1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 листопада 2001 р. N 1614
Київ
( Постанова втратила чинність одночасно з набранням чинності Указом Президента на підставі Постанови КМ N 346 від 28.03.2011 )
Про затвердження Положення про Державну інспекцію навчальних закладів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1106 від 17.07.2003 N 960 від 20.10.2010 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про Державну інспекцію навчальних закладів (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1992 р. N 539 "Про Державну інспекцію закладів освіти при Міністерстві освіти України" (ЗП України, 1992 р., N 10, ст. 254);
постанову Кабінету Міністрів України від 30 січня 1997 р. N 110 "Про Державну інспекцію навчальних закладів при Міністерстві освіти" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 6, с. 37).
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 листопада 2001 р. N 1614
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну інспекцію навчальних закладів
1. Державна інспекція навчальних закладів (далі - Державна інспекція) є урядовим органом державного управління, що діє у складі МОН і йому підпорядковується.
2. Державна інспекція у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами МОН та цим Положенням.
3. Основним завданням Державної інспекції є участь у реалізації державної політики у сфері освіти шляхом здійснення державного контролю за діяльністю навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування і форми власності.
4. Державна інспекція відповідно до покладених на неї завдань:
1) здійснює контроль за виконанням навчальними закладами положень Конституції, законів України та інших нормативно-правових актів з питань освіти, зокрема застосуванням у навчально-виховному процесі української мови та мов національних меншин;
2) вивчає роботу органів управління освітою щодо реалізації ними державної політики у сфері освіти, ефективності управління навчальними закладами;
3) проводить комплексні перевірки дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладів, контролює проведення атестаційної експертизи та координує роботу, пов'язану з програмно-методичним забезпеченням атестації цих навчальних закладів;
4) здійснює періодично експертну оцінку діяльності вищих навчальних закладів;
5) здійснює інспектування навчальних закладів з питань організації навчально-виховної і науково-методичної роботи, використання науково-педагогічного потенціалу та матеріальних ресурсів, розвитку матеріально-технічної бази і соціальної сфери, дотримання державних стандартів щодо якості підготовки учнів, студентів тощо;
6) аналізує роботу навчальних закладів, спрямовану на дотримання ними вимог нормативно-правових актів, дає оцінку відповідності їх діяльності державним стандартам і вимогам, вносить пропозиції щодо усунення негативних і поширення позитивних тенденцій у розвитку освіти;
7) своєчасно інформує органи управління освітою про терміни і наслідки проведення перевірок роботи підпорядкованих їм навчальних закладів, вживає необхідних заходів для усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення винних до відповідальності;
8) узагальнює практику проведення державного контролю діяльності навчальних закладів, розробляє пропозиції щодо його удосконалення;
9) бере участь у підготовці і розгляді проектів рішень з питань реформування освіти, прогнозування розвитку системи освіти та її організаційно-правового забезпечення;
10) здійснює методичне керівництво і координацію роботи органів управління освітою з питань організації і проведення контрольних заходів та атестації підпорядкованих їм навчальних закладів;
11) здійснює контроль за проведенням підсумкової державної атестації випускників загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів;
12) надає допомогу органам управління освітою, навчальним закладам у дотриманні ними державних стандартів і вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти;

................
Перейти до повного тексту