- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 грудня 2020 р. № 1368 Київ |
Про затвердження Положення про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них, що додається.
2. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 3та 18 пункту 1 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності через один місяць з дня опублікування цієї постанови.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 82 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 2020 р. № 1368
ПОЛОЖЕННЯ
про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них
1. Це Положення визначає основні вимоги до облаштування контрольних пунктів в’їзду-виїзду для автомобільного та/або пішохідного сполучення з тимчасово окупованими територіями у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окупованою територією Автономної Республіки Крим та м. Севастополя (далі - тимчасово окуповані території).
2. Терміни, що вживаються в цьому Положенні, мають таке значення:
контрольний пункт в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них (далі - контрольний пункт в’їзду-виїзду) - тимчасовий об’єкт, який складається з режимної та сервісної зон, розташованих на спеціально визначених земельних ділянках, з комплексом будівель, споруд (у тому числі спеціальних, інженерних, фортифікаційних тощо) і технічних засобів, де здійснюються заходи контролю в’їзду-виїзду осіб, транспортних засобів, товарів, вантажів та іншого майна, які переміщуються на тимчасово окуповані території та з таких територій (далі - заходи контролю), а також надаються соціальні, банківські, адміністративні, послуги поштового зв’язку та інші послуги населенню (далі - сервісні послуги), та об’єктів сервісного обслуговування;
режимна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду - спеціально визначена територія контрольного пункту в’їзду-виїзду з комплексом будівель, споруд і технічних засобів для організації роботи державних органів щодо забезпечення проведення заходів контролю;
сервісна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду - спеціально визначена територія контрольного пункту в’їзду-виїзду з комплексом будівель, споруд і технічних засобів для надання сервісних послуг;
об’єкт сервісного обслуговування - об’єкт, призначений для надання додаткових сервісних послуг в рамках функціонування сервісної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду, який розташований поза її межами;
додаткові сервісні послуги - це будь-які види послуг, що не заборонені на території України;
прилегла до контрольного пункту в’їзду-виїзду територія - територія за межами режимної та сервісної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду, об’єкта сервісного обслуговування в радіусі не більше 50 метрів від них або до проїзної частини автомобільної дороги, якщо відстань до неї менше 50 метрів.
3. Режимна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду облаштовується тимчасовими модульними спорудами на основі збірно-розбірних конструкцій з відповідним захистом від ураження стрілецькою зброєю.
На території режимної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду розміщуються:
адміністративно-службова споруда - споруда, поділена на зони приміщень для організації роботи службових осіб Держприкордонслужби, СБУ, ДФС, Держмитслужби, Національної поліції, Мінреінтеграції, у тому числі приміщення для осіб, що очікують рішення щодо пропуску, для затриманих осіб, чергового інформаційно-телекомунікаційних систем, серверної, складських приміщень;
павільйон для проведення заходів контролю в’їзду-виїзду осіб, які переміщуються без транспортного засобу, - споруда прямокутної форми, поділена на зони приміщень для організації роботи Держприкордонслужби, ДФС, Держмитслужби, СБУ щодо забезпечення проведення заходів контролю;
павільйон відкритого типу або навіс для проведення заходів контролю в’їзду-виїзду осіб, які переміщуються за допомогою транспортних засобів (за потреби), - споруда, розмежована на зони для тимчасового паркування транспортних засобів для організації роботи Держприкордонслужби, ДФС, Держмитслужби, СБУ щодо забезпечення проведення заходів контролю;
павільйон або навіс поглибленого огляду транспортних засобів (за потреби) - споруда прямокутної форми, розмежована на зони для тимчасового паркування транспортних засобів, обладнана спеціалізованими оглядовими ямами та іншими технічними засобами для організації роботи щодо забезпечення проведення заходів контролю;
навіс пішохідної зони - металева конструкція у вигляді даху, розташованого на опорах;
огорожа пішохідної зони - сітчастий паркан, встановлений для створення пішохідного коридору з метою забезпечення організованого руху громадян територією режимної зони;
шлагбауми на в’їзді в режимну зону контрольного пункту в’їзду-виїзду та виїзді з неї;
павільйон вартових шлагбаумів на в’їзді в режимну зону контрольного пункту в’їзду-виїзду та виїзді з неї;
майданчик з вагами для динамічного зважування транспортних засобів з приміщенням оператора (за потреби);
майданчик сканування транспортних засобів з приміщенням оператора для проведення радіологічного контролю (за потреби);
туалетні модулі на 8-16 осіб з можливістю доступу до них осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
вольєр для утримання службових собак.
Режимна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду облаштовується електронними інформаційними стендами, попереджувальними знаками та пояснювальними табличками державною мовою та за потреби однією із шести офіційних мов Організації Об’єднаних Націй.
Територія режимної зони повинна бути огороджена сітчастим парканом та бетонними блоками, а також обладнана охоронною сигналізацією по периметру, системою відеоспостереження для здійснення контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів, товарів, вантажів та іншого майна, які переміщуються на тимчасово окуповані території та з таких територій.
З метою вдосконалення наявної інфраструктури режимної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду за ініціативою керівників структурних підрозділів служб та за участю представників державного підприємства "Реінтеграція та відновлення", яке належить до сфери управління Мінреінтеграції, може утворюватися комісія для обстеження режимної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду, яка складає акт за результатами обстеження та надає його на розгляд зазначеному державному підприємству.
4. Сервісна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду облаштовується спорудами та тимчасовими модульними спорудами на основі збірно-розбірних конструкцій.
На території сервісної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду розміщуються:
центр надання послуг - модульна збірно-розбірна одно- або двоповерхова споруда, поділена на зони приміщень для облаштування центру надання адміністративних послуг, відділення банку, відділення поштового зв’язку, аптечного пункту, приміщення для надання медичних послуг, кімнат матері та дитини, сервісного центру МВС, розміщення представників Пенсійного фонду України, управління праці та соціального захисту населення, кімнат відпочинку, туалетних модулів з можливістю доступу до них осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, побутових приміщень тощо;
зупинка громадського транспорту.
Сервісна зона облаштовується стоянками для транспортних засобів та машиномісцями (за потреби).
Територія сервісної зони повинна бути огороджена сітчастим парканом та бетонними блоками (за потреби).
У разі необхідності розширення переліку сервісних послуг, що надаються в сервісній зоні контрольного пункту в’їзду-виїзду і які не можуть бути надані безпосередньо в межах її території, в рамках функціонування такої сервісної зони можливе створення окремих об’єктів сервісного обслуговування для надання додаткових сервісних послуг, зокрема об’єктів дорожнього сервісу, тощо.
Сервісна зона контрольного пункту в’їзду-виїзду та об’єкти сервісного обслуговування розміщуються за межами режимної зони на мінімальній можливій відстані від неї.
5. Для забезпечення захисту осіб, що перебувають на території контрольного пункту в’їзду-виїзду, режимна та сервісна зони контрольного пункту в’їзду-виїзду облаштовуються захисними спорудами (сховищами).
Додержання громадського порядку на території сервісної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду забезпечується органами Національної поліції.
6. Контрольний пункт в’їзду-виїзду створюється з метою зміцнення обороноздатності України та є об’єктом оборонного призначення.
Контрольний пункт в’їзду-виїзду розміщується на землях державної та комунальної власності, в тому числі на автомобільних дорогах незалежно від їх призначення, належності та категорії, а також на землях приватної власності після їх викупу або примусового відчуження відповідно до
Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності", або передачі в користування на умовах оренди чи інших законних підставах.
Назва контрольного пункту в’їзду-виїзду визначається відповідно до найменування адміністративно-територіальної одиниці (місто, селище, село), на території або поблизу якої він розташований.
Контрольний пункт в’їзду-виїзду облаштовується системами життєзабезпечення (водопостачання та водовідведення, електропостачання тощо), стаціонарним та стільниковим зв’язком та широкосмуговим доступом до Інтернету.
7. Допускається використання на контрольному пункті в’їзду-виїзду в Херсонській області об’єктів будівництва, збудованих до 2021 року.
8. Кількість контрольних пунктів в’їзду-виїзду, місцезнаходження та межі їх режимних і сервісних зон (у тому числі об’єктів сервісного обслуговування), дорожні коридори у Херсонській області визначаються та затверджуються розпорядженням голови Херсонської облдержадміністрації за пропозицією Голови Держприкордонслужби, погодженою з Мінреінтеграції.
9. Кількість контрольних пунктів в’їзду-виїзду, місцезнаходження та межі їх режимних і сервісних зон (у тому числі об’єктів сервісного обслуговування), дорожні коридори у Донецькій і Луганській областях визначаються рішенням Командувача об’єднаних сил за пропозиціями Донецької і Луганської обласних військово-цивільних адміністрацій або військових адміністрацій (у разі їх утворення), погодженими з Мінреінтеграції.
10. Відповідальними за облаштування, утримання та обслуговування контрольних пунктів в’їзду-виїзду, а також прилеглої до них території у Херсонській області є державне підприємство "Реінтеграція та відновлення", яке належить до сфери управління Мінреінтеграції, разом з Херсонською облдержадміністрацією.
................Перейти до повного тексту