- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 лютого 2009 р. N 131 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 704 від 22.06.2011 )
Про затвердження Державної цільової соціальної програми протимінної діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2009-2014 роки
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму протимінної діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2009-2014 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати за поданням Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи визначені Програмою завдання, заходи та показники до розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям під час складання проектів Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік передбачати кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів виходячи з фінансових можливостей.
4. Міністерству з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи подавати до 15 квітня наступного року Кабінетові Міністрів України та Міністерству економіки узагальнену інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 лютого 2009 р. N 131
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
протимінної діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2009-2014 роки
Загальна частина
Програма спрямована на здійснення комплексу заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, пов'язаних із вибухами боєприпасів, загибелі та травмуванню громадян внаслідок таких подій, забезпечення безпеки населення, його життєдіяльності та провадження господарської діяльності шляхом очищення території і об'єктів, забруднених вибухонебезпечними предметами.
Унаслідок двох світових війн та тривалої неконтрольованої військової діяльності великі території України залишаються забрудненими вибухонебезпечними предметами. За даними МНС і Міноборони, за останні шість років на території України знешкоджено та знищено 392 тис. вибухонебезпечних предметів, у тому числі: у 2002 році - 26,5 тис., у 2003 - 49,1 тис., у 2004 - 35,5 тис., у 2005 - 3,6 тис., у 2006 - 115,9 тис., у 2007 - 101,4 тис., а з початку 2008 року та на даний час - близько 60 тис. одиниць вибухонебезпечних предметів.
За результатами проведеної територіальними підрозділами МНС оцінки в державі на територіях, де проходили бойові дії під час минулих війн, протягом найближчих п'яти років очікується вилучення близько 500 тис. одиниць вибухонебезпечних предметів, до 100 тис. одиниць щороку.
Ускладнюють розв'язання проблеми техногенні катастрофи, пов'язані з боєприпасами (пожежі та вибухи на складах, базах, арсеналах боєприпасів).
На даний час в Україні, незважаючи на заходи, які вживаються для запобігання загибелі та травмуванню громадян внаслідок вибухів боєприпасів, продовжують траплятися нещасні випадки.
Крім того, на території України розміщуються 34 колишні військові полігони загальною площею більш як 150 тис. гектарів, які необхідно протягом п'яти років очистити від вибухонебезпечних предметів (щороку до 30 тис. гектарів).
Протягом 1991-2007 років зазначені військові полігони розформовані, а території, на яких вони розташовані, передано місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування для подальшого використання в господарських цілях.
Разом з тим передача земель проводилася без обстеження території, суцільного очищення від вибухонебезпечних предметів, що призводить до трагічних наслідків через несанкціонований пошук і нелегальну реалізацію елементів боєприпасів як металобрухту і вибухових речовин, що вилучаються жителями цих територій для виробництва вибухонебезпечних предметів.
Тільки за період з 1996 по 2008 рік внаслідок необережного поводження з боєприпасами та їх підривами постраждало 229 осіб (з них 57 дітей), у тому числі загинуло 100 та поранено 129 осіб.
У цій Програмі наведені нижче терміни вживаються у такому значені:
об'єкт - це будівлі, споруди, фортифікаційні укріплення, забруднені вибухонебезпечними предметами внаслідок воєнних дій або військової діяльності;
протимінна діяльність - це процес очищення місцевості, об'єктів, водних акваторій від усіх типів вибухонебезпечних предметів (мін, вибухових пристроїв, зарядів, боєприпасів усіх типів, артилерійських снарядів, авіаційних бомб, морських мін, які не вибухнули), який здійснюється піротехнічними (саперними) підрозділами у взаємодії з місцевими органами влади та включає виявлення, вилучення, знищення всіх видів вибухонебезпечних предметів і є одним з основних заходів інженерного забезпечення ліквідації надзвичайних ситуацій.
Мета Програми
Метою Програми є зменшення ризиків, які можуть виникати внаслідок підриву вибухонебезпечних предметів, до безпечного для населення рівня, що дасть змогу використовувати земельні та інші ресурси очищених територій від вибухонебезпечних предметів у господарських цілях, мінімізувати загрози настання нещасних випадків від несанкціонованого поводження з вибухонебезпечними предметами, знизити соціальну напруженість серед населення, що проживає поблизу територій, забруднених вибухонебезпечними предметами, та зберегти унікальні екосистеми без залучення значних капіталовкладень.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Ураховуючи реальні можливості фінансування заходів з розмінування, оптимальним варіантом розв'язання проблеми є здійснення комплексу взаємозв'язаних завдань і заходів протимінної діяльності щодо забезпечення безпеки населення: при мінімальних затратах протягом найближчих років ефективно організувати та здійснити очищення місцевості від вибухонебезпечних предметів часів минулих війн та територій, забруднених боєприпасами внаслідок військової діяльності, які на даний час передано місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування для провадження господарської діяльності.
Проблему передбачається розв'язати протягом 2009-2014 років шляхом:
удосконалення законодавства стосовно організації та проведення робіт з розмінування;
здійснення комплексу заходів щодо розмінування територій і об'єктів від вибухонебезпечних предметів, а саме:
виконання термінових заявок у разі надходження повідомлень про виявлення вибухонебезпечних предметів;
проведення планових робіт з розмінування територій та об'єктів (райони колишніх бойових дій, території колишніх військових полігонів тощо), за якими прийнято рішення щодо їх очищення від вибухонебезпечних предметів органами державної влади;
проведення термінових робіт у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру, пов'язаної з вибухами боєприпасів;
знешкодження та знищення виявлених вибухонебезпечних предметів.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи Програми
Завданнями Програми є:
удосконалення законодавства з організації та здійснення комплексу заходів з розмінування територій від вибухонебезпечних предметів;
визначення та обстеження територій і об'єктів імовірного забруднення вибухонебезпечними предметами часів минулих війн та внаслідок військової діяльності, які на даний час передано місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування для провадження господарської діяльності, реєстрація, складання карт, маркування небезпечних районів;
виконання як за заявками, так і планових робіт з очищення від вибухонебезпечних предметів на всій території України;
проведення у разі потреби попереднього обстеження земельних ділянок на наявність вибухонебезпечних предметів, на яких планується виконання усіх видів будівельних робіт, розробка кар'єрів тощо;
експертний огляд вибухових пристроїв, що можуть використовуватися у терористичних цілях, їх знешкодження, транспортування і знищення;
знешкодження та знищення виявлених вибухонебезпечних предметів;
комплексне залучення наявних сил і засобів міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, до сфери діяльності яких належить питання щодо організації та виконання робіт з розмінування;
навчання населення правилам поводження у разі виявлення вибухонебезпечних предметів;
моніторинг стану навколишнього природного середовища.
Виконання Програми передбачає здійснення заходів щодо систематичної підготовки фахівців з розмінування, підвищення їх кваліфікації, визначення та реєстрації (складання карт, маркування) небезпечних районів, технічне оснащення підрозділів та придбання новітніх зразків техніки та обладнання для проведення робіт з розмінування, знищення (знешкодження) вибухонебезпечних предметів, матеріально-технічного забезпечення таких робіт.
Завдання і заходи Програми, що потребують цільового фінансування та виконуватимуться протягом 2009-2014 років, наведено у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
У результаті виконання Програми повинно бути забезпечено:
в економічній сфері - використання земельних та інших ресурсів очищених територій від вибухонебезпечних предметів у господарських цілях;
у соціальній сфері - мінімізацію загрози настання нещасних випадків від несанкціонованого поводження з вибухонебезпечними предметами, зниження соціальної напруженості серед населення, що проживає поблизу територій, забруднених вибухонебезпечними предметами;
в екологічній сфері - збереження унікальних екосистем без залучення значних капіталовкладень.
У результаті виконання Програми передбачається здійснення очищення близько 150 тис. гектарів забруднених внаслідок військової діяльності територій та вилучення близько 450 тис. одиниць вибухонебезпечних предметів.
Обсяги та джерела фінансування Програми
Загальний обсяг витрат, пов'язаних з виконанням Програми, становить 96352 тис. гривень, у тому числі 86000 тис. - з державного бюджету та 10352 тис. гривень - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Обсяг видатків на виконання передбачених Програмою заходів щороку уточнюється з урахуванням можливостей державного та відповідних місцевих бюджетів.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми протимінної діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2009-2014 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2008 р.
N 1162 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 68, ст. 2287).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2009 р. N 131.
3. Державний замовник-координатор - МНС.
4. Державні замовники: МНС, Міноборони, Мінтрансзв'язку, МВС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Волинська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька та Чернігівська обласні держадміністрації.
5. Керівник Програми: перший заступник Міністра з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.
6. Виконавці заходів Програми: МНС, Міноборони, Мінтрансзв'язку, МВС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Волинська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька та Чернігівська обласні держадміністрації.
7. Строк виконання: 2009-2014 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, тис. гривень |
У тому числі за роками |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013-2014 |
Державний бюджет |
86000 |
|
15943 |
17974 |
18774 |
33309 |
Місцеві бюджети |
10352 |
|
3139 |
3540 |
3673 |
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
|
Усього |
96352 |
|
19082 |
21514 |
22447 |
33309 |
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми протимінної діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи на 2009-2014 роки
Найменування завдання |
Найме- нування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Джерела фінан- сування |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень |
У тому числі за роками за роками |
усього |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013- 2014 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013- 2014 |
1. Розроблення і затвердження нормативних актів з організації та здійснення комплексу заходів з розмінування територій |
кількість нормати- вних актів |
1 |
1 |
|
|
|
|
розроблення інструкції щодо організації та проведення робіт з розмінування |
МНС |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
2. Визначення та обстеження територій і об'єктів імовірного забруднення, реєстрація, складання карт, маркування небезпечних районів |
одиниця |
34 |
|
|
|
|
|
проведення піротехнічними підрозділами обстеження територій і об'єктів імовірного забруднення, реєстрація, складання карт, маркування небезпечних районів |
-"- |
-"- |
|
|
|
|
|
|
3. Підготовка фахівців з розмінування та підвищення їх кваліфікації |
кількість осіб |
100 |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
організація навчання та підвищення кваліфікації фахівців з розмінування (один раз на п'ять років) |
-"- |
-"- |
2100 |
|
460 |
460 |
460 |
720 |
4. Здійснення очищення територій від вибухонебезпеч- них предметів |
тис. гектарів |
7,1 |
|
1,9 |
2,2 |
3 |
|
розмінування територій: авіаційного полігону "Багерове", Ленінський район, Автономна Республіка Крим |
МНС Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
державний бюджет |
2178 |
|
549 |
637 |
992 |
|
місцевий бюджет |
1170 |
|
297 |
344 |
529 |
|
-"- |
6 |
|
1,8 |
2 |
2,2 |
|
авіаційного полігону "Калинівка", Джанкойський район, Автономна Республіка Крим |
-"- |
-"- |
1860 |
|
519 |
610 |
731 |
|
-"- |
-"- |
1000 |
|
278 |
327 |
395 |
|
-"- |
0,9 |
|
0,3 |
0,6 |
|
|
військового полігону "Володимир- Волинський", Володимир- Волинський район, Волинська область |
МНС |
-"- |
261 |
|
87 |
174 |
|
|
Волинська облдерж- адміністрація |
-"- |
142 |
|
47 |
95 |
|
|
-"- |
0,1 |
|
|
|
|
0,1 |
військового полігону "Червоний", Артемівський район, Донецька область |
МНС |
державний бюджет |
17 |
|
|
|
|
17 |
-"- |
1,6 |
|
0,8 |
0,6 |
0,2 |
|
авіаційного полігону "Ігнатпіль", Овруцький район, Житомирська область |
МНС Житомирська облдерж- адміністрація |
державний бюджет |
464 |
|
232 |
173 |
59 |
|
місцевий бюджет |
250 |
|
125 |
95 |
30 |
|
-"- |
9,8 |
|
|
|
|
9,8 |
ракетно- артилерійського полігону "Бердянськ", Бердянський район, Запорізька область |
МНС |
державний бюджет |
2845 |
|
|
|
|
2845 |
-"- |
16 |
|
4 |
4,2 |
7,8 |
|
загальновійськового полігону "Лисецький", Тисменицький район, Івано- Франківська область |
МНС |
державний бюджет |
4936 |
|
1161 |
1452 |
2323 |
|
Івано- Франківська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
2650 |
|
623 |
780 |
1247 |
|
тис. гектарів |
4 |
|
1 |
0,5 |
2,5 |
|
авіаційного полігону "Компаніївка", Компаніївський район, Кіровоградська область |
МНС |
державний бюджет |
1161 |
|
289 |
493 |
379 |
|
Кіровоградська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
628 |
|
155 |
265 |
208 |
|
-"- |
2,3 |
|
1 |
0,8 |
0,5 |
|
авіаційного полігону "Старий Айдар", Слов'яносербський район, Луганська область |
МНС |
-"- |
700 |
|
292 |
232 |
176 |
|
Луганська облдерж- адміністрація |
державний бюджет |
372 |
|
155 |
123 |
94 |
|
-"- |
6,4 |
|
|
|
|
6,4 |
військового полігону "Трьохізбенський", Слов'яносербський район, Луганська область |
МНС |
-"- |
1858 |
|
|
|
|
1858 |
-"- |
2,6 |
|
1 |
1,1 |
0,5 |
|
загальновійськового полігону "Яворівський", Яворівський район, Львівська область |
МНС |
державний бюджет |
812 |
|
281 |
335 |
196 |
|
Львівська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
452 |
|
158 |
185 |
109 |
|
-"- |
2,9 |
|
1 |
1,4 |
0,5 |
|
військового полігону "Хирівський", Старосамбірський район, Львівська область |
-"- |
-"- |
929 |
|
287 |
402 |
240 |
|
-"- |
-"- |
485 |
|
155 |
221 |
109 |
|
-"- |
0,1 |
|
|
|
0,1 |
|
військового полігону "Рава- Руська", Жовківський район, Львівська область |
-"- |
-"- |
29 |
|
|
|
29 |
|
-"- |
-"- |
15 |
|
|
|
15 |
|
-"- |
9 |
|
|
|
|
9 |
військового полігону, Кам'янка- Бузький район, Львівська область |
МНС |
державний бюджет |
2671 |
|
|
|
|
2671 |
-"- |
10,6 |
|
|
|
|
10,6 |
авіаційного полігону "Свободний Порт", Очаківський район, Миколаївська область |
-"- |
-"- |
3077 |
|
|
|
|
3077 |
-"- |
24 |
|
|
|
|
24 |
загальновійськового полігону "Тарутинський", Тарутинський район, Одеська область |
-"- |
-"- |
6970 |
|
|
|
|
6970 |
тис. гектарів |
4,7 |
|
1,6 |
1,4 |
1,7 |
|
авіаційного полігону "Яреськи", Шишацький район, Полтавська область |
МНС |
державний бюджет |
1596 |
|
465 |
411 |
720 |
|
Полтавська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
850 |
|
250 |
221 |
379 |
|
-"- |
3,1 |
|
|
|
|
3,1 |
військового полігону "Лубенський", Лубенський район, Полтавська область |
МНС |
державний бюджет |
900 |
|
|
|
|
900 |
-"- |
0,5 |
|
|
|
|
0,5 |
військового полігону "Пирятинський", Пирятинський район, Полтавська область |
-"- |
-"- |
145 |
|
|
|
|
145 |
-"- |
1,5 |
|
0,4 |
0,9 |
0,2 |
|
загальновійськового полігону "Рівненський", Рівненська область |
МНС |
державний бюджет |
435 |
|
113 |
266 |
56 |
|
Рівненська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
236 |
|
60 |
144 |
32 |
|
-"- |
0,7 |
|
|
|
|
0,7 |
авіаційного полігону "Буща", Дубенський район, Рівненська область |
МНС |
державний бюджет |
203 |
|
|
|
|
203 |
-"- |
0,01 |
|
|
|
|
0,01 |
військового стрільбища "Роменське", Роменський район, Сумська область |
-"- |
-"- |
290 |
|
|
|
|
290 |
-"- |
1,4 |
|
0,3 |
0,9 |
0,2 |
|
авіаційного полігону "Строївка", Дворічанський район, Харківська область |
МНС |
державний бюджет |
406 |
|
84 |
258 |
64 |
|
Харківська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
298 |
|
62 |
189 |
47 |
|
-"- |
19,6 |
|
|
|
|
19,6 |
авіаційного полігону "Херсон", Цюрупинський район, Херсонська область |
МНС |
державний бюджет |
5690 |
|
|
|
|
5690 |
-"- |
0,7 |
|
0,5 |
|
0,2 |
|
авіаційного полігону "Сатанів", Городоцький район, Хмельницька область |
МНС |
державний бюджет |
203 |
|
150 |
|
53 |
|
Хмельницька облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
117 |
|
85 |
|
32 |
|
тис. гектарів |
3,5 |
|
1,6 |
0,8 |
1,1 |
|
військового полігону "Хмельницький", Хмельницька область |
МНС |
державний бюджет |
1103 |
|
470 |
225 |
408 |
|
Хмельницька облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
586 |
|
251 |
118 |
217 |
|
-"- |
1,1 |
|
0,4 |
0,5 |
0,2 |
|
військового полігону "Славутський", Славутський район, Хмельницька область |
МНС |
-"- |
319 |
|
109 |
157 |
53 |
|
-"- |
-"- |
183 |
|
60 |
91 |
32 |
|
-"- |
1,4 |
|
|
|
|
1,4 |
військового полігону "Ізяславський", Ізяславський район, Хмельницька область |
МНС |
державний бюджет |
406 |
|
|
|
|
406 |
-"- |
1,3 |
|
0,5 |
0,6 |
0,2 |
|
авіаційного полігону "Шельпахівка", Христинівський район, Черкаська область |
МНС |
державний бюджет |
406 |
|
145 |
204 |
57 |
|
Черкаська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
221 |
|
79 |
110 |
32 |
|
-"- |
0,09 |
|
|
|
|
0,09 |
військового полігону "Уманський", Уманський район, Черкаська область |
МНС |
державний бюджет |
26 |
|
|
|
|
26 |
-"- |
2,7 |
|
|
|
|
2,7 |
полігону "Сторожинецький", Сторожинецький район, Чернівецька область |
-"- |
-"- |
783 |
|
|
|
|
783 |
-"- |
0,4 |
|
0,3 |
|
0,1 |
|
авіаційного полігону "Ваганичі", Городнянський район, Чернігівська область |
МНС |
державний бюджет |
116 |
|
|
86 |
|
30 |
Чернігівська облдерж- адміністрація |
місцевий бюджет |
62 |
|
|
47 |
|
15 |
-"- |
0,4 |
|
0,3 |
|
0,1 |
|
авіаційного полігону "Ведельці", Чернігівська область |
-"- |
-"- |
116 |
|
|
88 |
|
28 |
-"- |
-"- |
62 |
|
|
47 |
|
15 |
-"- |
3,5 |
|
1,3 |
1,5 |
0,7 |
|
навчального центру "Батуринський", Бахмацький район, Чернігівська область |
-"- |
-"- |
1045 |
|
|
370 |
427 |
248 |
-"- |
-"- |
573 |
|
|
204 |
233 |
136 |
Разом за завданням 4 у тому числі |
тис. гектарів |
150 |
|
20 |
20 |
22 |
88 |
|
|
|
55308 |
|
8915 |
9997 |
10515 |
25881 |
|
|
державний бюджет |
44956 |
|
5777 |
6456 |
6842 |
25881 |
|
місцевий бюджет |
10352 |
|
3138 |
3541 |
3673 |
|
5. Закупівля спеціальної, інженерної техніки |
|
|
|
|
|
|
|
проведення закупівлі необхідної спеціальної, інженерної техніки для виконання розмінувальних робіт і транспортування вибухонебезпечних предметів, вибухових речовин |
МНС |
державний бюджет |
22444 |
|
6506 |
7858 |
7058 |
1022 |
6. Надання піротехнічним підрозділам послуг з оренди складів вибухових речовин |
|
|
|
|
|
|
|
здійснення оплати за оренду складів вибухових речовин та підтримання належного стану складів підрозділів МНС |
-"- |
-"- |
500 |
|
100 |
100 |
100 |
200 |
7. Проведення робіт із знешкодження та знищення вибохонебезпечних предметів |
|
|
|
|
|
|
|
придбання вибухових речовин, засобів захисту |
-"- |
-"- |
3000 |
|
600 |
600 |
768 |
1032 |
виплата винагороди за розшук, піднімання, розмінування та знешкодження вибухонебезпечних предметів |
-"- |
-"- |
8500 |
|
1500 |
1500 |
2500 |
3000 |
забезпечення пально-мастильними матеріалами, проведення поточного ремонту і обслуговування техніки, придбання запасних частин |
-"- |
-"- |
4500 |
|
1000 |
1000 |
1046 |
1454 |
Разом за завданням 7 |
|
16000 |
|
3100 |
3100 |
4314 |
5486 |
Усього за Програмою |
|
96352 |
|
19082 |
21514 |
22447 |
33309 |
|
державний бюджет |
86000 |
|
15943 |
17974 |
18774 |
33309 |
місцевий бюджет |
10352 |
|
3139 |
3540 |
3673 |
|
у тому числі |
МНС |
державний бюджет |
86000 |
|
15943 |
17974 |
18774 |
33309 |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
місцевий бюджет |
2170 |
|
575 |
671 |
924 |
|
облдержадміністрації: |
|
|
|
|
|
|
|
Волинська |
-"- |
142 |
|
47 |
95 |
|
|
Житомирська |
-"- |
250 |
|
125 |
95 |
30 |
|
Івано-Франківська |
-"- |
2650 |
|
623 |
780 |
1247 |
|
Кіровоградська |
-"- |
628 |
|
155 |
265 |
208 |
|
Луганська |
-"- |
372 |
|
155 |
123 |
94 |
|
Львівська |
-"- |
952 |
|
313 |
406 |
233 |
|
Полтавська |
-"- |
850 |
|
250 |
221 |
379 |
|
Рівненська |
-"- |
236 |
|
60 |
144 |
32 |
|
Харківська |
-"- |
298 |
|
62 |
189 |
47 |
|
Хмельницька |
-"- |
886 |
|
397 |
208 |
281 |
|
Черкаська |
-"- |
221 |
|
79 |
110 |
183 |
|
Чернігівська |
-"- |
697 |
|
298 |
233 |
15 |
|
Перейти до повного тексту