1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 10 грудня 1998 р. N 1946
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1845 від 20.12.2000 )
Про затвердження Типового положення про управління охорони здоров'я обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Типове положення про управління охорони здоров'я обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (додається).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 грудня 1998 р. N 1946
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління охорони здоров'я обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління охорони здоров'я обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління охорони здоров'я) є структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, що створюється головою обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і підпорядковується голові відповідної обласної (міської) державної адміністрації та МОЗ.
2. Управління охорони здоров'я у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови відповідної обласної (міської) державної адміністрації, наказами МОЗ, рішеннями органів місцевого самоврядування, прийнятими в межах їх компетенції, а також положенням про управління.
3. Основними завданнями управління охорони здоров'я є:
реалізація державної політики в галузі охорони здоров'я;
керівництво підприємствами, установами та організаціями галузі охорони здоров'я, що належать до сфери управління відповідної обласної (міської) державної адміністрації (далі - заклади охорони здоров'я), організація їх матеріально-фінансового забезпечення;
прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров'я для нормативного забезпечення населення медико-санітарною допомогою;
здійснення заходів щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації;
організація медико-санітарної допомоги населенню, роботи органів медико-соціальної експертизи, закладів судово-медичної та судово-психіатричної експертизи;
забезпечення дотримання законодавства в галузі охорони здоров'я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища і санітарно-епідемічного благополуччя населення, нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров'я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій.
4. Управління охорони здоров'я відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозиції до проектів програм, соціально-економічного розвитку відповідної території та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд відповідній обласній (міській) державній адміністрації:
2) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
3) готує пропозиції, спрямовані на здійснення економічної реформи в галузі охорони здоров'я, і подає їх на розгляд відповідній обласній (міській) державній адміністрації;
4) здійснює організаційне і методичне керівництво роботою закладів охорони здоров'я з питань надання лікувально-профілактичної допомоги та забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення на відповідній території;
5) вивчає стан здоров'я населення, вживає заходів для запобігання і зниження захворюваності та втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей;
6) здійснює на основі територіальних медичних стандартів контроль за якістю та обсягом медико-санітарної допомоги, що надається закладами охорони здоров'я всіх форм власності;
7) організовує роботу з охорони здоров'я, материнства і дитинства, відбір дітей та підлітків на санаторно-курортне лікування; контролює стан здоров'я дітей у дошкільних та інших навчальних закладах незалежно від форми власності, а також виробництво і якість продуктів дитячого харчування в закладах охорони здоров'я;
8) організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризацію) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС, осіб, евакуйованих і відселених із зон відчуження та тих, що проживають на радіаційно забруднених територіях;
9) складає баланс фінансових і трудових ресурсів, доходів і видатків, визначає потребу у медичній техніці, медикаментах, будівельних матеріалах, інвентарі, паливі, автотранспорті;
10) подає пропозиції та погоджує проекти планів приватизації закладів охорони здоров'я;
11) здійснює фінансування закладів охорони здоров'я, які утримуються за рахунок коштів, передбачених у республіканському бюджеті Автономної Республіки Крим, обласних, міських бюджетах Києва та Севастополя; контролює ефективне використання ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів;
12) забезпечує впровадження в практику охорони здоров'я наукових досягнень і передового досвіду;
13) забезпечує контроль за підтриманням належного санітарного та епідемічного стану, організовує пропаганду наукових медичних і гігієнічних знань серед населення;
14) вживає заходів для розвитку, збереження та упорядкування мережі закладів охорони здоров'я, зміцнення їхньої матеріально-технічної бази;
15) здійснює в установленому порядку державну акредитацію закладів охорони здоров'я комунальної форми власності;
16) видає закладам охорони здоров'я комунальної форми власності ліцензії на зайняття медичною практикою та контролює дотримання ними ліцензійних умов;

................
Перейти до повного тексту