- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 грудня 2023 р. № 1317
Київ
Деякі питання цифровізації діяльності державних органів
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг для задоволення потреб в автоматизації та цифровізації процесів, пов’язаних із виконанням посадових обов’язків, та обміну інформацією між посадовими особами та працівниками державних органів;
Порядок формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх електронних копій.
2. Внести до
Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 3, ст. 136; 2021 р., № 43, ст. 2625; 2022 р., № 69, ст. 4171), і
Положення про інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 р. № 1343 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 4, ст. 228; 2022 р., № 78, ст. 4711), зміни, що додаються.
3. Забезпечити протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою:
1) Міністерству цифрової трансформації - реалізацію технічної можливості формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх електронних копій, а також реалізацію функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг для задоволення потреб в автоматизації та цифровізації процесів, пов’язаних із виконанням посадових обов’язків, та обміну інформацією між посадовими особами та працівниками державних органів, зокрема з використанням мобільного додатка зазначеного Єдиного державного вебпорталу;
2) Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади - внесення до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах даних про посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм;
3) Національному агентству з питань державної служби - технічну можливість передачі інформації, передбаченої порядками, затвердженими цією постановою, з інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування керуватися затвердженим цією постановою Порядком формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх електронних копій у частині пред’явлення посадовими особами та працівниками органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України електронних службових посвідчень.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 49 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 грудня 2023 р. № 1317
ПОРЯДОК
використання функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг для задоволення потреб в автоматизації та цифровізації процесів, пов’язаних із виконанням посадових обов’язків, та обміну інформацією між посадовими особами та працівниками державних органів
1. Цей Порядок визначає механізм використання функціональних можливостей, призначених для задоволення потреб в автоматизації та цифровізації процесів, пов’язаних із виконанням посадових обов’язків, та обміну інформацією між посадовими особами та працівниками державних органів, як розділу "Дія.Офіс" Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (далі - розділ "Дія.Офіс").
2. Розділ "Дія.Офіс" є доступним для посадових осіб, державних службовців та інших працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, місцевих органів виконавчої влади та інших державних органів, на працівників яких поширюється дія
Закону України "Про державну службу" (далі - посадові особи).
3. Доступ до розділу "Дія.Офіс" надається після проходження електронної ідентифікації та автентифікації засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
4. Для отримання доступу до розділу "Дія.Офіс" через мобільний додаток Порталу Дія (Дія) посадовій особі, якій в установленому законодавством порядку присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, необхідно встановити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на підключений до Інтернету електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію.
5. Розділ "Дія.Офіс" забезпечує:
1) відображення інформації про:
Секретаріат Кабінету Міністрів України, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи, місцеві органи виконавчої влади та інші державні органи, на працівників яких поширюється дія
Закону України "Про державну службу", - найменування органу, структуру, контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);
посадових осіб - прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), посада та контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);
2) проведення опитувань між посадовими особами;
3) електронне листування;
4) можливість користування інструментами планування робочого дня і завдань.
6. Підключення та реєстрація посадових осіб до розділу "Дія.Офіс" здійснюється технічним адміністратором Порталу Дія в установленому ним порядку.
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до
Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів" (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).
У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта", електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. У такому разі обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії, визначаються такими суб’єктами.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 грудня 2023 р. № 1317
ПОРЯДОК
формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх електронних копій
1. Цей Порядок визначає механізм формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі - посадові особи) та їх електронних копій засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
2. Електронне службове посвідчення посадової особи (далі - е-посвідчення) є відображенням інформації, що міститься у посвідченні посадової особи з безконтактним електронним носієм, строк дії якого не закінчився (далі - посвідчення).
................Перейти до повного тексту