1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 22 березня 2017 р. № 165
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, забезпечення діяльності Українського інституту та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1003 від 13.12.2017 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1003 від 13.12.2017 )
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, забезпечення діяльності Українського інституту та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1003 від 13.12.2017 )
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 березня 2017 р. № 165
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, забезпечення діяльності Українського інституту та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1003 від 13.12.2017 )
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МЗС у державному бюджеті за програмою "Фінансова підтримка забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, забезпечення діяльності Українського інституту, заходи щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України" (далі - бюджетні кошти), для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 1003 від 13.12.2017 )
2. Цілями використання бюджетних коштів є забезпечення міжнародного позитивного іміджу України та здійснення заходів щодо підтримки зв’язків з українцями, які проживають за межами України.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є МЗС.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня за напрямами, визначеними підпунктами 1-16 та 18 пункту 4 цього Порядку, є закордонні дипломатичні установи України.
Одержувачами бюджетних коштів за напрямами, визначеними підпунктами 7-16 пункту 4 цього Порядку, є громади закордонних українців, зареєстровані відповідно до законодавства держави перебування (далі - громади закордонних українців), яким надається фінансова підтримка.
Підставою для залучення до виконання бюджетної програми одержувачів бюджетних коштів є подання ними переліку документів, що визначається МЗС.
Основними критеріями під час визначення одержувачів бюджетних коштів за напрямами, передбаченими підпунктами 7-16 пункту 4 цього Порядку, є:
наявність реєстрації громади закордонних українців відповідно до законодавства держави перебування, підтвердженої відповідними документами (свідоцтво про реєстрацію, статутні або інші документи);
активна робота громади закордонних українців із збереження української національної ідентичності, популяризації мови, літератури, культури, історії та традицій українського народу, активна проукраїнська діяльність з відстоювання національних інтересів України, а також ефективна співпраця із закордонною дипломатичною установою України;
обґрунтованість пропозицій громади закордонних українців щодо необхідності надання їй фінансової підтримки із зазначенням, зокрема, інформації про захід, цільову аудиторію, технічні параметри його проведення, фінансові розрахунки, строки його проведення та очікувані результати.
4. Бюджетні кошти спрямовуються МЗС на:
1) здійснення заходів, пов’язаних з розробленням іміджевих стратегій, проведенням інформаційно-роз’яснювальних кампаній та соціологічних досліджень громадської думки щодо іміджу України та її сприйняття громадянами іноземних держав;
2) забезпечення інформаційно-іміджевої та протокольної підтримки участі України у міжнародних заходах, розміщення тимчасових експозицій, підготовки та демонстрації ознайомчих інформаційних матеріалів, проведення заходів культурної дипломатії, а також інформаційно-роз’яснювальних заходів (форумів, конференцій, експертних засідань за круглим столом, прес-заходів), які мають політико-іміджеве спрямування (оплата витрат на організацію заходів, у тому числі протокольних, виконання робіт та/або надання послуг, виготовлення супровідних інформаційних матеріалів, оренду приміщень, електронної апаратури, обладнання, меблів, оргтехніки, інвентарю, транспорту, придбання витратних матеріалів, канцелярських, господарських товарів тощо);
( Підпункт 2 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 1003 від 13.12.2017 )
3) організацію ознайомчих поїздок та прес-турів в Україну іноземних експертів, представників засобів масової інформації та інших діячів, які є фахівцями з питань, пов’язаних з Україною, та позитивно впливають на формування громадської думки в іноземних державах.
Участь у міжнародних заходах, що мають політичне спрямування, та у заходах з елементами культурної дипломатії, важливих для донесення позиції України до закордонних цільових аудиторій, відомих українських вчених, експертів, науковців, політологів, письменників, художників, музикантів, громадських діячів і представників Автономної Республіки Крим, у тому числі кримськотатарської громади. Організація зазначених поїздок здійснюється у визначеному МЗС порядку;
4) розміщення публікацій та інформаційних матеріалів з української тематики і зовнішньополітичного характеру у провідних зарубіжних засобах масової інформації, включаючи електронні засоби масової інформації, інтернет-ресурси, а також у соціальних мережах (на платній основі з використанням механізмів поширення реклами);
5) забезпечення розроблення дизайну, професійного перекладу, виготовлення та розміщення друкованих і аудіовізуальних інформаційних та іміджевих матеріалів, теле- і радіопрограм та адаптації відповідної продукції для потреб цільової аудиторії з метою формування позитивного іміджу України, а також доставки такої продукції до закордонних дипломатичних установ;
6) створення, модернізацію та забезпечення функціонування тематичних веб-сайтів для популяризації України на міжнародному рівні та формування позитивного іміджу України, переклад і розміщення на таких веб-сайтах інформації українською та іноземними мовами;
7) надання фінансової підтримки громадам закордонних українців для проведення за кордоном науково-освітніх заходів, зокрема форумів, конференцій, семінарів за участю закордонних українців;
8) надання фінансової підтримки громадам закордонних українців для виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення ремонту та облаштування приміщень, які використовуються для потреб громад закордонних українців, осередків української культури, бібліотек, українських шкіл, класів (у тому числі суботніх і недільних) за кордоном;

................
Перейти до повного тексту