1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 22 вересня 2004 р. N 1264
Київ
( Постанова втратила чинність одночасно з набранням чинності Указом Президента на підставі Постанови КМ N 346 від 28.03.2011 )
Про затвердження Положення про Державну адміністрацію зв'язку
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 62 від 22.02.2008 N 657 від 23.07.2008 N 1037 від 26.11.2008 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про Державну адміністрацію зв'язку (додається).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 657 від 23.07.2008, N 1037 від 26.11.2008 )
2. Міністерству транспорту та зв'язку привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд.40
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 вересня 2004 р. N 1264
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну адміністрацію зв'язку
( У назві та тексті Положення слова "та інформатизації", "інформатизації,", ", інформатизації" виключено на підставі Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 ) ( У назві та тексті Положення слова "Державний департамент з питань зв'язку", "Департамент" та "директор" у всіх відмінках замінено відповідно словами "Державна адміністрація зв'язку", "Адміністрація" та "голова" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1037 від 26.11.2008 )
1. Державна адміністрація зв'язку (Держзв'язку) є урядовим органом державного управління, який діє у складі Мінтрансзв'язку та підпорядковується йому.
2. Держзв'язку у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінтрансзв'язку, а також цим Положенням.
У межах своїх повноважень Держзв'язку організовує виконання актів законодавства та здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.
Держзв'язку узагальнює практику застосування актів законодавства з питань, що належать до компетенції Адміністрації, розробляє і подає на розгляд Мінтрансзв'язку пропозиції щодо його вдосконалення.
3. Основними завданнями Держзв'язку є:
участь у реалізації державної політики у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
здійснення державного управління у відповідних сферах;
узагальнення практики застосування та підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до його компетенції, розроблення та організація виконання актів законодавства, здійснення контролю за їх реалізацією;
розроблення та здійснення заходів щодо розвитку телекомунікаційних мереж загального користування та мереж поштового зв'язку, поліпшення їх якості, забезпечення доступності і сталого функціонування;
участь в межах своїх повноважень у формуванні та реалізації державної тарифної політики та політики державних закупівель у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
сприяння розвитку підприємництва на конкурентних засадах, участь у формуванні та реалізації інвестиційної та антимонопольної політики у відповідних сферах;
створення умов для інтеграції сфер телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку у світовий інформаційний простір;
здійснення добору кадрів, формування кадрового резерву, організація роботи з підготовки, перепідготовки та підвищення професійного рівня його працівників і підприємств галузі зв'язку.
( Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )
4. Держзв'язку відповідно до покладених на нього завдань:
1) вносить пропозиції щодо державної політики у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку і реалізує її у межах своїх повноважень;
2) забезпечує проведення державної політики у сфері користування радіочастотним ресурсом України;
3) розробляє прогнози розвитку телекомунікаційних мереж та послуг, а також мереж та послуг поштового зв'язку, сфери користування радіочастотним ресурсом України;
( Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 657 від 23.07.2008 )
4) бере участь у визначенні перспективних напрямів розвитку у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
( Підпункт 4 пункту 4 в редакції Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )
5) розробляє за участю Національної комісії з питань регулювання зв'язку (НКРЗ), міністерств та інших центральних органів виконавчої влади проекти Концепції розвитку телекомунікацій України та інших концепцій у сферах користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
6) бере участь у реалізації державного замовлення на виконання робіт і поставок продукції для державних потреб, сприяє залученню інвестицій, новітніх технологій та використанню управлінського досвіду у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
7) розробляє проекти законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;
8) розробляє єдині норми та стандарти щодо програмного забезпечення та обміну інформацією (єдині формати обміну даними) для органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
9) встановлює вимоги до якості телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв'язку, здійснює контроль за якістю послуг поштового зв'язку, забезпеченням поштової безпеки і таємниці інформації у сфері надання послуг поштового зв'язку;
10) проводить відповідно до законодавства технічну політику у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку, а також стосовно стандартизації та підтвердження відповідності технічних засобів телекомунікацій, в тому числі:
розробляє відповідно до законодавства технічні регламенти, норми, стандарти, інші нормативні документи у сферах телекомунікацій та поштового зв'язку;
організовує роботи, пов'язані із стандартизацією та сертифікацією засобів телекомунікацій та поштового зв'язку;
встановлює технічні вимоги до телекомунікаційних мереж, засобів та об'єктів телекомунікацій;
визначає перелік технічних засобів, які можуть застосовуватися в телекомунікаційних мережах загального користування, та погоджує в установленому законодавством порядку питання щодо застосування технічних засобів телекомунікацій, не включених до цього переліку;
організовує відповідно до законодавства роботи з підтвердження відповідності технічних засобів телекомунікацій, призначених для застосування в телекомунікаційних мережах загального користування;
бере участь у створенні державних стандартів щодо користування радіочастотним ресурсом України;
розробляє норми, правила і порядок проведення випробувань у сфері користування радіочастотним ресурсом України;
визначає перелік засобів поштового зв'язку, що застосовуються у мережах поштового зв'язку загального користування та підлягають стандартизації і сертифікації відповідно до законодавства;
здійснює відповідно до законодавства заходи з метрологічного забезпечення;
11) розробляє та забезпечує проведення технічної політики щодо формування номерного ресурсу, приймає рішення про зміну структури номерного ресурсу та простору нумерації в інтересах розширення і забезпечення достатньої ємності номерного ресурсу та приведення його у відповідність з міжнародними вимогами;
за дорученням Мінтрансзв'язку бере участь у здійсненні відповідно до норм міжнародного права заходів щодо закріплення за Україною необхідного номерного ресурсу та захисту його на міжнародному рівні;
( Підпункт 11 пункту 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 657 від 23.07.2008 )
12) визначає за участю НКРЗ у порядку, встановленому законодавством, необхідний і достатній для потреб України радіочастотний ресурс, здійснює відповідно до норм міжнародного права заходи щодо його закріплення за Україною і захисту на міжнародному рівні;
13) розробляє на підставі пропозицій і за участю НКРЗ, Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Генерального штабу Збройних Сил, інших заінтересованих осіб Національну таблицю розподілу смуг радіочастот України і План використання радіочастотного ресурсу України та подає проекти цих документів на розгляд Мінтрансзв'язку;
готує пропозиції щодо внесення змін до Національної таблиці розподілу смуг радіочастот України і Плану використання радіочастотного ресурсу України та подає їх на розгляд Мінтрансзв'язку;
14) розробляє порядок використання лічильників обліку тривалості телекомунікаційних послуг, що встановлюються на кінцевому обладнанні;
15) розробляє порядок надання операторами телекомунікацій незалежно від форми власності ресурсів своїх мереж у користування державній системі урядового зв'язку, національній системі конфіденційного зв'язку, органам з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, внутрішніх справ;
16) розробляє типовий договір та порядок взаємодії операторів телекомунікацій з Національним центром оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами;
17) створює у межах своїх повноважень відповідні умови для реалізації Концепції розвитку телекомунікацій України шляхом впровадження принципів конкуренції, створення сприятливого інвестиційного клімату у сфері телекомунікацій та інших концепцій у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку;
18) вирішує у межах своєї компетенції питання щодо забезпечення зв'язку для потреб державної системи урядового зв'язку, національної системи конфіденційного зв'язку, органів безпеки, оборони, охорони правопорядку;
19) вирішує у межах своєї компетенції питання готовності до функціонування телекомунікаційних мереж загального користування та мереж поштового зв'язку загального користування в умовах надзвичайних ситуацій та надзвичайного стану;
20) розробляє порядок введення та виведення з обігу поштових марок;
21) розробляє вимоги до надання послуг з пересилання поштових відправлень та поштових переказів;
22) розробляє зразки форменого одягу та нагрудних знаків персоналу національного оператора поштового зв'язку;
23) здійснює регулювання у сфері фельд'єгерського і спеціального поштового зв'язку в межах компетенції;
24) розробляє програми, спрямовані на задоволення потреб у послугах зв'язку органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних осіб і громадян, а також проекти концепцій, програм та актів законодавства з питань користування радіочастотним ресурсом України;
25) розробляє порядок і забезпечує проведення експертизи проектів будівництва, реконструкції та модернізації телекомунікаційних мереж, споруд і засобів телекомунікацій та поштового зв'язку;
( Підпункт 25 пункту 4 в редакції Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )( Підпункт 26 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )( Підпункт 27 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )( Підпункт 28 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )( Підпункт 29 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 657 від 23.07.2008 )

................
Перейти до повного тексту