- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 листопада 2009 р. № 1340 Київ |
Про затвердження Положення про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра" та її складу
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Прем'єр-міністр України |
Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2009 р. № 1340
ПОЛОЖЕННЯ
про наглядову раду Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра"
1. Це Положення визначає правовий статус, повноваження, порядок утворення наглядової ради Державного концерну "Національне виробничо-аграрне об'єднання "Масандра" (далі - Концерн), права та обов'язки її членів і порядок організації роботи ради.
2. Наглядова рада утворюється для здійснення контролю за діяльністю органів управління Концерну, підприємств, що входять до його складу (далі - учасники Концерну), використанням об'єктів майнового комплексу Концерну, дотриманням вимог актів законодавства, Статуту Концерну, виконанням рішень Кабінету Міністрів України.
3. У своїй діяльності наглядова рада керується
Конституцією та законами України, а також Указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Статутом Концерну і цим Положенням.
4. До компетенції наглядової ради належить:
1) погодження:
складеного в установленому порядку фінансового плану Концерну з поквартальною розбивкою та звіту про його виконання;
квартальної та річної фінансової звітності Концерну, а також квартальних та річних звітів про виконання фінансового плану, що подається разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності Концерну;
квартальних та річних звітів генерального директора Концерну про виконання показників ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану Концерну;
кандидатур для призначення на посади заступників генерального директора та головного бухгалтера Концерну, директорів його учасників, рішень щодо звільнення їх з посад;
рішень правління Концерну про створення за рахунок його прибутку в установленому законодавством порядку фондів та резервів;
рішення правління щодо укладення договорів (контрактів) на суму, що перевищує 5 відсотків статутного фонду Концерну;
рішень про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб Концерну, директорів учасників Концерну;
2) затвердження:
основних напрямів діяльності Концерну;
річних фінансових звітів учасників Концерну з поквартальною розбивкою;
положення про правління Концерну;
квартальних планів роботи правління Концерну;
звітів та висновків ревізійної комісії;
3) розгляд скарг та пропозицій членів правління, директорів учасників Концерну, його працівників, інших фізичних та юридичних осіб;
4) прийняття рішення про утворення секретаріату наглядової ради, ревізійної комісії, інших дорадчих та консультативних органів, які діють на підставі положень, затверджених наглядовою радою;
5) затвердження персонального складу секретаріату наглядової ради, а також умов оплати їх праці, персонального складу ревізійної комісії;
6) здійснення контролю за:
ефективним використанням і збереженням об'єктів майнового комплексу Концерну та управлінням корпоративними правами держави, переданими до його статутного фонду;
виконанням генеральним директором Концерну функціональних обов'язків, визначених у Статуті Концерну та в укладеному в установленому порядку контракті;
здійсненням генеральним директором Концерну делегованих в установленому законодавством порядку органом управління майном повноважень (у разі їх наявності), визначених у контракті;
провадженням фінансово-господарської діяльності Концерну;
7) ініціювання:
проведення позачергових перевірок, ревізій та аудиту фінансово-господарської діяльності Концерну;
скликання позачергового засідання правління Концерну в разі невиконання за результатами звітного періоду показників діяльності Концерну, передбачених фінансовим планом, виникнення загрози фінансово-економічним інтересам Концерну, виявлення зловживань і перевищення повноважень посадовими особами органів управління Концерну;
8) заслуховування квартальних та річних звітів генерального директора Концерну та директорів його учасників про результати їх діяльності та використання об'єктів майнового комплексу Концерну, а у разі невиконання або неналежного виконання ним своїх обов'язків щодо управління Концерном або розпорядження його майном - додаткових пояснень з окремих питань його діяльності за встановленою формою;
9) подання пропозицій щодо умов матеріального забезпечення генерального директора Концерну та погодження умов матеріального забезпечення заступників генерального директора, членів правління та головного бухгалтера Концерну, а також директорів учасників Концерну під час укладання з ними контрактів;
10) внесення пропозицій щодо:
кандидатури для призначення на посаду генерального директора Концерну;
включення (виключення) до (із) складу Концерну в установленому законодавством порядку інших учасників Концерну;
11) подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо усунення з посади генерального директора Концерну в разі, коли за підсумками звітного періоду погіршився фінансово-економічний стан Концерну, а також виявлено порушення та зловживання з боку посадових осіб Концерну та в інших випадках, визначених законодавством, з метою захисту інтересів Концерну і держави;
12) призначення тимчасово виконуючим обов'язки генерального директора Концерну в разі усунення з посади генерального директора;
13) розгляд інших питань щодо діяльності Концерну та виконання інших функцій відповідно до законодавства і Статуту Концерну.
За рішенням Кабінету Міністрів України на наглядову раду може бути покладено виконання інших функцій.
Наглядова рада не має права втручатися в оперативну господарську діяльність Концерну.
5. Наглядова рада провадить свою діяльність відповідно до регламенту, який затверджує її голова.
6. Наглядова рада утворюється у складі голови та семи членів строком на п'ять років. Персональний склад наглядової ради затверджується Кабінетом Міністрів України.
До складу наглядової ради можуть входити представники Мінагрополітики, Мінекономіки, Мінфіну та інших органів виконавчої влади.
7. До складу наглядової ради не можуть входити особи, які перебувають у трудових відносинах з Концерном, а також особи, яким це заборонено законодавством.
Члени наглядової ради не мають права передавати свої повноваження іншим особам.
8. Члени наглядової ради працюють у раді на громадських засадах.
9. Члени наглядової ради мають право:
ознайомлюватися з наказами, розпорядженнями, протоколами Концерну та його учасників;
отримувати від посадових осіб органів управління Концерну і його учасників, служб, філій, представництв необхідні документи у паперовій та електронній формі;
користуватись інформаційними комп'ютерними базами;
................Перейти до повного тексту