1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 24 лютого 2021 р. № 143
Київ
Про внесення змін до Положення про Міністерство освіти і науки України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 630 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 95, ст. 2729; 2015 р., № 78, ст. 2608; 2017 р., № 31, ст. 941; 2018 р., № 68, ст. 2301), зміни, що додаються.
Прем’єр-міністр України Д. ШМИГАЛЬ
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 лютого 2021 р. № 143
ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про Міністерство освіти і науки України
1. У пункті 4:
1) підпункт 7 викласти в такій редакції:
"7) визначає перспективи і пріоритетні напрями розвитку дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти;";
2) у підпункті 11 слова "професійно-технічної" і "та освіти протягом життя" замінити відповідно словами "спеціалізованої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої" і ", освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти";
3) підпункти 17, 20-1, 20-4 виключити;
4) доповнити Положення підпунктами 34-1—34-3 і 37-1 такого змісту:
"34-1) забезпечує реєстрацію та облік науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт та реалізацію міжнародних науково-технічних програм і проектів відповідно до міжнародних договорів;
34-2) забезпечує координацію співробітництва між Україною та НАТО в сфері науки відповідно до компетенції Спільної робочої групи Україна — НАТО зі співробітництва з питань науки та довкілля;
34-3) забезпечує координацію міжнародного білатерального науково-технічного співробітництва та роботу відповідно до компетенції спільних комісій з науково-технічного співробітництва;";
"37-1) затверджує порядок акредитації та ведення реєстру громадських фахових об’єднань та інших юридичних осіб, що здійснюють незалежне оцінювання якості освіти та освітньої діяльності закладів освіти (крім закладів вищої освіти), порядок ведення їх реєстру;";
5) підпункти 44—44-2 викласти в такій редакції:
"44) здійснює ліцензування освітньої діяльності у сферах вищої, післядипломної, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти;
44-1) розробляє проекти ліцензійних умов провадження освітньої діяльності і змін до них та подає їх в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України;
44-2) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сферах вищої, післядипломної, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти шляхом проведення планових та позапланових перевірок;";
6) доповнити Положення підпунктами 44-3—44-6 такого змісту:
"44-3) здійснює ведення Реєстру суб’єктів освітньої діяльності у сферах вищої, післядипломної, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти;
44-4) утворює експертні комісії для проведення виїзних ліцензійних експертиз у сферах фахової передвищої та вищої освіти та бере участь в їх проведенні;
44-5) організовує та забезпечує проведення процедури державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих закладами вищої духовної освіти, та відзначення здобувачів вищої освіти;
44-6) здійснює атестацію закладів професійної (професійно-технічної) освіти на право провадження освітньої діяльності незалежно від їх підпорядкування і форми власності;";
7) підпункти 67 і 69 викласти в такій редакції:
"67) затверджує порядок проведення експертизи освітніх програм, поданих до Державної служби якості освіти для затвердження;";
"69) затверджує порядок надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам і відповідно до зазначеного порядку надає рекомендації для їх використання в освітньому процесі;";
8) доповнити Положення підпунктами 69-2—69-7 такого змісту:
"69-2) затверджує типові та примірні переліки обов’язкового навчального та іншого обладнання закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, навчально-методичних та навчально-наочних посібників, підручників, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами;

................
Перейти до повного тексту