- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 лютого 1998 р. N 175 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1168 від 19.12.2012 )
Про затвердження Положення про реєстрацію асоціацій та інших добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування
Затвердити Положення про реєстрацію асоціацій та інших добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування (додається).
Прем'єр-міністр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 лютого 1998 р. N 175
ПОЛОЖЕННЯ
про реєстрацію асоціацій та інших добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування
Це Положення визначає відповідно до статті
15 Закону України
"Про місцеве самоврядування в Україні" порядок реєстрації асоціацій та інших форм добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування в органах Мін'юсту.
1. Реєстрація асоціацій та інших добровільних об'єднань органів місцевого самоврядування (далі - добровільне об'єднання) здійснюється Головним управлінням юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським і Севастопольським міськими управліннями юстиції за місцезнаходженням керівного органу об'єднання.
2. Для реєстрації добровільного об'єднання до органу, що її здійснює, подаються такі документи:
1) заява про реєстрацію, підписана уповноваженим представником засновників добровільного об'єднання за формою згідно з додатком N 1 до цього Положення;
2) протокол установчого з'їзду (конференції) або загальних зборів засновників добровільного об'єднання, на яких прийнято рішення про створення добровільного об'єднання, а також затверджено його статут (положення) та призначено уповноваженого представника засновників для реєстрації добровільного об'єднання;
3) статут (положення) добровільного об'єднання у двох примірниках;
4) рішення усіх органів місцевого самоврядування про виступ засновниками добровільного об'єднання;
5) підтвердження юридичної адреси добровільного об'єднання;
6) відомості про склад керівного органу добровільного об'єднання (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця проживання, займаної в добровільному об'єднанні посади, місця основної роботи);
7) документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору.
Орган, що здійснює реєстрацію, не має права вимагати від заявника подання інших документів, не передбачених цим Положенням.
Документи, що подаються для реєстрації, мають бути оформлені відповідно до вимог, визначених цим Положенням.
3. Розмір плати за реєстрацію добровільного об'єднання та порядок сплати реєстраційного збору визначаються Кабінетом Міністрів України.
4. Заява про реєстрацію добровільного об'єднання за наявності усіх необхідних документів розглядається у двомісячний термін.
5. Орган, що здійснює реєстрацію добровільного об'єднання, у разі потреби проводить перевірку відомостей, що містяться у поданих документах.
6. За результатами розгляду заяви приймається одне з таких рішень:
1) про реєстрацію добровільного об'єднання;
2) про відмову в реєстрації добровільного об'єднання;
3) про залишення заяви без розгляду.
7. У разі реєстрації добровільного об'єднання засновникові видається свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка (додаток N 2).
Зареєстрованому добровільному об'єднанню присвоюється відповідний номер і дані про нього вносяться до реєстру, який ведеться органом, що здійснив реєстрацію.
У реєстрі зазначається дата надходження документів, місцезнаходження статутних органів добровільного об'єднання, дата затвердження статуту (положення), мета створення об'єднання, відомості про склад його керівних органів, дата реєстрації, відомості про зміни в статутних документах, сума внесеного реєстраційного збору.
8. Підставою для відмови в реєстрації добровільного об'єднання може бути невідповідність статутних документів, поданих для реєстрації, Конституції України та законам України.
За наявності зазначених підстав орган, що здійснює реєстрацію, приймає рішення про відмову в реєстрації добровільного об'єднання.
................Перейти до повного тексту