1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 лютого 2025 р. № 174
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 548 від 13.05.2025 )
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 лютого 2025 р. № 174
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році
( Див. текст )
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування" (далі - бюджетні кошти), у 2025 році, у тому числі:
коштів загального фонду державного бюджету;
коштів спеціального фонду державного бюджету, що сформовані за рахунок залишку коштів, джерелом формування яких були надходження Агентства відновлення, одержані за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії в попередні роки, які обліковуються як власні надходження бюджетної установи;
коштів спеціального фонду державного бюджету, що сформовані за рахунок залишку коштів, джерелом формування яких були доходи державного бюджету, визначені пунктом 1 частини другої статті 24-2 Бюджетного кодексу України, що надійшли в попередні роки та не використані у 2024 році (крім залишку коштів за субвенцією, наданою відповідно до пункту 2 частини третьої статті 24-2 і статті 103-1 Бюджетного кодексу України, що зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у 2025 році із урахуванням цільового призначення субвенції, а також залишків коштів, визначених пунктами 7 і 8 статті 12 Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік").
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 548 від 13.05.2025 )
2. Цілями використання бюджетних коштів є збереження та розвиток мережі автомобільних доріг загального користування, забезпечення розвитку та функціонування пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення.
Завданнями головного розпорядника бюджетних коштів є:
організація нового будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування за встановленими для них будівельними нормами та державними стандартами;
забезпечення інноваційного розвитку дорожнього господарства;
забезпечення розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Агентство відновлення.
4. Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку, є обласні держадміністрації (військові адміністрації), структурні підрозділи обласних держадміністрацій (військових адміністрацій).
Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня за напрямом, визначеним підпунктом 5 пункту 5 цього Порядку, є бюджетна установа "Інформаційно-аналітичний центр дорожнього господарства".
Одержувачами бюджетних коштів є державні підприємства, установи та організації, які виконують функції замовника робіт (товарів, послуг) з:
нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (за напрямами, визначеними підпунктами 1, 2, 7 пункту 5 цього Порядку);
поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення (за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку);
розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення (за напрямами, визначеними підпунктами 7, 8 пункту 5 цього Порядку).
Одержувачі бюджетних коштів визначаються з урахуванням критеріїв, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414).
Використання бюджетних коштів за напрямами, передбаченими підпунктами 4-7 пункту 5 цього Порядку, здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів.
5. Напрямами використання бюджетних коштів є:
1) нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення;
2) поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення;
3) поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
4) виконання науково-дослідних робіт;
5) функціонування інформаційно-аналітичної системи дорожнього господарства, у тому числі утримання відповідних бюджетних установ, що забезпечують її функціонування;
6) проведення конкурсів і підготовка договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію;
7) співфінансування проектів із розбудови пунктів пропуску через державний кордон за програмою Європейського Союзу "Механізм сполучення Європи" (CEF) та об’єктів, які реалізовуються із залученням державних запозичень згідно із порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури;
8) розвиток, будівництво, ремонт, облаштування, модернізація та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення.
6. Спрямування бюджетних коштів за напрямами використання бюджетних коштів, зазначеними у пункті 5 цього Порядку, здійснюється згідно з додатком 1.
7. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку об’єктів нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів їх фінансування за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році, згідно з додатком 2.
8. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 5 цього Порядку, використовуються згідно з розподілом видатків між одержувачами бюджетних коштів, який затверджується головним розпорядником бюджетних коштів з урахуванням протяжності автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідній області, за виключенням ділянок доріг, які розташовані на територіях активних бойових дій, територіях активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення бойових дій або тимчасової окупації, відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Мінінфраструктури та Мінфіну від 21 вересня 2012 р. № 573/1019 (далі - Методика).
( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 548 від 13.05.2025 )
9. Бюджетні кошти за загальним фондом, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку, використовуються згідно з розподілом видатків між розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, який затверджується головним розпорядником бюджетних коштів із урахуванням протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення у відповідній області, крім ділянок доріг, які розташовані на територіях активних бойових дій, територіях активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінрозвитку, для яких не визначена дата завершення бойових дій або тимчасової окупації, а також того, що:
( Абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 548 від 13.05.2025 )
1) Донецькій, Запорізькій, Миколаївській, Сумській, Харківській і Херсонській областям передбачається обсяг фінансування в розмірі 25 відсотків мінімальної потреби, розрахованої згідно з Методикою;
( Підпункт 1 пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 548 від 13.05.2025 )
2) Дніпропетровській, Полтавській, Чернігівській областям передбачається обсяг фінансування в розмірі 10 відсотків мінімальної потреби, розрахованої згідно з Методикою;
3) решта коштів розподіляється між іншими областями пропорційно мінімальній потребі, розрахованій згідно з Методикою для відповідних областей.
Розподіл видатків, які спрямовуються у відповідній області за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 5 цього Порядку, між заходами з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення затверджується розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня за погодженням з головним розпорядником бюджетних коштів.
10. Бюджетні кошти за загальним фондом, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 7 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку об’єктів і заходів щодо розбудови пунктів пропуску через державний кордон за програмою Європейського Союзу "Механізм сполучення Європи" (CEF) та об’єктів, які реалізовуються із залученням державних запозичень згідно із порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, та обсягів їх співфінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2025 році згідно з додатком 3.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 548 від 13.05.2025 )
11. Бюджетні кошти, які спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 8 пункту 5 цього Порядку, використовуються відповідно до переліку заходів з розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році, згідно з додатком 4.
12. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.
13. Попередня оплата товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законодавством порядку.
14. Видатки, пов’язані з фінансуванням об’єкта будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2015 р., № 97, ст. 3320), Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (Офіційний вісник України, 2005 р., № 31, ст. 1867).
15. Розроблення та затвердження проектної документації на будівництво об’єктів і проведення її експертизи здійснюється відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).
16. Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію здійснюється відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів та Порядку внесення плати за видачу сертифіката, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, та її розміру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів" (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).
17. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
18. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
19. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачі бюджетних коштів подають щомісяця до 5 числа Агентству відновлення інформацію про використання бюджетних коштів в розрізі об’єктів, заходів, включаючи заходи в розрізі переліку робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, визначених в ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонту та експлуатаційного утримання", за формою, встановленою головним розпорядником бюджетних коштів.
Додаток 1
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 травня 2025 р. № 548
)
РОЗПОДІЛ
за напрямами використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році
( Див. текст )
тис. гривень
Напрями використання коштів Обсяг видатків на 2025 рік
усього у тому числі
кошти загального фонду державного бюджету* кошти залишку запозичень** кошти спеціального фонду державного бюджету***
1. Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення 1 155 823,05 1 000 000 44 671,604 111 151,446
2. Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення 9 631 965 7 116 713,4 2 515 251,6
3. Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення 1 779 178,3 1 779 178,3
4. Виконання науково-дослідних робіт 29 300 29 300
5. Функціонування інформаційно-аналітичної системи дорожнього господарства, у тому числі утримання відповідних бюджетних установ, що забезпечують її функціонування 87 150,7 87 150,7
6. Проведення конкурсів і підготовка договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію 932 760,12 932 760,12
7. Співфінансування проектів із розбудови пунктів пропуску через державний кордон за програмою Європейського Союзу "Механізм сполучення Європи" (CEF) та об’єктів, які реалізовуються із залученням державних запозичень згідно із порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури 829 687,98 829 687,98
8. Розвиток, будівництво, ремонт, облаштування, модернізація та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення 935 209,71 825 209,5 110 000,21
Разом 15 381 074,86 12 600 000 44 671,604 2 736 403,256
________
* Кошти загального фонду державного бюджету, передбачені у державному бюджеті за бюджетною програмою 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування".
** Кошти спеціального фонду державного бюджету, що сформовані за рахунок залишку коштів, джерелом формування яких були надходження Агентства відновлення, одержані за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії в попередні роки, які обліковуються як власні надходження бюджетної установи (кошти залишку запозичень).
*** Кошти спеціального фонду державного бюджету, що сформовані за рахунок залишку коштів, джерелом формування яких були доходи державного бюджету, визначені пунктом 1 частини другої статті 24-2 Бюджетного кодексу України, що надійшли в попередні роки та не використані у 2024 році (крім залишку коштів за субвенцією, наданою відповідно до пункту 2 частини третьої статті 24-2 і статті 103-1 Бюджетного кодексу України, що зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у 2025 році із урахуванням цільового призначення субвенції, а також залишків коштів, визначених пунктами 7 і 8 статті 12 Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік").
( Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 548 від 13.05.2025 )
Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 травня 2025 р. № 548
)
ПЕРЕЛІК
об’єктів нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсяги їх фінансування за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році
( Див. текст )
Найменування об’єкта та його місцезнаходження Обсяг фінансування, тис. гривень Введення в експлуатацію
усього у тому числі
кошти загального фонду державного бюджету* кошти спеціального фонду державного бюджету** кошти залишку запозичень***
залучені у 2012 році залучені у 2021 році дороги, кілометрів мосту, пог. метрів
Вінницька область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 500 500
________
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг"
500 500
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 9 500 9 500
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг" 9 500 9 500
Разом за розділом "Вінницька область" 10 000 9 500 500
Волинська область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 253,5 1 253,5
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
1 253,5 1 253,5
Разом за розділом "Волинська область" 1 253,5 1 253,5
Житомирська область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 6 132,232 6 132,232
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
6 132,232 6 132,232
Разом за розділом "Житомирська область" 6 132,232 6 132,232
Закарпатська область
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 5 514,882 4 600 914,882
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
5 514,882 4 600 914,882
Разом за розділом "Закарпатська область" 5 514,882 4 600 914,882
Івано-Франківська область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Будівництво мостового переходу на км 16 + 391 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець-Подільський 3 898,1 3 898,1 0,185 18,5
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 100 100
________
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг"
3 998,1 3 898,1 100 0,185 18,5
Разом за розділом "Івано-Франківська область" 3 998,1 3 898,1 100 0,185 18,5
Київська область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на км 21 + 847 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ - Одеса 231 462,9 231 462,9
________
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг"
231 462,9 231 462,9
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі на ділянці км 18 + 730 - км 61 + 160 11 775,826 11 775,826 47,017
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 545,736 1 545,736
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
13 321,562 11 775,826 1 545,736 47,017
Разом за розділом "Київська область" 244 784,462 231 462,9 11 775,826 1 545,736 47,017
Львівська область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 197 1 197
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг" 1 197 1 197
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 881,161 1 881,161
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
1 881,161 1 881,161
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 18 825,307 497,6816 18 327,6254
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
18 825,307 497,6816 18 327,6254
Разом за розділом "Львівська область" 21 903,468 497,6816 21 405,7864
Одеська область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 8 933,6 6 882 2 051,6
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
8 933,6 6 882 2 051,6
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Т-16-07 Ізмаїл - Кілія - Вилкове, міст на км 37 + 985 181 817,1 181 817,1 0,8553 33,78
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 133 1 133
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
182 950,1 181 817,1 1 133 0,8553 33,78
Разом за розділом "Одеська область" 191 883,7 181 817,1 8 015 2 051,6 0,8553 33,78
Полтавська область
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 332,9 1 332,9
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
1 332,9 1 332,9
Разом за розділом "Полтавська область" 1 332,9 1 332,9
Рівненська область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів км 146 + 630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ км 8 + 426 500 500
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 440,743 440,743
________
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг"
940,743 500 440,743
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ - Ходоси - Кустин - /Н-25/ на ділянці км 4 + 426 - км 8 + 426 500 500
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 430 1 430
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
1 930 500 1 430
Разом за розділом "Рівненська область" 2 870,743 1 000 1 870,743
Тернопільська область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Міст на км 354 + 255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) 22 433,6 22 433,6 0,7 48,7
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
22 433,6 22 433,6 0,7 48,7
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 605 605
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
605 605
Разом за розділом "Тернопільська область" 23 038,6 22 433,6 605 0,7 48,7
Харківська область
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Міст на км 85 + 580 автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка 47 400 47 400 48,65
Міст на км 47 + 012 автомобільної дороги Т-21-10 Шевченкове - Балаклія - Первомайський - Кегичівка 143 000 143 000 199,84
Міст на км 10 + 840 автомобільної дороги Т-21-11 Чугуїв - Печеніги - Великий Бурлук 18 400 18 400 48,6
Міст на км 130 + 870 автомобільної дороги Р-79 /М-18/ - Сахновщина - Iзюм - Куп’янськ - контрольно-пропускний пункт "Пiски" 64 000 64 000 33,78
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг" 272 800 272 800 330,87
Разом за розділом "Харківська область" 272 800 272 800 330,87
Хмельницька область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 293 + 910 - км 298 + 268 1 419,723 1 419,723 4,358
Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 298 + 268 - км 301 + 489 1 368,960 1 368,960 3,207
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
2 788,683 2 788,683 7,565
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 291 + 240 - км 293 + 910 1 592,616 1 592,616 2,67
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 301 + 489 - км 312 + 958 3 331,873 3 331,873 11,469
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 312 + 958 - км 318 + 045 1 428,094 1 428,094 5,087
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 318 + 045 - км 323 + 785 1 579,249 1 579,249 5,74
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка (через Вінницю), км 323 + 785 - км 332 + 052 2 120,326 2 120,326 8,267
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 1 588,352 1 588,352
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
11 640,51 10 052,158 1 588,352 33,233
Разом за розділом "Хмельницька область" 14 429,193 12 840,841 1 588,352 40,798
Черкаська область
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 360 360
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
360 360
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 213,191 213,191
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
213,191 213,191
Разом за розділом "Черкаська область" 573,191 573,191
Чернівецька область
Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 6 300 2 000 4 300
________
Разом за підрозділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг"
6 300 2 000 4 300
Об’єкти реконструкції автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 2 000 2 000
________
Разом за підрозділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг"
2 000 2 000
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Проектно-вишукувальні роботи майбутніх років 13 800 13 800
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг" 13 800 13 800
Разом за розділом "Чернівецька область" 22 100 17 800 4 300
Чернігівська область
Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг
Міст через суходіл на км 23 + 465 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт "Славутич" - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) 14 807,3 14 807,3 0,02 19,3
Міст через суходіл на км 25 + 009 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт "Славутич" - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) 16 641,2 16 641,2 0,0401 19,3
Міст через суходіл на км 33 + 456 автомобільної дороги державного значення Р-56 Чернігів - Пакуль - контрольно-пропускний пункт "Славутич" - Чорнобиль (з під’їздом до м. Славутича) 18 715,2 18 715,2 0,0808 19,3
Міст через р. Десна на км 80 + 650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" 237 424,6 237 424,6 0,65476 382,985
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 61 + 160 - км 66 + 784 6 090,75 6 090,75 5,965
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 67 + 125 - км 71 + 503 5 041,739 5 041,739 4,378
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 71 + 503 - км 75 + 471 5 306,173 5 306,173 3,968
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) на ділянці км 75 + 471 - км 80 + 500 5 929,535 5 929,535 5,029
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 80 + 500 - км 84 + 000 4 784,85 4 784,85 3,5
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 84 + 000 - км 89 + 871 6 117,587 6 117,587 5,871
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 89 + 871 - км 95 + 342 6 304,523 6 304,523 5,471
Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель), км 95 + 342 - км 98 + 800 6 044,622 6 044,622 3,458
________
Разом за підрозділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг"
333 208,079 287 588,3 45 619,779 38,43566 440,885
Разом за розділом "Чернігівська область" 333 208,079 287 588,3 45 619,779 38,43566 440,885
Усього за розділом "Об’єкти нового будівництва автомобільних доріг" 244 398,743 235 361 2 500 6 537,743 0,185 18,5
Усього за розділом "Об’єкти реконструкції автомобільних доріг" 47 712,776 22 433,6 12 170,683 13 108,493 8,265 48,7
Усього за розділом "Об’єкти капітального ремонту автомобільних доріг" 863 711,531 742 205,4 96 480,763 497,6816 24 527,6864 119,5496 805,535
Усього за розділами 1 155 823,05 1 000 000 111 151,446 497,6816 44 173,9224 127,99096 872,735

................
Перейти до повного тексту