1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 20 листопада 2003 р. N 1800
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 747 від 25.08.2010 )
Про затвердження Порядку проведення внутрішнього фінансового моніторингу суб'єктами господарювання, що провадять господарську діяльність з організації та утримання казино, інших гральних закладів, і ломбардами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1548 від 17.11.2004 N 572 від 12.07.2005 N 458 від 05.04.2006 )
Відповідно до пункту 5 розділу VII "Прикінцеві положення" Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення внутрішнього фінансового моніторингу суб'єктами господарювання, що провадять господарську діяльність з організації та утримання казино, інших гральних закладів, і ломбардами, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2004 року.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 листопада 2003 р. N 1800
ПОРЯДОК
проведення внутрішнього фінансового моніторингу суб'єктами господарювання, що провадять господарську діяльність з організації та утримання казино, інших гральних закладів, і ломбардами
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм виконання такими суб'єктами первинного фінансового моніторингу, як суб'єкти господарювання, що провадять господарську діяльність з організації та утримання казино, інших гральних закладів, і як ломбарди (далі - суб'єкти), а також відокремленими підрозділами суб'єктів, завдань та обов'язків з проведення внутрішнього фінансового моніторингу, передбачених статтями 5, 6, 7 і 8 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" (далі - Закон).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1548 від 17.11.2004, N 572 від 12.07.2005, N 458 від 05.04.2006 )
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
фінансовий моніторинг - сукупність заходів, спрямованих на виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
азартна гра - гра, участь у якій дає змогу набувати гроші, інше майно або майнові права, результат якої визначається діями, цілком або частково залежними від випадку, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки (в тому числі ігри в букмекерських конторах, на іподромах та інших видах тоталізатора);
гральний заклад - окреме приміщення або будівля з гральним залом (залами) для відвідувачів, у якому (яких) проводяться азартні ігри;
казино - гральний заклад з одним або кількома гральними залами, у якому (яких) проводяться циліндричні ігри, в тому числі рулетка, гра в карти, кості;
ломбард - фінансова установа, виключним видом діяльності якої є надання на власний ризик фінансових кредитів фізичним особам готівкою чи у безготівковій формі за рахунок власних або залучених коштів, крім депозитів, під заставу майна та майнових прав на визначений строк і під відсоток, а також надання супутніх ломбардних послуг.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у названому та інших законах.
Призначення, права та обов'язки відповідального працівника
3. Суб'єкти з урахуванням вимог законодавства, у тому числі нормативно-правових актів Держфінмоніторингу, призначають працівника, відповідального за проведення внутрішнього фінансового моніторингу, кваліфікація якого повинна відповідати вимогам, затвердженим Держфінмоніторингом.
4. Відповідальний працівник незалежний у своїй діяльності і підзвітний тільки керівнику суб'єкта. Відповідальний працівник зобов'язаний не рідше одного разу на місяць інформувати керівника про виявлені фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, та заходи, які були вжиті.
5. Суб'єкти зобов'язані повідомити протягом трьох робочих днів Держфінмоніторинг про призначення або звільнення працівника, відповідального за проведення внутрішнього фінансового моніторингу (або особи, яка тимчасово виконує його обов'язки), за формою, затвердженою Держфінмоніторингом.
6. Суб'єкти з урахуванням вимог законодавства та вимог до організації фінансового моніторингу суб'єктами первинного фінансового моніторингу у сфері запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму, затверджених Держфінмоніторингом, встановлюють правила проведення внутрішнього фінансового моніторингу.
Виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу
7. Суб'єкти зобов'язані забезпечувати виявлення фінансових операцій, що відповідно до Закону підлягають фінансовому моніторингу.
8. Обов'язковому фінансовому моніторингу підлягає виплата особі виграшу (призу) в казино або в іншому гральному закладі, а також розміщення дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та інших цінностей у ломбарді, якщо сума, на яку здійснюється відповідна фінансова операція, дорівнює чи перевищує 80 тис. гривень або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, еквівалентну 80 тис. гривень.
9. Фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо вона має одну або більше ознак, визначених статтею 12 Закону.
Внутрішній фінансовий моніторинг може проводитися також щодо інших фінансових операцій, коли у суб'єкта виникають підстави вважати, що фінансова операція здійснюється з метою легалізації (відмивання) доходів.

................
Перейти до повного тексту