- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 жовтня 1999 р. N 1914
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 668 від 30.06.2023 )
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. N 1287
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р.
N 1287 "Про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації, інформаційних агентств та розміри реєстраційних зборів" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 47, с. 46; 1998 р., N 10, ст. 383) такі зміни:
1. В абзаці другому пункту 1 та абзаці першому пункту 2 слова "Міністерство інформації" замінити словами "Державний комітет інформаційної політики".
2. На часткову зміну пункту 4 затвердити нові зразки свідоцтв про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності (додаються).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 жовтня 1999 р. N 1914
Зразок
Державний Герб України
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ
ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
СВІДОЦТВО
ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Серія________________ N________________
------------------------------------------------------------------
(назва видання державною мовою)
------------------------------------------------------------------
(назва видання іншою мовою (мовами)
Вид видання_______________________________________________________
(газета, журнал, бюлетень, збірник, альманах, календар, дайджест)
Статус видання____________________________________________________
(вітчизняне, спільне)
Мова (мови) видання_______________________________________________
Вид видання за цільовим
призначенням______________________________________________________
(громадсько-політичне, наукове, навчальне, літературно-художнє,
------------------------------------------------------------------
рекламне (понад 40 відсотків обсягу одного номера - реклама),
еротичне тощо
Обсяг, періодичність______________________________________________
Сфера розповсюдження та категорія читачів_________________________
Засновник (співзасновники)________________________________________
------------------------------------------------------------------
................Перейти до повного тексту