- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 грудня 2011 р. N 1283 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 533 від 08.07.2015 )
Про затвердження Порядку проведення моніторингу та оцінки якості освіти
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 342 від 29.04.2013
N 687 від 26.11.2014 )
На виконання статті 3 Указу Президента України від 30 вересня 2010 р.
N 926 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок проведення моніторингу та оцінки якості освіти, що додається.
( Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ
N 342 від 29.04.2013 )
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 грудня 2011 р. N 1283
ПОРЯДОК
проведення моніторингу та оцінки якості освіти
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
1. Цей Порядок визначає механізм організації та проведення моніторингу якості дошкільної, позашкільної, початкової, базової і повної загальної середньої, професійно-технічної, базової та повної вищої освіти (далі - моніторинг), а також оцінки якості початкової і базової освіти за міжнародними програмами та проектами TIMSS, PІSA, PIRLS (далі - оцінка).
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
Дія цього Порядку поширюється на навчальні заклади незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
1-1. Оцінка проводиться за такими напрямами, передбаченими міжнародними програмами та проектами:
математичні та природничі дисципліни (ТIMSS);
грамотність читання, математична та природнича грамотність (PISA);
читання та розуміння тексту (PIRLS).
( Порядок доповнено пунктом 1-1 згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
2. Основними завданнями моніторингу та оцінки є:
( Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
отримання об'єктивної інформації про якість освіти, стан системи освіти, а також прогнозування її розвитку;
оцінювання стану системи освіти відповідно до завдань державної політики в галузі освіти;
забезпечення органів державної влади статистичною та аналітичною інформацією про якість освіти.
3. Основними методами проведення моніторингу та оцінки є:
( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
об'єктивність оброблення інформації про якість освіти;
системність оцінювання якості освіти;
оперативність доведення до відома органів управління освітою та громадськості результатів моніторингу.
4. Міністерство освіти і науки:
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
визначає напрями проведення моніторингу відповідно до завдань державної політики в галузі освіти;
здійснює координацію проведення оцінки;
( Пункт 4 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 342 від 29.04.2013 )
затверджує плани заходів щодо проведення моніторингу та оцінки, здійснює контроль за їх виконанням.
( Абзац четвертий пункту 4 в редакції Постанови КМ
N 342 від 29.04.2013 )
5. Інститут освітньої аналітики розробляє науково-методичне та здійснює організаційне забезпечення проведення моніторингу, узагальнює статистичну та аналітичну інформацію про якість освіти.
................Перейти до повного тексту