1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 769/2011 від 18.07.2011 )
Про Положення про Головне управління державної служби України
( Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента N 208/2000 від 11.02.2000 N 473/2000 від 21.03.2000 N 280/2004 від 05.03.2004 N 1375/2004 від 06.11.2004 N 1413/2005 від 04.10.2005 N 340/2006 від 03.05.2006 ) ( Положення про Головне управління державної служби України див. в Постанові КМ N 1180 від 26.09.2007 )
1. Затвердити Положення про Головне управління державної служби України (додається).
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк привести свої рішення у відповідність із цим Указом.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 2 жовтня 1999 року
N 1272/99
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 2 жовтня 1999 року N 1272/99
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління державної служби України
1. Головне управління державної служби України (Головдержслужба України) є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, підконтрольним і підзвітним Президентові України.
( Абзац перший пункту 1 в редакції Указу Президента N 208/2000 від 11.02.2000 )
Головдержслужба України забезпечує проведення єдиної державної політики у сфері державної служби та функціональне управління державною службою.
2. Головдержслужба України у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про державну службу", іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
У межах своїх повноважень Головдержслужба України організовує виконання актів законодавства України та здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.
Головдержслужба України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення та в установленому порядку вносить їх на розгляд Президентові України і Кабінету Міністрів України.
3. Основними завданнями Головдержслужби України є:
участь разом з іншими державними органами у формуванні та проведенні державної політики у сфері державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
( Абзац другий пункту 3 в редакції Указу Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
забезпечення функціонального управління державною службою;
прогнозування і планування потреби державних органів та їх апарату в кадрах;
розроблення заходів щодо підвищення ефективності державної служби, координація і контроль за їх виконанням;
здійснення методичного керівництва проведенням конкурсного відбору, атестації державних службовців та заходів, спрямованих на запобігання проявам корупції серед державних службовців;
організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців;
координація роботи центральних і місцевих органів виконавчої влади з керівниками державних підприємств, установ, організацій, пов'язаної з їх підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікації;
( Абзац восьмий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
організація та координація заходів щодо проведення наукових досліджень з питань державної служби;
участь у проведенні адміністративної реформи;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
проведення функціонального обстеження центральних і місцевих органів виконавчої влади, здійснення на його основі аналізу системи державного управління та підготовка пропозицій щодо підвищення її ефективності;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
участь у здійсненні іншими державними органами контролю за додержанням законодавства про державну службу, визначених законодавством умов реалізації громадянами конституційного права на таку службу;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
забезпечення дотримання єдиних вимог професійної відповідності кандидатів на заняття посад державних службовців;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
розроблення типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
4. Головдержслужба України відповідно до покладених на неї завдань:
1) розробляє і вносить на розгляд Кабінету Міністрів України проекти нормативних актів з питань, що належать до її компетенції;
2) проводить аналіз фактичного складу державних службовців і готує пропозиції державним органам про підвищення ефективності їх роботи;
3) веде комп'ютерний облік даних про державних службовців першої-третьої категорій;
3-1) формує та веде Перелік державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників та спеціалістів яких віднесені до категорій посад державних службовців, та реєстр посад державних службовців;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 3-1 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
4) здійснює заходи з удосконалення конкурсного відбору на державну службу, проведення атестації державних службовців із забезпеченням об'єктивної оцінки їх діяльності;
5) готує та вносить на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції про віднесення існуючих посад державних службовців, які не перелічені у статті 25 Закону України "Про державну службу", а також нових посад державних службовців до відповідних категорій;
6) вносить у встановленому порядку пропозиції Президентові України та Кабінету Міністрів України щодо присвоєння рангів державним службовцям, які займають посади, віднесені до першої та другої категорій, готує проекти відповідних актів із цих питань;
( Підпункт 6 пункту 4 в редакції Указу Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
6-1) аналізує віковий склад державних службовців, яких призначає на посади та звільняє з посад Президент України або Кабінет Міністрів України; не пізніше ніж за три місяці до досягнення ними граничного віку перебування на державній службі або закінчення терміну попереднього його продовження інформує про це відповідно Президента України або Кабінет Міністрів України;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 6-1 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
6-2) за зверненням Глави Адміністрації Президента України або Міністра Кабінету Міністрів України проводить за участю Державної податкової адміністрації України, Міністерства внутрішніх справ України і Служби безпеки України обов'язкову спеціальну перевірку відомостей, що подають кандидати на зайняття посад державних службовців, призначення на які здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 6-2 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
7) надає висновки щодо призначення на посади та звільнення з посад перших заступників і заступників керівників центральних органів виконавчої влади, які відповідають за роботу апарату та кадрових служб, попередньо розглядає питання про призначення на посади та звільнення з посад керівників кадрових служб цих органів, а також керівників апарату та керівників кадрових служб обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, директорів територіальних центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій;
( Підпункт 7 пункту 4 в редакції Указу Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
8) здійснює методичне керівництво роботою з кадровим резервом, аналізує пропозиції центральних і місцевих органів виконавчої влади стосовно формування кадрового резерву на посади державних службовців, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України, а також Кабінетом Міністрів України, і узагальнені матеріали щороку подає на розгляд Кабінету Міністрів України, аналізує якісний склад кадрового резерву та здійснює моніторинг його використання;
( Підпункт 8 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
9) здійснює заходи, спрямовані на запобігання проявам корупції серед державних службовців, узагальнює звітність центральних і місцевих органів виконавчої влади з питань додержання вимог Закону України "Про боротьбу з корупцією" та подає її Кабінету Міністрів України;
10) перевіряє в державних органах та органах місцевого самоврядування додержання вимог Законів України "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та інших актів законодавства з питань державної служби;
11) у встановленому порядку проводить службові розслідування з питань додержання державними службовцями законодавства про державну службу, про боротьбу з корупцією, а також фактів порушення етики поведінки державних службовців;
11-1) готує за результатами функціонального обстеження органів виконавчої влади та вносить Кабінету Міністрів України пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності цих органів;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 11-1 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
11-2) здійснює консультативне та методичне забезпечення служби в органах місцевого самоврядування;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 11-2 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
11-3) здійснює аналіз потреб державних органів, органів місцевого самоврядування в підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації їх працівників та осіб, які перебувають у кадровому резерві;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 11-3 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
11-4) бере участь у впровадженні стратегічного планування у практику роботи органів державної влади, підготовці пропозицій щодо стандартів і процедур планування;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 11-4 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
11-5) бере участь у розробленні переліків і критеріїв якості управлінських послуг, аналізує ефективність їх надання;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 11-5 згідно з Указом Президента N 1375/2004 від 06.11.2004 )
12) вносить в установленому порядку пропозиції про скасування рішень з питань державної служби, прийнятих всупереч законодавству, а також пропозиції про усунення виявлених недоліків та притягнення до відповідальності винних посадових осіб;
13) бере участь у вирішенні питань щодо надання державним службовцям, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, безвідсоткового кредиту для житлового будівництва або придбання квартир чи індивідуальних житлових будинків;

................
Перейти до повного тексту