- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 жовтня 2004 р. N 1452 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 749 від 19.09.2018 )
Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1700 від 08.12.2006
N 31 від 13.01.2010
N 675 від 21.07.2010
N 1022 від 05.10.2011
N 675 від 08.09.2015
N 75 від 14.02.2017 )
1. Затвердити Порядок застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (додається).
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 675 від 21.07.2010 )
Прем'єр-міністр України | В.ЯНУКОВИЧ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 жовтня 2004 р. N 1452
ПОРЯДОК
застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності
1. Цей Порядок визначає вимоги до застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (далі - установи).
2. Установа застосовує електронний цифровий підпис лише за умови використання надійних засобів електронного цифрового підпису, що повинне бути підтверджено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, отриманим на ці засоби від Адміністрації Держспецзв'язку, та наявності посилених сертифікатів відкритих ключів у своїх працівників - підписувачів.
Для вчинення правочинів, надання адміністративних та інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами установи використовують виключно захищені носії з урахуванням вимог, передбачених абзацом першим цього пункту.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 75 від 14.02.2017 )( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1700 від 08.12.2006,
N 675 від 08.09.2015 )( Пункт 3 виключено на підставі Постанови КМ
N 75 від 14.02.2017 )( Пункт 4 виключено на підставі Постанови КМ
N 75 від 14.02.2017 )
5. Установа отримує на договірних засадах послуги електронного цифрового підпису від акредитованих центрів сертифікації ключів. Один і той самий відкритий ключ підписувача повинен бути засвідчений лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.
( Пункт 5 в редакції Постанов
N 675 від 08.09.2015,
N 75 від 14.02.2017 )
( Пункт 6 виключено на підставі Постанови
N 675 від 08.09.2015 )
( Пункт 7 виключено на підставі Постанови
N 675 від 08.09.2015 )
8. Відповідальність за організацію застосування електронного цифрового підпису в установі несе її керівник, якщо інше не встановлено законодавством.
9. Застосування електронного цифрового підпису в установі забезпечує підрозділ інформаційних технологій, а у разі відсутності такого - підрозділ, що виконує відповідні функції (далі - відповідальний підрозділ), або працівник, спеціально визначений рішенням цієї установи (її керівника). Зазначений підрозділ (працівник) забезпечує:
( Абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 75 від 14.02.2017 )
підготовку та подання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для отримання послуг, пов’язаних з електронним цифровим підписом;
( Абзац другий пункту 9 в редакції Постанови
N 675 від 08.09.2015 )
надання допомоги підписувачам під час генерації їх особистих та відкритих ключів;
подання до акредитованого центру сертифікації ключів звернень про скасування, блокування або поновлення посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів;
доступ підписувачів через телекомунікаційні мережі до акредитованих центрів сертифікації ключів у разі неможливості здійснення ними такого доступу із своїх робочих місць;
ведення обліку надійних засобів електронного цифрового підпису та носіїв, на яких зберігаються особисті ключі підписувачів;
( Абзац шостий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановами
N 675 від 08.09.2015,
N 75 від 14.02.2017 )
ведення обліку програмно-апаратних та апаратних носіїв особистих ключів підписувачів;
( Абзац сьомий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою
N 675 від 08.09.2015 )
зберігання документів та їх електронних копій, на підставі яких отримано послуги, пов’язані з електронним цифровим підписом;
( Абзац восьмий пункту 9 в редакції Постанови
N 675 від 08.09.2015 )
контроль за використанням підписувачами надійних засобів електронного цифрового підпису та зберіганням ними особистих ключів.
( Абзац дев'ятий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою
N 675 від 08.09.2015 )
Для подання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для отримання послуг електронного цифрового підпису, установа може використовувати систему електронної взаємодії органів виконавчої влади у разі:
................Перейти до повного тексту