- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 09 грудня 2020 р. № 1289
Київ
Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
Відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України "Про повну загальну середню освіту" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти, що додається.
Прем’єр-міністр України Д. ШМИГАЛЬ
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 2020 р. № 1289
ПОРЯДОК
забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
1. Цей Порядок визначає механізм забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти.
2. У цьому Порядку під допоміжними засобами для навчання слід розуміти пристрої, обладнання, засоби та технології, що використовуються з технічною, дидактичною, методичною, функціональною, навчально-розвивальною, ігровою, комунікативною метою для покращення навчальної діяльності, розвитку навичок комунікації та забезпечення надання особам з особливими освітніми потребами підтримки в освітньому процесі.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в
Законах України "Про освіту",
"Про дошкільну освіту", "Про повну загальну середню освіту", "Про професійну (професійно-технічну) освіту", "Про позашкільну освіту", "Про фахову передвищу освіту", "Про вищу освіту".
3. Забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, коштів засновників таких закладів, інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Допоміжні засоби для навчання особи з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі) зазначаються в її індивідуальній програмі розвитку. Індивідуальна програма розвитку розробляється командою психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 62, ст. 2475), Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 51, ст. 1735), Порядку організації інклюзивного навчання в закладах вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 635 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 59, ст. 2030), Порядку організації інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 59, ст. 2031), Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 779 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 69, ст. 2410).
................Перейти до повного тексту