1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 січня 2013 р. № 13
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 514 від 14.05.2021 )
Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 556 від 11.07.2013 № 395 від 23.05.2018 ) ( Визначити, що ця Постанова застосовується в частині, що не суперечить Постанові КМ № 1137 від 04.12.2019 )
Відповідно до статті 17 Закону України "Про адміністративні послуги" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ № 556 від 11.07.2013 )
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 4-6 пункту 3 Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, затвердженого цією постановою, які набирають чинності з 1 січня 2014 року.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 556 від 11.07.2013 )
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 січня 2013 р. № 13
(у редакції
постанови Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2013 р. № 556
)
ПОРЯДОК
ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг (далі - Портал).
Портал ведеться з метою забезпечення надання адміністративних послуг в електронній формі, доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги з використанням Інтернету і є офіційним джерелом інформації про їх надання.
Надання адміністративних послуг в електронній формі здійснюється відповідно до законодавства через Портал, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Портал та інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування повинні бути адаптовані для осіб з порушенням зору.
Портал може використовуватися для забезпечення надання інших публічних послуг в електронній формі та для доступу до інформації про них.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 395 від 23.05.2018 )
2. Терміни в цьому Порядку вживаються у такому значенні:
користувач (суб’єкт звернення) - фізична, юридична особа, яка використовує Портал для замовлення та отримання адміністративних послуг в електронній формі, а також для доступу до інформації про адміністративні послуги та про суб’єктів їх надання;
персональний електронний кабінет - сукупність програмно-технічних засобів, які забезпечують обмін інформацією і документами в електронній формі, необхідними під час надання адміністративних послуг.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про адміністративні послуги".
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 395 від 23.05.2018 )
Призначення Порталу та основні вимоги до нього
3. Портал забезпечує:
1) доступ суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги, суб’єктів їх надання та центри надання таких послуг;
2) доступність для завантаження і заповнення в електронній формі заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг;
3) можливість подання суб’єктами звернення заяв за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку;
4) можливість отримання суб’єктами звернення інформації про хід розгляду їх заяв;
5) можливість отримання суб’єктами звернення за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку результатів надання адміністративних послуг;
6) можливість здійснення суб’єктами звернення оплати надання адміністративної послуги дистанційно, в електронній формі.
4. Функціональні можливості Порталу забезпечують:
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
1) можливість морфологічного пошуку, за частиною слова, без врахування регістру введення;
( Підпункт 1 пункту 4 в редакції Постанови КМ № 395 від 23.05.2018 )
2) можливість класифікації та пошуку адміністративних послуг за життєвими ситуаціями та категоріями;
3) моніторинг відвідувань;
4) захист даних (у тому числі персональних) від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до них шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
5) розмежування та контроль доступу до інформації, яка міститься на Порталі;
( Підпункт 5 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
6) реєстрацію подій, що відбуваються на Порталі і стосуються його безпеки;
7) наявність зрозумілих для користувачів інтерфейсів;
8) ідентифікацію та автентифікацію користувачів, у тому числі з використанням електронного цифрового підпису.
( Підпункт 8 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
Суб’єкти надання адміністративних послуг представлені на Порталі окремими уніфікованими сторінками.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
Суб’єкти надання адміністративних послуг для надання послуг в електронній формі використовують єдині інформаційні довідники, реєстри та ідентифікатори.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
Реєстрація користувачів на Порталі здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису або іншими способами, які дають змогу належним чином ідентифікувати користувача.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
5. Держателем Порталу є Мінекономрозвитку.
Держатель Порталу:
забезпечує розроблення нормативно-правових актів щодо ведення, користування та інтеграції інформаційних систем до Порталу;
укладає угоди із суб’єктами надання адміністративних послуг з питань забезпечення функціонування Порталу;
забезпечує розвиток, ведення, належне функціонування Порталу, а також зберігання даних та захист інформації на Порталі;
здійснює аналіз та контроль якості функціонування Порталу.
Відповідальним за адміністрування Порталу (адміністратором Порталу) є юридична особа, визначена в установленому законодавством порядку.
Адміністратор Порталу здійснює:
технічне і технологічне супроводження та адміністрування Порталу;
моніторинг роботи Порталу, баз даних (довідників) та інформаційних ресурсів, підключених до нього;
надання/блокування доступу до Порталу суб’єктам надання адміністративних послуг за погодженням з держателем Порталу;
навчання щодо наповнення Порталу;
ведення довідників та класифікаторів;
за дорученням Мінекономрозвитку інші заходи щодо функціонування Порталу.
Портал розміщується на програмно-апаратному комплексі в Мінекономрозвитку.
Функціонування та розвиток Порталу здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або інших джерел, не заборонених законодавством.
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 395 від 23.05.2018 )
6. До структури Порталу входять:
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 23.05.2018 )
1) підсистема управління змістовим наповненням Порталу, призначена для ведення Реєстру адміністративних послуг, введення інформації про суб’єктів надання адміністративних послуг, центри надання таких послуг, класифікаторів, довідників;
2) відкритий інформаційний ресурс, який забезпечує доступ до відкритої інформації Порталу через Інтернет;
3) підсистема забезпечення оплати платних адміністративних послуг;
4) підсистема адміністрування, призначена для забезпечення функціонування та надання прав доступу суб’єктам надання адміністративних послуг до Порталу;

................
Перейти до повного тексту