1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 30 жовтня 2008 р. N 1384-р
Київ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Постанови КМ N 771 від 08.08.2012 )
Про схвалення Концепції Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 466 від 16.06.2010 )
1. Схвалити Концепцію Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки, що додається.
Визначити державними замовниками Програми МВС (координатор) та Мінтрансзв'язку.
2. МВС разом з Мінтрансзв'язку, іншими центральними органами виконавчої влади розробити та подати у тримісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 30 жовтня 2008 р. N 1384-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Протягом останніх п'яти років в Україні загострилася проблема безпеки дорожнього руху. Спостерігається тенденція до стрімкого погіршення ситуації, що потребує невідкладного вжиття органами державного управління заходів реагування. За згаданий період зареєстровано 247,7 тис. дорожньо-транспортних пригод з потерпілими, у яких загинуло 38 478 і травмовано 295 953 особи. У 2007 році зареєстровано 62,9 тис. дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 9481 і отримало травми 77 893 особи. Рівень аварійності та кількість постраждалих в Україні значно перевищують відповідні показники більшості держав світу, зокрема у Швейцарії на 1 млн. жителів кількість загиблих у дорожньо-транспортних пригодах становить 49 осіб, Німеччині - 62, в Україні - 164 особи.
Розв'язати проблему дорожньо-транспортного травматизму можливо шляхом об'єднання зусиль органів державної влади, органів місцевого самоврядування та всього суспільства.
Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання програмним методом
Державний нагляд та контроль за виконанням законодавства про дорожній рух, координація діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади у сфері безпеки дорожнього руху здійснюється незадовільно.
Основними причинами низького рівня безпеки дорожнього руху є:
недосконалість законодавства, у тому числі адміністративного, у сфері безпеки дорожнього руху;
відсутність координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади;
низький рівень дорожньої дисципліни учасників дорожнього руху;
низька ефективність системи організаційно-планувальних та інженерних заходів, спрямованих на вдосконалення організації руху транспорту та пішоходів у містах;
відсутність фінансування заходів, спрямованих на зниження рівня аварійності;
недосконала система навчання правил дорожнього руху громадян і підготовки водіїв;
невідповідність системи здійснення контролю за технічним станом транспортних засобів та їх конструкцією вимогам міжнародних договорів України, європейських норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху;
недосконалість системи оповіщення про дорожньо-транспортні пригоди та надання допомоги потерпілим.
Унаслідок відсутності належного фінансування Державної програми забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів і залізничних переїздах на 2003-2007 роки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 р. N 56 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 5, ст. 191), не вдалося досягти позитивних результатів щодо підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Крім того, через значне збільшення кількості автомобілів протягом останнього десятиріччя майже повністю вичерпано пропускні можливості вулично-дорожньої мережі. Зусилля, спрямовані центральними органами виконавчої влади на розв'язання проблем у зазначеній сфері, мають неузгоджений характер, а нестача коштів зводить ефективність таких зусиль до мінімуму.

................
Перейти до повного тексту