- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 грудня 2011 р. № 1410 Київ |
Про затвердження Порядку розроблення та перегляду секторальних планів ринкового нагляду, моніторингу та звітування про їх виконання
Відповідно до частини дванадцятої
статті 20 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок розроблення та перегляду секторальних планів ринкового нагляду, моніторингу та звітування про їх виконання, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
Інд. 70 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 грудня 2011 р. № 1410
ПОРЯДОК
розроблення та перегляду секторальних планів ринкового нагляду, моніторингу та звітування про їх виконання
( У тексті Порядку слова "митні органи" і "Держмитслужба" в усіх відмінках замінено відповідно словами "органи доходів і зборів" і "ДФС" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
№ 570 від 09.08.2017 )
1. Цей Порядок визначає механізм розроблення та перегляду секторальних планів ринкового нагляду (далі - секторальні плани), моніторингу та звітування про їх виконання.
2. У цьому Порядку термін "секторальний план" означає план, відповідно до якого орган ринкового нагляду здійснює у межах сфери своєї відповідальності ринковий нагляд щодо продукції певного виду (типу), категорії та/або групи, визначає її належність до певного ступеня ризику та план, на підставі якого митні органи здійснюють контроль продукції.
3. Проект секторального плану розробляється з урахуванням:
результатів моніторингу причин і кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпеку продукції, причин і кількості нещасних випадків і випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання (використання) продукції, який здійснюється органами ринкового нагляду в межах сфери їх відповідальності;
результатів аналізу відомостей, включених до системи оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик;
результатів аналізу інформації, одержаної за допомогою міжнародних, регіональних та іноземних систем повідомлення про продукцію, що становить серйозний ризик;
результатів аналізу даних національної інформаційної системи ринкового нагляду;
результатів моніторингу вжитих обмежувальних (корегувальних) заходів;
необхідності проведення органами ринкового нагляду спільних перевірок характеристик продукції у разі, якщо відповідний вид (тип), категорія та/або група продукції є об’єктом кількох технічних регламентів.
4. До проекту секторального плану включаються види (типи), категорії та/або групи продукції, щодо яких протягом року передбачається вжити заходів ринкового нагляду та контролю.
Під час розроблення проекту секторального плану враховується належність певного виду (типу), категорії та/або групи продукції до підвищеного ступеня ризику, наявність підстави вважати, що продукція є небезпечною та/або не відповідає встановленим вимогам відповідно до звернень, що надійшли від споживачів (користувачів), органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій про розповсюдження продукції, споживання (використання) якої заподіяло шкоди суспільним інтересам, або продукції, яка має недоліки, що можуть призвести до заподіяння такої шкоди.
5. У проекті секторального плану зазначається поштова адреса органу ринкового нагляду, його номер телефону, адреса електронної пошти для подання пропозицій щодо перегляду такого проекту.
6. Проект секторального плану розробляється з урахуванням наявних і очікуваних у наступному році кадрових, фінансових та інших ресурсів, а також інформації про кількість та причини нещасних випадків і випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання (використання) продукції, що подається органами ринкового нагляду, центральними органами виконавчої влади, які здійснюють ринковий нагляд, правоохоронними органами, громадськими організаціями та об’єднаннями суб’єктів господарювання.
7. До проекту секторального плану додається обґрунтування, в якому зазначаються:
інформація про належність певного виду (типу), категорії та/або групи продукції, що включається до сфери відповідальності органу ринкового нагляду, до певного ступеня ризику;
причини проведення спільних планових перевірок характеристик продукції з визначенням органів ринкового нагляду, разом з якими передбачається їх проведення;
критерії, за якими визначається належність нехарчової продукції до відповідного ступеня ризику.
8. У разі коли певний вид (тип), категорія та/або група продукції є об’єктом кількох технічних регламентів та/або включений до сфери відповідальності кількох органів ринкового нагляду, у секторальному плані зазначаються органи ринкового нагляду, разом з якими передбачається проведення спільних планових перевірок характеристик такої продукції.
9. Секторальний план складається з плану здійснення ринкового нагляду та плану здійснення контролю продукції.
10. План здійснення ринкового нагляду складається відповідно до вимог, установлених пунктами 3-8 цього Порядку.
План здійснення контролю продукції складається відповідно до вимог, установлених пунктами 3-7 цього Порядку.
11. У разі здійснення повноважень органу ринкового нагляду його територіальними органами такі органи надають органу ринкового нагляду пропозиції до проекту плану здійснення ринкового нагляду.
12. У плані здійснення ринкового нагляду зазначається потреба у здійсненні такого нагляду у певному регіоні з урахуванням поширеності у відповідному регіоні видів та/або типів, категорій та/або груп продукції, що підлягають ринковому нагляду.
13. У плані здійснення ринкового нагляду зазначається строк проведення протягом року планових перевірок характеристик продукції за певними видами (типами), категоріями та/або групами.
14. Підписані керівниками територіальних органів ринкового нагляду пропозиції до проектів планів здійснення ринкового нагляду подаються до 15 вересня року, що передує планованому, органові ринкового нагляду для їх узагальнення під час складання секторальних планів з урахуванням наявних і очікуваних у наступному році кадрових, фінансових та інших ресурсів.
15. Органи ринкового нагляду подають Держмитслужбі до 1 жовтня року, що передує плановому, пропозиції щодо підготовки плану здійснення контролю продукції з наведенням інформації про вид продукції певного ступеня ризику із зазначенням коду
УКТЗЕД, найменування виду (типу), категорії та/або групи продукції, а також за наявності марки (моделі, артикулу, модифікації).
Держмитслужба на підставі поданих пропозицій складає проект плану здійснення контролю продукції за формою згідно з додатком.
16. До плану здійснення контролю продукції включаються види (типи), категорії та/або групи продукції, що заявлені у режимі імпорту, реімпорту або іншому митному режимі, який передбачає вільний обіг такої продукції на митній території України, та щодо яких протягом року передбачається вжиття необхідних заходів державного контролю.
17. Держмитслужба подає щороку до 22 жовтня органам ринкового нагляду проект плану здійснення контролю продукції, підписаний керівником (а в разі його відсутності - заступником керівника) Держмитслужби щодо підготовки проектів секторальних планів.
................Перейти до повного тексту