- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 січня 2013 р. № 13 Київ |
Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
1. Затвердити Порядок ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, що додається.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 4-6 пункту 3 Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, затвердженого цією постановою, які набирають чинності з 1 січня 2014 року.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 січня 2013 р. № 13
(у редакції
постанови Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2013 р.
№ 556)
ПОРЯДОК
ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг (далі - Портал).
Портал ведеться з метою забезпечення надання адміністративних послуг в електронній формі, доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги з використанням Інтернету і є офіційним джерелом інформації про їх надання.
Надання адміністративних послуг в електронній формі здійснюється відповідно до законодавства через Портал, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Портал та інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування повинні бути адаптовані для осіб з порушенням зору.
Портал може використовуватися для забезпечення надання інших публічних послуг в електронній формі та для доступу до інформації про них.
2. Терміни в цьому Порядку вживаються у такому значенні:
користувач (суб’єкт звернення) - фізична, юридична особа, яка використовує Портал для замовлення та отримання адміністративних послуг в електронній формі, а також для доступу до інформації про адміністративні послуги та про суб’єктів їх надання;
персональний електронний кабінет - сукупність програмно-технічних засобів, які забезпечують обмін інформацією і документами в електронній формі, необхідними під час надання адміністративних послуг.
Призначення Порталу та основні вимоги до нього
3. Портал забезпечує:
1) доступ суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги, суб’єктів їх надання та центри надання таких послуг;
2) доступність для завантаження і заповнення в електронній формі заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг;
3) можливість подання суб’єктами звернення заяв за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку;
4) можливість отримання суб’єктами звернення інформації про хід розгляду їх заяв;
5) можливість отримання суб’єктами звернення за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку результатів надання адміністративних послуг;
6) можливість здійснення суб’єктами звернення оплати надання адміністративної послуги дистанційно, в електронній формі.
4. Функціональні можливості Порталу забезпечують:
1) можливість морфологічного пошуку, за частиною слова, без врахування регістру введення;
2) можливість класифікації та пошуку адміністративних послуг за життєвими ситуаціями та категоріями;
3) моніторинг відвідувань;
4) захист даних (у тому числі персональних) від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до них шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
5) розмежування та контроль доступу до інформації, яка міститься на Порталі;
6) реєстрацію подій, що відбуваються на Порталі і стосуються його безпеки;
7) наявність зрозумілих для користувачів інтерфейсів;
8) ідентифікацію та автентифікацію користувачів, у тому числі з використанням електронного цифрового підпису.
Суб’єкти надання адміністративних послуг представлені на Порталі окремими уніфікованими сторінками.
Суб’єкти надання адміністративних послуг для надання послуг в електронній формі використовують єдині інформаційні довідники, реєстри та ідентифікатори.
Реєстрація користувачів на Порталі здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису або іншими способами, які дають змогу належним чином ідентифікувати користувача.
5. Держателем Порталу є Мінекономрозвитку.
Держатель Порталу:
забезпечує розроблення нормативно-правових актів щодо ведення, користування та інтеграції інформаційних систем до Порталу;
укладає угоди із суб’єктами надання адміністративних послуг з питань забезпечення функціонування Порталу;
забезпечує розвиток, ведення, належне функціонування Порталу, а також зберігання даних та захист інформації на Порталі;
здійснює аналіз та контроль якості функціонування Порталу.
Відповідальним за адміністрування Порталу (адміністратором Порталу) є юридична особа, визначена в установленому законодавством порядку.
Адміністратор Порталу здійснює:
технічне і технологічне супроводження та адміністрування Порталу;
моніторинг роботи Порталу, баз даних (довідників) та інформаційних ресурсів, підключених до нього;
надання/блокування доступу до Порталу суб’єктам надання адміністративних послуг за погодженням з держателем Порталу;
навчання щодо наповнення Порталу;
ведення довідників та класифікаторів;
за дорученням Мінекономрозвитку інші заходи щодо функціонування Порталу.
Портал розміщується на програмно-апаратному комплексі в Мінекономрозвитку.
Функціонування та розвиток Порталу здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або інших джерел, не заборонених законодавством.
6. До структури Порталу входять:
1) підсистема управління змістовим наповненням Порталу, призначена для ведення Реєстру адміністративних послуг, введення інформації про суб’єктів надання адміністративних послуг, центри надання таких послуг, класифікаторів, довідників;
2) відкритий інформаційний ресурс, який забезпечує доступ до відкритої інформації Порталу через Інтернет;
3) підсистема забезпечення оплати платних адміністративних послуг;
4) підсистема адміністрування, призначена для забезпечення функціонування та надання прав доступу суб’єктам надання адміністративних послуг до Порталу;
................Перейти до повного тексту