1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про спеціальну (вільну) економічну зону "Порто-франко" на території Одеського морського торговельного порту
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, N 26, ст.208 ) ( Із змінами, внесеними згідно із Законом N 2505-IV від 25.03.2005, ВВР, 2005, N 17, N 18-19, ст.267 )
Цей Закон визначає порядок створення, функціонування та ліквідації спеціальної (вільної) економічної зони "Порто-франко" на території Одеського морського торговельного порту.
Стаття 1. Створення спеціальної (вільної) економічної зони "Порто-франко"
1. Спеціальна (вільна) економічна зона "Порто-франко" (далі - СЕЗ "Порто-франко") створюється на строк 25 років на території Одеського морського торговельного порту у межах штучно насипаної та намитої в акваторії Одеської затоки Чорного моря території Карантинного молу площею 32,5 гектара. Зі сходу, півночі та заходу територія СЕЗ "Порто-франко" межує з акваторією Одеської затоки Чорного моря. На півдні межа СЕЗ "Порто-франко" довжиною 660 метрів проходить по береговій смузі. Загальна довжина периметра території СЕЗ "Порто-франко" становить 3 кілометри. Оригінал карти СЕЗ "Порто-франко" зберігається в Одеській міській раді.
2. Метою створення СЕЗ "Порто-франко" є залучення інвестицій у пріоритетні галузі виробництва для збереження існуючих та створення нових робочих місць, впровадження новітніх технологій, сприяння розвитку зовнішньоекономічних зв'язків і підприємництва, завантаження потужностей портового комплексу та розвитку його інфраструктури, збільшення поставок високоякісних товарів і послуг, створення сучасної виробничої, транспортної та ринкової інфраструктури.
3. На території СЕЗ "Порто-франко" встановлюється та діє спеціальний правовий режим економічної діяльності, визначений Законом України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Стаття 2. Особливості дії законодавства України у СЕЗ "Порто-франко"
1. Законодавство України у СЕЗ "Порто-франко" діє в межах Конституції України з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон" та цим Законом.
2. Органи виконавчої влади на території СЕЗ "Порто-франко" діють в межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
( Частину третю статті 2 виключено на підставі Закону N 2505-IV від 25.03.2005 ) ( Частину четверту статті 2 виключено на підставі Закону N 2505-IV від 25.03.2005 )
Стаття 3. Органи управління СЕЗ "Порто-франко"
Органами управління СЕЗ "Порто-франко" є:
Одеська обласна державна адміністрація;
Одеська міська рада;
орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Порто-франко".
Стаття 4. Повноваження Одеської обласної державної адміністрації та Одеської міської ради щодо управління СЕЗ "Порто-франко"
1. Одеська обласна державна адміністрація здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Порто-франко" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", цього Закону та інших нормативно-правових актів.
2. До сфери повноважень Одеської обласної державної адміністрації також належать:
забезпечення необхідних умов функціонування державних органів, розташованих на території СЕЗ "Порто-франко";
затвердження положення про орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Порто-франко";
розгляд і затвердження в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інвестиційних проектів, що реалізуються на території СЕЗ "Порто-франко";
регулювання залучення до роботи у СЕЗ "Порто-франко" іноземних працівників;
надання центральним органам виконавчої влади інформації щодо функціонування СЕЗ "Порто-франко";
затвердження порядку укладення договору (контракту) з суб'єктом СЕЗ "Порто-франко" щодо умов реалізації інвестиційного проекту;
затвердження порядку реєстрації суб'єктів СЕЗ "Порто-франко";
здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
3. Одеська міська рада здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Порто-франко" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", цього Закону та інших нормативно-правових актів.
4. До сфери повноважень Одеської міської ради також належать:
визначення стратегічних напрямів розвитку СЕЗ "Порто-франко";
внесення пропозицій про зміни в статусі СЕЗ "Порто-франко" у порядку, встановленому законодавством України;
здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
Стаття 5. Повноваження органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Порто-франко"
1. Органом господарського розвитку і управління СЕЗ "Порто-франко" (далі - орган господарського розвитку) є Одеський морський торговельний порт. Положення про орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Порто-франко" затверджується Одеською обласною державною адміністрацією.
2. До компетенції органу господарського розвитку належать:
організація облаштування території СЕЗ "Порто-франко";
організація і контроль за будівництвом об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури та розвиток мережі комунікаційних зв'язків;
укладення договору (контракту) з суб'єктом СЕЗ "Порто-франко" щодо умов реалізації інвестиційного проекту в порядку, встановленому Одеською обласною державною адміністрацією;
укладення договорів на виконання підрядних робіт щодо облаштування території СЕЗ "Порто-франко", будівництва об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури, розвитку мережі комунікаційних зв'язків;
укладення договорів про експлуатацію об'єктів інфраструктури СЕЗ "Порто-франко";
видача дозволів суб'єктам СЕЗ "Порто-франко" на будівництво нових господарських об'єктів, що реалізують на території СЕЗ "Порто-франко" інвестиційні проекти, затверджені Одеською обласною державною адміністрацією;
участь у розробці та реалізації інвестиційних проектів;
реєстрація суб'єктів СЕЗ "Порто-франко", що реалізують на території СЕЗ "Порто-франко" інвестиційні проекти, затверджені Одеською обласною державною адміністрацією;
підготовка пропозицій Одеській міській раді щодо ставок орендної плати, розмірів плати та тарифів за комунальні послуги;

................
Перейти до повного тексту