1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 6 вересня 2000 р. N 1401
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 99 від 06.02.2013 )
Про затвердження Типового положення про управління капітального будівництва обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1076 від 25.07.2002 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Типове положення про управління капітального будівництва обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (додається).
2. Установити, що починаючи з 2001 року кошти, передбачені у вартості будівництва на утримання служб замовника, зараховуються до доходів спеціального фонду державного бюджету як власні надходження.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1995 р. N 895 "Про затвердження Типового положення про управління капітального будівництва обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації" (ЗП України, 1996 р., N 3, ст. 93).
Перший
віце-прем'єр-міністр України

Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 вересня 2000 р. N 1401
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління капітального будівництва обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління капітального будівництва обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові відповідної держадміністрації та Держбуду з питань, що належать до його компетенції.
Управління виконує функції замовника будівництва об'єктів житлово-комунального і соціального призначення на території відповідної області, міст Києва та Севастополя.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Держбуду, розпорядженнями голови відповідної держадміністрації, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики у галузі будівництва;
виконання завдань з будівництва житлових будинків, об'єктів освіти, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового й іншого призначення та ефективного використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету;
сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку області, міст Києва та Севастополя, обласного (міського) бюджету і подає їх на розгляд відповідної держадміністрації;
2) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
3) готує пропозиції з питань розвитку будівництва і подає їх на розгляд відповідної держадміністрації;
4) забезпечує дотримання законодавства у галузі будівництва;
5) розробляє на основі пропозицій структурних підрозділів відповідної держадміністрації поточні й перспективні програми капітального будівництва, складає переліки проектів будов, титульні списки будов та проектно-розвідувальних робіт і подає їх на затвердження в установленому порядку;
6) забезпечує в установленому порядку своєчасне і в повному обсязі фінансування проектно-розвідувальних робіт і будівництва об'єктів відповідно до титульних списків будов та укладених договорів;
7) розміщує замовлення на проектно-розвідувальні роботи, укладає з проектними і розвідувальними організаціями договори на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом;
8) здійснює передачу в установлені терміни проектним або розвідувальним організаціям завдань на проектування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і розвідувальних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації;
9) приймає і перевіряє комплектність одержаної від проектних або розвідувальних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, забезпечує в установленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передає цю документацію будівельним організаціям;
10) розміщує замовлення на капітальне будівництво, укладає з будівельними організаціями відповідні договори; разом з підрядними організаціями визначає і погоджує ціни на будівництво об'єктів відповідно до діючих нормативних актів;
11 ) забезпечує реєстрацію в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю відповідальних інженерно-технічних працівників організацій, що безпосередньо здійснюють будівництво об'єктів і технічний нагляд, одержує дозвіл на виконання будівельно-монтажних робіт;
12) забезпечує підготовку геодезичної основи для будівництва;
13) забезпечує будівництво технологічним, енергетичним, електротехнічним та іншим устаткуванням, апаратурою, матеріалами, поставку яких згідно з договором покладено на замовника;
14) здійснює розрахунки з постачальниками за устаткування і матеріали замовника, проводить передмонтажну ревізію устаткування, що знаходиться на складах понад нормативний термін зберігання;
15) передає будівельній організації будівельний майданчик, устаткування, що підлягає монтажу, апаратуру і матеріали, забезпечення якими покладено на замовника;
16) передає будівельній організації в погоджені нею терміни документи про дозвіл відповідних органів на:
виконання будівельно-монтажних робіт;
відведення земельної ділянки під будівництво;
проведення робіт у зоні повітряних ліній електропередачі та ліній зв'язку, ділянок залізниць, що експлуатуються, або в смузі відчуження залізниць, а також на розкриття шляхових покриттів;
проведення робіт у місцях, де проходять підземні комунікації, з передачею будівельній організації схем таких комунікацій (кабельних, газових, водопровідних, каналізаційних тощо), розміщених на території будівельного майданчика;
користування під час проведення будівельних робіт у населених пунктах електроенергією, газом, водою, парою від існуючих джерел відповідно до проекту організації робіт;
вирубування лісу і пересадження дерев;
перенесення з будівельного майданчика магістральних ліній електропередачі, залізничних колій, мереж водопроводу, каналізації, газо- і нафтопроводів, ліній зв'язку та інших споруд, що перешкоджають будівництву на відведеному майданчику, в терміни, передбачені в особливих умовах до договору;

................
Перейти до повного тексту