1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 серпня 1999 р. N 1583
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 617 від 18.08.2017 )
Про технічний нагляд за суднами рибного господарства України, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 933 від 22.10.2008 N 1221 від 30.11.2011 )
З метою забезпечення безпеки мореплавства флоту рибної промисловості та відповідно до статті 22 Кодексу торговельного мореплавства України Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок здійснення технічного нагляду за суднами рибного господарства, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства (додається).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 серпня 1999 р. N 1583
ПОРЯДОК
здійснення технічного нагляду за суднами рибного господарства, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
( У тексті Порядку слово "Держкомрибгосп" в усіх відмінках замінено словом "Держрибагентство" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює єдині правила технічного нагляду за суднами рибного господарства, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, з головним двигуном до 55 кВт або валовою місткістю до 80 регістрових тонн (далі - судна) та огляду місць їх базування.
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
Дія цього положення поширюється на судна юридичних і фізичних осіб, які залучаються до вирощування, вилову, обробки, транспортування, зберігання і охорони риби та інших водних живих ресурсів (далі - водні живі ресурси).
2. Технічний нагляд за суднами здійснюється щороку територіальним органом Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства.
Інструкція з проведення технічного нагляду за суднами та огляду місць базування суден затверджується Мінагрополітики за поданням Держрибагентства.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
3. Технічний нагляд суден проводиться у період заборони на лов водних живих ресурсів, який визначається Держрибагентством.
4. Технічному нагляду підлягають:
самохідні і несамохідні палубні судна;
самохідні і несамохідні безпалубні судна;
самохідні судна з підвісним двигуном.
5. За проведення технічного нагляду суден та оформлення відповідних документів справляється плата, розмір якої встановлюється відповідно до законодавства.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 933 від 22.10.2008; в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
Порядок технічного нагляду
6. Держрибагентство не пізніше ніж за 20 днів до початку технічного нагляду повідомляє судновласників про термін його проведення.
7. Керівники підприємств, установ та організацій, діяльність яких пов'язана з веденням рибного господарства, а також юридичні і фізичні особи, які залучаються до вирощування, вилову, обробки, транспортування, зберігання і охорони водних живих ресурсів, зобов'язані подати судна, які їм належать, для технічного нагляду у термін і на місце, визначене Держрибагентством.
Судна, які у період проведення технічного нагляду перебувають у ремонті, підлягають технічному нагляду після його закінчення, про що судновласник у 10-денний термін письмово повідомляє територіальний орган Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства, що проводить технічний нагляд.
( Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
8. Для проведення технічного нагляду суден у разі їх переобладнання та модернізації можуть залучатися (за рахунок судновласника) відповідні проектно-конструкторські установи галузі рибного господарства.
9. Перед початком проведення технічного нагляду судна його власник пред'являє свій паспорт, у разі потреби - відповідне доручення (копію наказу підприємства, установи та організації або рішення правління про закріплення стернового-моториста за судном), суднові документи та квитанцію про оплату проведення технічного нагляду судна та огляду місця базування.
У стернового-моториста перевіряється наявність посвідчення, зразок якого встановлюється Мінагрополітики за поданням Держрибагентства, і довідки про проходження медичного огляду.
( Пункт 9 в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
10. Під час проведення технічного нагляду перевіряються відповідність бортового номера судна, типу двигуна записам у судновому білеті, а також технічний стан корпусу судна, двигуна, устаткування та суднових систем. Наявність постачання перевіряється відповідно до Типового табеля забезпечення постачанням суден флоту рибного господарства, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства, який затверджується Держрибагентством.
Також під час нагляду перевіряється наявність технічної документації і правильність записів у суднових документах, а також відповідність суден вимогам нормативно-правових актів з технічної експлуатації, безпеки мореплавства, охорони праці і охорони довкілля.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
11. Справним вважається укомплектоване судно, технічний стан якого відповідає вимогам нормативно-правових актів з питань технічної експлуатації і безпеки мореплавства.
12. За результатами нагляду територіальний орган Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства, що проводить технічний нагляд, складає акт технічного огляду судна (додаток 1) та акт огляду місця базування, форму якого затверджує Держрибагентство.
Положення про місце базування суден затверджується Мінагрополітики за поданням Держрибагентства.
Акт технічного огляду судна є підставою для видачі або продовження терміну дії суднового білета. Акт огляду місця базування є підставою для експлуатації місця базування.
На судна, які перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, що залучаються до вирощування, вилову, обробки, транспортування, зберігання і охорони водних біоресурсів, акт технічного огляду судна видається на термін їх залучення, але не більш як на один рік.
( Пункт 12 в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
13. Якщо за висновком акта технічного огляду судно визнане несправним, судновий білет не видається або не продовжується. У разі виявлення несправностей, що загрожують безпеці мореплавства, експлуатація цього судна забороняється і проводиться опломбування стернового пристрою та головного двигуна до їх усунення і повторного технічного нагляду.
У разі виявлення порушень правил облаштування місць базування, затверджених Мінагрополітики за поданням Держрибагентства, експлуатація такого місця базування забороняється, а в акті огляду місця базування зазначається: "не придатне до експлуатації.
( Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )( Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
14. У разі аварійної ситуації акт технічного огляду такого судна анулюється. Експлуатація його без проведення повторного технічного нагляду забороняється.
( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
15. У разі неможливості подання судна для технічного нагляду в установлений термін (через несправність або з інших причин) його власник повинен подати територіальному органу Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства, що проводить технічний нагляд, письмове повідомлення про неможливість проходження технічного нагляду із зазначенням причини.
( Пункт 15 в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
Суднові документи
16. Судна, незалежно від форми власності, повинні мати:
1) судновий білет;
2) акт технічного огляду судна;
( Підпункт 2 пункту 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1221 від 30.11.2011 )
3) свідоцтво про стабільність і надводний борт судна (додаток 2);
4) настанову із збереження плавучості і стабільності судна (додаток 3).
При цьому документи, зазначені у підпунктах 3, 4, видаються лише для палубних суден.
17. Судновий білет видається органами Держрибагентству, капітанами морських рибних портів за територіальним принципом розташування судна.
18. Свідоцтво про стабільність і надводний борт та настанова із збереження плавучості і стабільності судна видаються територіальним органом Держрибагентства з питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного господарства, що проводить технічний нагляд.
( Пункт 18 в редакції Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 ) ( Пункт 19 виключено на підставі Постанови КМ N 1221 від 30.11.2011 )
20. Дані про технічний стан суден за результатами технічних наглядів аналізуються Держрибагентством з метою визначення рівня технічної справності, встановлення причин незадовільного технічного стану і виявлення суден, що не пройшли технічного нагляду.
21. Особи, які експлуатують судна, що не пройшли технічний нагляд в установлені терміни, несуть адміністративну відповідальність згідно з законодавством.
Додаток 1
до Порядку здійснення технічного нагляду
за суднами рибного господарства,
що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
АКТ
ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ СУДНА
_____ _____________ ____ р. ____________________________
(місце нагляду)
Посадова особа територіального органу Держрибагентства з
питань державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибного
господарства _____________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
___________________________________ провела технічний нагляд судна
__________________________________________________________________
(тип, реєстраційний номер, назва,
__________________________________________________________________
прізвище, ім'я та по батькові судновласника, його адреса)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Основні експлуатаційно-технічні характеристики
Довжина ____, ширина ______, висота борту ________,
осадка ______
Матеріал корпусу _________________
Рік і місце побудови ________________________________________
__________________________________________________________________
Вантажопідйомність __________________________________________
Кількість членів екіпажу ____________________________________
Місткість ___________________________________________________
Тип, марка і потужність головного двигуна ___________________
Рік і місце побудови головного двигуна ______________________
Рік і місце останнього ремонту:
корпусу _____________________________________________________
двигуна _____________________________________________________
Нагляд проведено _________ р. на плаву, порожнем, з вантажем
(дата) (непотрібне закреслити)
Внаслідок якого встановлено:
1. Технічний стан корпусу ___________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2. Технічний стан двигуна ___________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3. Технічний стан суднового устаткування і обладнання _______

................
Перейти до повного тексту