1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 серпня 1999 р. N 1514
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1431 від 26.10.2001 )
Про утворення Державного координаційного центру реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах
Відповідно до Указу Президента України від 3 червня 1999 р. N 602 "Про вдосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити Державний координаційний центр реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах з підпорядкованими йому регіональними центрами у містах Одесі, Керчі, Донецьку, Хмельницькому і Черкасах з віднесенням його до сфери управління Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.
2. Затвердити Положення про Державний координаційний центр реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах, що додається.
3. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи:
установити загальну чисельність працівників Державного і регіональних координаційних центрів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах;
затвердити структуру зазначених центрів;
створити Українську державну госпрозрахункову службу рятування на воді та ліквідації небезпечних забруднень;
вирішити питання щодо створення належних умов для діяльності, кадрового, матеріально-технічного та фінансового забезпечення зазначених центрів, а також забезпечення цілодобового чергування пошуково-рятувальних підрозділів та інших спеціалізованих служб і підрозділів з метою реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій на водних об'єктах.
4. Міністерству фінансів і Міністерству економіки під час уточнення показників Державного бюджету України на 1999 рік і складання проектів Державного бюджету України на наступні роки передбачати виділення у межах асигнувань на утримання Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи кошти для забезпечення діяльності Державного і регіональних координаційних центрів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах.
5. Міністерству праці та соціальної політики, Міністерству фінансів разом з Міністерством з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи подати у двомісячний термін Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо встановлення умов оплати праці працівників Державного і регіональних координаційних центрів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах.
6. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, Одеською, Донецькою, Хмельницькою, Черкаською обласними і Київською міською державними адміністраціями вирішити до кінця 1999 року питання щодо розміщення регіональних координаційних центрів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах.
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 1999 р. N 1514
ПОЛОЖЕННЯ
про Державний координаційний центр реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах
1. Державний координаційний центр реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах (далі - Центр) утворений відповідно до Указу Президента України від 3 червня 1999 р. N 602 "Про вдосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах" і належить до сфери управління МНС.
2. Основними завданнями Центру є:
1) координація діяльності аварійно-рятувальних служб відповідних міністерств, інших центральних органів виконавчої влади під час проведення пошуково-рятувальних операцій, спрямованих на рятування людей, ліквідацію забруднень водних об'єктів і максимальне зменшення шкоди від таких забруднень для довкілля та майна;
2) забезпечення цілодобового чергування аварійно-рятувальних служб з метою постійного контролю за ситуацією на водних об'єктах, у тому числі на Чорному та Азовському морях, в акваторіях річок Дніпра та Дунаю, а також оперативного вжиття заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації;
3) здійснення систематичних перевірок готовності до реагування в умовах надзвичайних ситуацій сил та засобів аварійно-рятувальних служб незалежно від їх підпорядкованості (крім служб, підпорядкованих Військово-Морським Силам, які самостійно інформують Центр про стан готовності їх сил і засобів до виконання відповідних робіт);
4) оперативне виявлення надзвичайних ситуацій на водних об'єктах, ліквідація забруднення на них, включаючи знешкодження затонулих боєприпасів і місткостей з сильнодіючими отруйними та іншими забруднюючими речовинами;
5) організація діяльності системи госпрозрахункових аварійно-рятувальних служб.
3. Основними функціями Центру є:
1) управління діяльністю регіональних координаційних центрів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах та підпорядкованих сил і засобів рятування та ліквідації небезпечних забруднень на воді, забезпечення їх технічними засобами, необхідними для виконання покладених на них завдань;
2) розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах і взаємодії з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, а також з аварійно-рятувальними службами іноземних держав;
3) забезпечення взаємодії з місцевими органами виконавчої влади, Головним центром координації авіаційних робіт з пошуку і рятування, керівництвом аварійно-рятувальних служб і формувань міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, в тому числі Військово-Морських Сил;
4) забезпечення у разі виникнення надзвичайних ситуацій зв'язку з плавзасобами, спеціальними підрозділами, авіаційними центрами, портами, військово-морськими базами, організація згідно з контрактами та узгодженими планами взаємодії у процесі проведення пошуково-рятувальних операцій;
5) визначення разом з місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами рад меж відповідальності на водних об'єктах підприємств, установ та організацій;

................
Перейти до повного тексту