенденція до погіршення стану здоров'я дітей з одночасним збереженням незначного обсягу надання їм послуг з оздоровлення та відпочинку.
Відбувається істотне зменшення кількості дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (далі - заклади). Більшість закладів становлять табори з денним перебуванням дітей, які утворюються на базі навчальних закладів. Водночас відсутні заклади для оздоровлення сімей з дітьми та дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення.
Мережа закладів використовується неефективно, забезпечується її функціонування лише протягом 65 днів (за можливості використання протягом 84 днів). При цьому відсутні належні умови для організації повноцінного оздоровлення та змістовного відпочинку дітей. Практично не здійснюється будівництво нових закладів і відновлення функціонування закладів, що тривалий час не працюють. Позаміські заклади та заклади санаторного типу за умови повної завантаженості протягом літнього періоду забезпечують оздоровлення та відпочинок лише 20 відсотків дітей шкільного віку.
Рівень організації виховного процесу і дозвілля в закладах не відповідає сучасним потребам дітей, зокрема не застосовуються повною мірою активні форми відпочинку та оздоровлення.
Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання програмним методом
Низький рівень організації оздоровлення та відпочинку дітей зумовлений:
недосконалістю механізму надання послуг з оздоровлення та відпочинку, зокрема дітям, які потребують особливих умов для оздоровлення, та дітям-інвалідам;
недостатньою кількістю закладів, зокрема тих, що відповідають сучасним вимогам;
низьким рівнем матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів;

................
Перейти до повного тексту