Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Відповідальні виконавці |
Джерела фінансування (державний бюджет, інші) |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн гривень |
У тому числі за роками |
усього |
у тому числі за роками |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
1. Приведення нормативно-правових актів з охорони праці у відповідність з вимогами міжнародного та європейського законодавства |
кількість розроблених нормативно-правових актів |
101 |
4 |
24 |
24 |
19 |
30 |
1) приведення нормативно-правових актів з охорони праці у відповідність із сучасними вимогами та законодавством ЄС |
Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) |
кошти Фонду |
16,07 |
0,61 |
3,47 |
3,99 |
3,99 |
4,01 |
|
кількість розроблених документів |
1 |
|
|
|
|
1 |
2) проведення аналізу стану адаптації законодавства України з питань охорони праці до вимог законодавства ЄС |
|
інші джерела |
0,2 |
|
|
|
|
0,2 |
Разом за завданням 1 |
16,27 |
0,61 |
3,47 |
3,99 |
3,99 |
4,21 |
у тому числі: |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
кошти Фонду |
16,07 |
0,61 |
3,47 |
3,99 |
3,99 |
4,01 |
інші джерела |
0,2 |
|
|
|
|
0,2 |
2. Удосконалення системи державного нагляду та громадського контролю за додержанням вимог законодавства про охорону праці та промислову безпеку |
кількість створених систем, одиниць |
1 |
|
|
|
|
1 |
1) створення інформаційно-аналітичної системи збирання інформації про стан робіт на гірничодобувних підприємствах |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
10 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення навчання: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість осіб |
2409 |
569 |
576 |
420 |
420 |
424 |
з питань охорони праці посадових осіб центральних органів виконавчої влади, обласних і районних державних адміністрацій |
-"- |
-"- |
1,7 |
0,4 |
0,41 |
0,29 |
0,3 |
0,3 |
|
-"- |
2500 |
500 |
500 |
500 |
500 |
500 |
технічних інспекторів праці та інших представників профспілок з питань охорони праці |
Фонд |
кошти Фонду |
1,75 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
Разом за завданням 2 |
13,45 |
2,75 |
2,76 |
2,64 |
2,65 |
2,65 |
у тому числі: |
державний бюджет |
11,7 |
2,4 |
2,41 |
2,29 |
2,3 |
2,3 |
кошти Фонду |
1,75 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
3. Підвищення ефективності систем управління охороною праці |
|
|
|
|
|
|
|
1) створення систем: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість створених систем, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
|
управління безпекою робіт на автотранспорті в особливих умовах (гірських, польових, геологорозвідувальних тощо) |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
0,34 |
0,17 |
0,17 |
|
|
|
|
-"- |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
|
управління охороною праці на державному, галузевому та регіональному рівні |
-"- |
-"- |
0,8 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
|
|
кількість опрацьованих національних звітів |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2) опрацювання, видання та розповсюдження щорічного Національного звіту про стан охорони праці в Україні |
-"- |
-"- |
0,9 |
0,18 |
0,18 |
0,18 |
0,18 |
0,18 |
Разом за завданням 3 |
2,04 |
0,55 |
0,55 |
0,38 |
0,38 |
0,18 |
у тому числі: |
державний бюджет |
2,04 |
0,55 |
0,55 |
0,38 |
0,38 |
0,18 |
кошти Фонду |
|
|
|
|
|
|
4. Запобігання ризикам виробничого травматизму, професійної захворюваності та аварійності |
кількість розроблених методичних документів |
1 |
|
1 |
|
|
|
1) визначення критеріїв обґрунтування рівнів ризику загибелі та травмування на виробництві |
Фонд |
кошти Фонду |
2,5 |
1,25 |
1,25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розроблення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методів |
3 |
|
|
|
1 |
2 |
методів управління виробничою безпекою на робочих місцях з підвищеним рівнем виробничого травматизму (у вугільній, металургійній та коксохімічній промисловості) |
Фонд |
кошти Фонду |
1,5 |
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
кількість розроблених документів |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
критеріїв і принципів виконання заходів з профілактики виробничого травматизму за програмно-цільовим принципом з урахуванням виробничих ризиків |
-"- |
-"- |
1,35 |
0,35 |
0,5 |
0,5 |
|
|
|
- " - |
1 |
|
1 |
|
|
|
Концепції створення автоматизованої системи інформаційного забезпечення управління виробничими ризиками та їх страхування |
-"- |
-"- |
1 |
0,5 |
0,5 |
|
|
|
|
- " - |
1 |
|
|
|
1 |
|
плану комплексних заходів щодо розв’язання проблем поліпшення стану умов праці та профілактичної роботи за результатами атестації робочих місць із шкідливими умовами праці на підприємствах нафтопереробної та нафтохімічної галузей |
-"- |
-"- |
2 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|
кількість розроблених технологій |
4 |
|
|
1 |
3 |
|
технології комплексного перероблення породних відвалів вугільних шахт та золонакопичувачів теплових електростанцій |
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України |
державний бюджет |
2,2 |
0,6 |
0,6 |
0,5 |
0,5 |
|
|
кількість розроблених методів |
1 |
|
|
|
1 |
|
комп’ютерного методу оцінювання безпечності експлуатації, обслуговування та ремонту промислового устаткування |
-"- |
-"- |
1,5 |
|
0,5 |
0,75 |
0,25 |
|
|
кількість розроблених діагностичних комплексів |
1 |
|
|
|
1 |
|
комп’ютеризованого діагностичного комплексу для оперативного виявляння дефектів техніки та обладнання сільськогосподарського призначення |
Міністерство аграрної політики та продовольства України |
-"- |
0,92 |
0,23 |
0,23 |
0,23 |
0,23 |
|
|
кількість розроблених методичних документів |
3 |
|
|
|
1 |
2 |
методів медико-трудової реабілітації потерпілих в аваріях гірників та інших категорій працівників |
Міністерство охорони здоров’я України |
-"- |
5,67 |
1,2 |
1,15 |
1,15 |
1,15 |
1,02 |
|
-"- |
1 |
|
1 |
|
|
|
методичних рекомендацій з проведення психофізіологічної експертизи працівників для виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору |
-"- |
-"- |
0,4 |
0,2 |
0,2 |
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
1 |
1 |
|
|
|
|
порядку визначення наявності алкогольного, наркотичного та іншого сп’яніння осіб, потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві |
Міністерство охорони здоров’я України |
державний бюджет |
0,17 |
0,17 |
|
|
|
|
|
кількість розроблених баз даних, одиниць |
1 |
|
|
|
|
1 |
3) розроблення та впровадження єдиної бази даних про суб’єктів господарювання, які проводять навчання працівників, у тому числі зайнятих на роботах підвищеної небезпеки |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
-"- |
1,8 |
0,3 |
0,3 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
|
кількість створених систем, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
|
4) створення системи надшвидкодіючого відключення електроживлення на основі електровибухових комутаторів |
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України |
-"- |
0,95 |
0,4 |
0,55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) проведення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зниження обсягів шкідливих викидів, відсотків |
50 |
|
|
|
|
50 |
моніторингу теплового стану породних відвалів вугільних підприємств щодо виявлення осередків самозаймання та розроблення плану заходів щодо запобігання їм |
-"- |
-"- |
1,4 |
0,28 |
0,28 |
0,28 |
0,28 |
0,28 |
|
кількість розроблених документів |
1 |
1 |
|
|
|
|
аналізу виробничого середовища під час виробництва текстильних виробів з використанням токсичних речовин та розроблення рекомендацій щодо безпечного поводження з ними |
Фонд |
кошти Фонду |
0,37 |
0,37 |
|
|
|
|
|
-"- |
3 |
|
|
|
1 |
2 |
дослідження закономірностей деградації сталей та розроблення методик неруйнівного контролю механічних характеристик сталей конструктивних елементів об’єктів підвищеної небезпеки в умовах експлуатації |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
2,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
кількість створених систем профілактики, одиниць |
1 |
|
|
|
|
1 |
дослідження та аналізу профілактичних заходів, спрямованих на поліпшення умов праці, зниження травматизму та професійної захворюваності. Створення системи "Профілактичні заходи" |
Фонд |
кошти Фонду |
4,3 |
1 |
0,9 |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
|
кількість розроблених документів |
1 |
|
|
|
|
1 |
6) визначення уніфікованих процедур реєстрації, зберігання та обміну інформацією про дози індивідуального професійного опромінення осіб, віднесених до персоналу категорії А |
Національна академія медичних наук України |
державний бюджет |
1,2 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
Разом за завданням 4 |
31,73 |
8,09 |
8,2 |
6,35 |
5,35 |
3,74 |
у тому числі: |
державний бюджет |
18,71 |
4,12 |
4,55 |
4,05 |
3,55 |
2,44 |
кошти Фонду |
13,02 |
3,97 |
3,65 |
2,3 |
1,8 |
1,3 |
5. Підвищення рівня культури безпеки праці |
|
|
|
|
|
|
|
1) створення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість створених відеопосібників, одиниць |
12 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
відеопосібників для навчання з питань охорони праці, в тому числі на роботах підвищеної небезпеки |
Фонд |
кошти Фонду |
0,8 |
0,1 |
0,1 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
|
кількість створених інформаційно-аналітичних систем, одиниць |
1 |
|
|
|
|
1 |
інформаційно-аналітичної системи моніторингу виробництва з довідковою базою даних щодо забезпечення засобами індивідуального захисту працівників у визначених галузях відповідно до норм та європейських стандартів |
-"- |
-"- |
4,4 |
1,4 |
1 |
0,7 |
0,7 |
0,6 |
|
кількість виготовлених відеофільмів, одиниць |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
відеофільмів на теми: атестація робочих місць за умовами праці; підбір, використання засобів індивідуального захисту працюючих за видами робіт; створення системи управління охороною праці на виробництві |
Фонд |
кошти Фонду |
1,8 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
|
|
|
кількість створених систем навчання, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
|
системи навчання з питань охорони праці у природоохоронній галузі |
Міністерство екології та природних ресурсів України |
державний бюджет |
0,4 |
0,2 |
0,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість проведених семінарів |
12 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
тематичних семінарів з обговорення нових нормативно-правових актів з охорони праці та соціального страхування, в тому числі тих, що адаптовані до вимог законодавства ЄC |
Фонд |
кошти Фонду |
1,22 |
0,2 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,27 |
|
кількість проведених виставок |
4 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
Всеукраїнської виставки "Безпека та гігієна праці. Заходи і засоби" |
-"- |
-"- |
7 |
1 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
|
кількість інформаційних матеріалів |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
моніторингу умов праці за результатами атестації робочих місць на підприємствах металургійної, гірничодобувної, коксохімічної та машинобудівної галузей промисловості |
-"- |
-"- |
8,7 |
1,9 |
1,7 |
1,7 |
1,7 |
1,7 |
|
кількість проведених акцій |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всеукраїнської акції "Охорона праці очима дітей" |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
1,2 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
0,24 |
|
кількість вузлів моніторингу, одиниць |
4 |
|
2 |
2 |
|
|
3) створення та впровадження міжгалузевого вузла моніторингу умов праці |
Фонд |
кошти Фонду |
3,88 |
1,88 |
1 |
1 |
|
|
|
ступінь виконання заходу, відсотків |
100 |
32 |
20 |
18 |
16 |
14 |
4) науково-методична та інформаційно-аналітична підтримка діяльності фахівців у сфері охорони праці з профілактики виробничого травматизму та професійної захворюваності в галузях національної економіки |
-"- |
-"- |
10,1 |
3,2 |
2 |
1,8 |
1,6 |
1,5 |
|
кількість розроблених методів |
1 |
|
|
|
|
1 |
5) розроблення нових методів навчання та пропаганди охорони праці |
-"- |
-"- |
1,6 |
|
|
0,6 |
0,5 |
0,5 |
|
кількість реалізованих телепроектів з безпеки праці |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
6) підготовка та впровадження на національному телеканалі телевізійного проекту "Безпека життєдіяльності та праці" |
-"- |
-"- |
6 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7) організація та проведення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість проведених акцій |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
загальнодержавних акцій з питань охорони праці, у тому числі у рамках Всесвітнього дня охорони праці |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
2 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
|
кількість проведених заходів |
15 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
виставок, семінарів і конференцій з питань охорони праці та соціального страхування |
Фонд |
кошти Фонду |
1,7 |
0,3 |
0,3 |
0,35 |
0,35 |
0,4 |
Разом за завданням 5 |
50,8 |
12,62 |
10,49 |
10,54 |
8,64 |
8,51 |
у тому числі: |
державний бюджет |
3,6 |
0,84 |
0,84 |
0,64 |
0,64 |
0,64 |
кошти Фонду |
47,2 |
11,78 |
9,65 |
9,9 |
8 |
7,87 |
6. Впровадження економічного стимулювання поліпшення стану охорони праці |
|
|
|
|
|
|
|
1) розроблення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
1 |
|
|
1 |
|
|
комплексу методичних документів щодо економічного стимулювання працівників у разі дотримання ними вимог охорони праці |
Фонд |
кошти Фонду |
1,8 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
|
|
|
-"- |
|
|
|
|
|
|
методичних документів з економічного стимулювання роботодавців для дотримання вимог охорони праці |
|
інші джерела |
0,2 |
|
|
|
|
0,2 |
|
кількість створених моделей |
1 |
1 |
|
|
|
|
2) створення та впровадження моделі навчального семінару з питань охорони праці для суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
0,2 |
0,2 |
|
|
|
|
Разом за завданням 6 |
2,2 |
0,8 |
0,6 |
0,6 |
|
0,2 |
у тому числі: |
державний бюджет |
0,2 |
0,2 |
|
|
|
|
кошти Фонду |
1,8 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
|
|
інші джерела |
0,2 |
|
|
|
|
0,2 |
7. Застосування інноваційних технологій у сфері охорони праці та промислової безпеки |
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених документів |
2 |
|
|
|
2 |
|
дослідження умов праці працівників транспорту, що обумовлюють виникнення травматизму та професійних захворювань, пов’язаних з людським фактором |
Фонд |
кошти Фонду |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
-"- |
1 |
|
|
|
1 |
|
систематизації матеріалів щодо токсичності хімічних речовин, що утворюються в процесі горіння під час пожеж, аварій і застосування високотемпературних технологій, та розроблення ефективних методів захисту від них |
-"- |
-"- |
0,4 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
|
|
кількість розроблених методичних документів |
2 |
|
|
1 |
|
1 |
дослідження щодо професійних факторів ризику виникнення раптової смерті на робочому місці серед найбільш уразливих професійних груп працівників та розроблення методів запобігання їй |
Міністерство охорони здоров’я України |
державний бюджет |
1,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
0,3 |
|
кількість розроблених спеціальних технологій |
2 |
|
|
|
1 |
1 |
2) проведення дослідження та розроблення спеціальних технологій ізолювальних робіт із забезпечення промислової безпеки та охорони праці в зонах, небезпечних через затоплення підземних виробок |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
- " - |
12 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
|
кількість розроблених документів |
3 |
|
|
|
1 |
2 |
3) розроблення техніко-економічного обґрунтування створення геоінформаційної системи моніторингу стану пустот і геомеханічного стану масивів порід "ГІС-Кривбас", а також постійно діючої тривимірної геолого-маркшейдерської та тектонічної моделі Кривбасу |
-"- |
-"- |
12 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
|
кількість розроблених та впроваджених проектів |
1 |
|
|
|
|
1 |
4) розроблення та реалізація в Луганській області пілотного проекту безпечної експлуатації ліфтового обладнання |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
10 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5) розроблення та впровадження: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених програмно-апаратних комплексів навчання, одиниць |
1 |
|
|
|
|
1 |
програми автоматизації процесів навчання та перевірки знань з питань охорони праці через Інтернет |
Фонд |
кошти Фонду |
2,2 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,4 |
0,3 |
|
кількість розроблених методик навчання, мультимедійних засобів навчання |
4 |
|
|
|
2 |
2 |
сучасних методик та мультимедійних засобів навчання з питань охорони праці |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
1,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,2 |
0,2 |
|
кількість розроблених документів |
1 |
|
1 |
|
|
|
6) науково-технічна підтримка зниження виробничого травматизму, професійної захворюваності в Україні на державному, регіональному, галузевому та виробничому рівні |
-"- |
-"- |
0,45 |
0,2 |
0,25 |
|
|
|
|
кількість оснащених лабораторій, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
7) оснащення лабораторії Центральної санітарно-епідеміологічної станції Міністерства внутрішніх справ України приладами для контролю за станом умов і безпеки праці та виробничого середовища |
Міністерство внутрішніх справ України |
державний бюджет |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|
Разом за завданням 7 |
45,05 |
10,2 |
10,25 |
9 |
8,4 |
7,2 |
у тому числі: |
державний бюджет |
38,45 |
8,6 |
8,65 |
7,4 |
6,9 |
6,9 |
кошти Фонду |
6,6 |
1,6 |
1,6 |
1,6 |
1,5 |
0,3 |
8. Розроблення нових видів засобів захисту |
кількість комплектів засобів, одиниць |
20 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
1) забезпечення захисту персоналу під час проведення вибухозапобіжних робіт |
-"- |
державний бюджет |
9,6 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
|
|
кількість розроблених документів |
1 |
|
|
|
|
1 |
2) проведення оцінки поточного стану індивідуального дозиметричного контролю професійного опромінення персоналу, віднесеного до категорії А, з метою здійснення ефективного державного дозиметричного контролю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія медичних наук України |
-"- |
1,73 |
0,35 |
0,35 |
0,35 |
0,34 |
0,34 |
Разом за завданням 8 |
11,33 |
2,75 |
2,75 |
2,75 |
2,74 |
0,34 |
у тому числі: |
державний бюджет |
11,33 |
2,75 |
2,75 |
2,75 |
2,74 |
0,34 |
кошти Фонду |
|
|
|
|
|
|
9. Поліпшення умов і гігієни праці |
кількість розроблених документів |
1 |
|
|
1 |
|
|
1) забезпечення розвитку організаційно-функціональної структури, форм і методів управління системою медицини праці |
Міністерство охорони здоров’я України |
державний бюджет |
0,8 |
0,2 |
0,3 |
0,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розроблення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"- |
1 |
|
|
|
|
1 |
рекомендацій щодо профілактики професійних та спричинених умовами виробництва захворювань рятувальників |
Фонд |
кошти Фонду |
0,5 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
|
-"- |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
критеріїв і порядку визначання професійного ризику радикулопатій та теплових уражень з метою їх профілактики |
Міністерство охорони здоров’я України |
державний бюджет |
0,48 |
0,16 |
0,16 |
0,16 |
|
|
|
кількість розроблених програмних продуктів, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
концепції інформаційної бази та типового програмного забезпечення автоматизації атестації робочих місць, обліку та аналізу умов праці на підприємстві на її основі |
Фонд |
кошти Фонду |
3,56 |
1,2 |
1,18 |
1,18 |
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
2 |
|
2 |
|
|
|
паспорта здоров’я працівників промислових підприємств та |
Фонд |
кошти Фонду |
3,11 |
1,06 |
1,05 |
1 |
|
|
|
кількість розроблених комп’ютерних програм, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
алгоритм його ведення (проф-маршрут, виробничі фактори, що діють на робочих місцях, динаміка показників стану здоров’я, захворюваність з тимчасовою та стійкою втратою працездатності, проведення лікувально-профілактичних та реабілітаційних заходів тощо) |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
2 |
|
|
|
|
2 |
високоефективних пектиновмісних засобів біопрофілактики для робітників, робота яких пов’язана із сполуками металів та стійкими органічними забруднювачами |
-"- |
-"- |
1,6 |
0,4 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
кількість розроблених класифікаторів |
1 |
|
|
1 |
|
|
класифікатора хімічних забруднювачів виробничого середовища, що обумовлюють появу та розвиток професійних і спричинених умовами виробництва захворювань |
-"- |
-"- |
0,9 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
1 |
|
|
1 |
|
|
3) визначення: ризику виникнення професійних захворювань на підприємствах залізорудної, металургійної та гірничодобувної промисловості |
Фонд |
кошти Фонду |
0,6 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
|
|
|
кількість розроблених документів |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
рівнів прийнятного ризику працівників на підприємствах машинобудівної, нафтогазовидобувної промисловості, підготовка пропозицій щодо прогнозування розвитку професійних і спричинених умовами виробництва захворювань |
Міністерство охорони здоров’я України |
державний бюджет |
0,9 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
|
|
кількість розроблених методичних документів |
1 |
|
|
|
|
1 |
критеріїв хронічної втоми у працівників за професіями з високою напруженістю праці |
-"- |
-"- |
1,5 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
кількість розроблених документів |
2 |
|
|
|
1 |
1 |
4) наукове обґрунтування принципів гігієнічної оцінки небезпеки промислових хімічних речовин, що використовуються у наноформах, та відповідних профілактичних заходів |
Фонд |
кошти Фонду |
1,6 |
0,4 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5) створення: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість вимірювальних приладів, зразків |
30 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
багатофункціональних засобів вимірювальної техніки щодо гігієнічної оцінки фізичних факторів виробничого середовища |
Фонд |
кошти Фонду |
5,5 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
|
кількість систем прогнозування, одиниць |
1 |
|
|
1 |
|
|
системи прогнозування рівня виробничого травматизму та професійних захворювань на промислових підприємствах з використанням результатів атестації робочих місць за умовами праці |
-"- |
-"- |
5,4 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
|
|
|
ступінь виконання заходу, відсотків |
100 |
50 |
50 |
|
|
|
6) адаптація нормативно-правової та науково-методичної бази з питань контролю та обліку індивідуальних доз професійного опромінення персоналу, віднесеного до категорії А, відповідно до вимог законодавства України та ЄС |
Національна академія медичних наук України |
державний бюджет |
1,34 |
0,62 |
0,72 |
|
|
|
Разом за завданням 9 |
27,79 |
8,14 |
8,11 |
7,34 |
2,1 |
2,1 |
у тому числі: |
державний бюджет |
8,13 |
2,64 |
2.83 |
2,06 |
0,3 |
0,3 |
|
кошти Фонду |
19,66 |
5,5 |
5,28 |
5,28 |
1,8 |
1,8 |
10. Використання передового досвіду з питань охорони праці |
ступінь виконання заходу, відсотків |
100 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
1) вивчення міжнародного досвіду роботи у сфері охорони праці, участь у роботі Міжнародної організації праці, міжнародних виставках з охорони праці |
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України |
державний бюджет |
2 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
|
кількість проведених заходів |
10 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фонд |
кошти Фонду |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
2) проведення: |
|
|
|
|
|
|
|
|