- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 11 листопада 2009 р. N 1330-р Київ |
Деякі питання забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
1. Внести до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р.
N 1244 "Про схвалення Концепції забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу" (Офіційний вісник України, 2008 р., N 71, ст. 2395) зміни, що додаються.
2. Абзац четвертий пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 р.
N 599 "Питання консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, утворених Кабінетом Міністрів України" (Офіційний вісник України, 2009 р., N 45, ст. 1511) після слів "організаційний комітет" доповнити словами "(координаційний центр)".
3. МВС, МНС, МОЗ, Мінтрансзв'язку, СБУ, Адміністрації Держприкордонслужби за участю "правління державної охорони та Федерації футболу України відповідно до Інтегрованої концепції забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р.
N 1244, із змінами, внесеними цим розпорядженням, затвердити у місячний строк Порядок забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2009 р. N 1330-р
ЗМІНИ,
що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р. N 1244 ( 1244-2008-р )
1) назву викласти у такій редакції:
"Про схвалення Інтегрованої концепції забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу";
2) у пункті 1 слова "Концепцію забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу" замінити словами "Інтегровану концепцію забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу";
3) в абзаці другому пункту 4 слова "Дніпропетровська," і ", Одеси" виключити.
2. У Концепції забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, схваленій зазначеним
розпорядженням:
1) назву викласти у такій редакції:
"Інтегрована концепція забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу";
2) перше речення абзацу шістнадцятого розділу "Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Концепція" після слів і цифр "(Офіційний вісник України, 2004 р., N 26, ст. 1707; 2008 р., N 66, ст. 2212)" доповнити словами і цифрами ", від 22 лютого 2008 р.
N 107 "Про затвердження Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу" (Офіційний вісник України, 2008 р., N 18, ст. 482; 2009 р., N 59, ст. 2067), від 23 липня 2008 р.
N 679 "Про затвердження Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про співробітництво під час організації фінального турніру Чемпіонату Європи з футболу УЄФА ЄВРО 2012" (Офіційний вісник України, 2008 р., N 56, ст. 1882); крім того, зазначене питання регламентується Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 р.
N 107 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 18, ст. 482; 2009 р., N 59, ст. 2067), досьє-заявкою та гарантійними листами Уряду України, інших державних органів до УЄФА, переданими разом із заявкою на проведення Чемпіонату, галузевими, регіональними та міськими програмами підготовки та проведення Чемпіонату";
3) розділ "Мета і основні завдання Концепції" викласти в такій редакції:
"Мета, основні завдання і принципи Концепції
Метою Концепції є забезпечення безпеки і правопорядку на національному і регіональному рівні у зв'язку з підготовкою та проведенням Чемпіонату, гарантуванням Урядом України безпеки і забезпечення громадського порядку, створення дружньої атмосфери для всіх відвідувачів та уболівальників, щоб вони відчували себе гостинно та безпечно, як вдома.
Основними завданнями Концепції є:
визначення повноважень суб'єктів забезпечення безпеки і правопорядку під час Чемпіонату та юридичних осіб, які надають для його проведення стадіони, інші спортивні споруди (далі - власники (орендарі) стадіонів), здійснюють перевезення пасажирів і надають послуги, пов'язані з проведенням Чемпіонату, та забезпечення їх чіткої взаємодії;
забезпечення дотримання правил безпеки і правопорядку;
забезпечення підготовки об'єктів та інфраструктури стадіонів і прилеглої до них території відповідно до вимог УЄФА;
впровадження європейських принципів щодо залучення до охорони громадського порядку на території стадіонів, їх трибунах недержавних охоронних структур та стюардів, здіснення добору і навчання представників таких структур;
запобігання та припинення хуліганських проявів, порушень громадського порядку, зокрема з використанням зброї та вибухових речовин;
запобігання людським жертвам та надзвичайним ситуаціям;
здійснення під час футбольних матчів заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації та ліквідації їх наслідків;
розроблення власниками (орендарями) стадіонів погоджених з регіональним центром безпеки та відповідними територіальними підрозділами МНС планів реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, зокрема ті, виникнення яких можливе внаслідок терористичного акту, найбільш імовірні для відповідного об'єкта, виходячи з прогнозованих даних та експертних оцінок, з розрахунками сил і засобів, які можуть залучатися до їх ліквідації;
запобігання заподіянню шкоди міжнародному іміджу держави;
забезпечення рівня безпеки відповідно до вимог УЄФА;
здійснення належного матеріально-технічного забезпечення правоохоронних та інших державних органів, які забезпечують безпеку та правопорядок;
вивчення і використання правоохоронними та іншими державними органами, які забезпечують безпеку і правопорядок, досвіду роботи відповідних органів інших держав з підготовки та проведення спортивно-масових заходів, поглиблення міжнародного співробітництва у зазначеній сфері.
Основними принципами забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення Чемпіонату є превентивність, адекватність і практичність.";
4) розділ "Аналіз причин виникнення проблем та шляхи їх розв'язання" викласти в такій редакції:
"Аналіз причин виникнення проблем та шляхи їх розв'язання
Основними причинами виникнення проблем є:
недостатність законодавчого врегулювання питання забезпечення безпеки і правопорядку, зокрема відповідальності за вчинення правопорушень під час та у зв'язку з проведенням футбольного матчу;
недосконалість методів і форм забезпечення безпеки і правопорядку під час проведення футбольного матчу;
недостатнє матеріально-технічне забезпечення правоохоронних та інших державних органів, які забезпечують безпеку і правопорядок;
невідповідність вимогам УЄФА більшості об'єктів спортивної, транспортної, інформаційно-телекомунікаційної та соціальної інфраструктури, які повинні забезпечувати проведення Чемпіонату та прийом уболівальників, офіційних делегацій і гостей, щодо яких здійснюється державна охорона;
відсутність достатньої кількості фахівців, що володіють необхідними професійними знаннями і досвідом роботи з підготовки та проведення міжнародних спортивно-масових заходів.
З метою розв'язання проблем планується вжити заходів для удосконалення законодавства відповідно до міжурядових та міжвідомчих міжнародних договорів стосовно:
використання системи відеоспостереження на стадіонах та за їх межами;
обігу в Україні побутових піротехнічних виробів;
запобігання несанкціонованому доступу сторонніх осіб на поле для гри, проявам расизму та неадекватної поведінки, зокрема з використанням транспарантів;
визначення меж прилеглої до стадіонів території, на яку поширюється дія правил поведінки на стадіоні;
запобігання незаконному продажу квитків на футбольні матчі Чемпіонату, зокрема визначення системи їх розподілу;
забезпечення можливості проведення особистого огляду обслуговуючим персоналом стадіонів, зокрема стюардами;
запобігання відвідуванню Чемпіонату особами, які вчиняють правопорушення під час таких заходів, зокрема запровадження міжнародного обміну інформацією про зазначених осіб;
віднесення злочинів, передбачених статтею
265-1 (незаконне виготовлення ядерного вибухового пристрою чи пристрою, що розсіює радіоактивний матеріал або випромінює радіацію)
Кримінального кодексу України, до підслідності слідчих органів СБУ, а злочинів, передбачених статтею
294 (масові заворушення)
Кодексу, - підслідності міліції;
посилення відповідальності за правопорушення, вчинені під час та у зв'язку з проведенням футбольного матчу;
забезпечення безпеки і правопорядку під час проведення спортивно-масових та культурно-видовищних заходів відповідно до європейських норм.
Розв'язання проблем планується здійснити також шляхом:
здійснення запобіжних заходів, заходів контролю, управління рухом уболівальників, а також заходів реагування на протиправні дії, зокрема під час перетинання державного кордону, перебування у громадських місцях та місцях проживання, прямування до місць проведення футбольних матчів та після їх закінчення;
здійснення обміну інформацією з правоохоронними органами країн, команди яких беруть участь у Чемпіонаті;
залучення до співпраці під час Чемпіонату офіцерів зв'язку іноземних країн, Інтерполу та Європолу;
здійснення нагляду за мережами автомобільних доріг, залізничними вокзалами, автовокзалами, автостанціями та аеропортами;
визначення потенційних загроз вчинення терористичного акту;
інформування громадськості через засоби масової інформації про заходи щодо забезпечення безпеки, які здійснюватимуться під час проведення Чемпіонату, зокрема з метою інформування про вчинення правопорушення або виникнення пожежі та інших надзвичайних ситуацій;
забезпечення взаємодії державних органів із засобами масової інформації, зокрема для інформування населення про необхідність дотримання громадського порядку і правил пожежної безпеки, а також запровадження обмежень на стадіоні в разі вчинення правопорушення;
забезпечення на стадіоні та прилеглій до нього території багатоступеневих контрольних зон за схемою: контроль зовнішньої території - контроль квитків - контроль доступу на стадіон - контроль стадіону, секторів на трибунах, місць для глядачів - контроль футбольного поля;
створення мобільних груп з представників правоохоронних органів для швидкого реагування на правопорушення та хуліганські прояви;
................Перейти до повного тексту