1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 4 листопада 2022 р. № 1244
Київ
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку
Відповідно до частини другої статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 р. № 191 "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері телекомунікацій та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації" (Офіційний вісник України, 2019 р., № 23, ст. 816);
пункт 4 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 14 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 10, ст. 401).

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2022 р. № 1244
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку, є:
кількість видів послуг поштового зв’язку;
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку;
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду;
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду.
2. Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку визначено у додатку 1.
3. Вичерпний перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку, їх показники та кількість балів за кожним показником визначено у додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання у сфері надання послуг поштового зв’язку до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється шляхом нарахування суми балів за критеріями, зазначеними у додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) за провадженням суб’єктом господарювання господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку здійснюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
6. У разі коли за результатами двох останніх планових та/або позапланових перевірок не виявлено фактів суттєвого порушення вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку, наступна планова перевірка такого суб’єкта господарювання проводиться не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 раза. Це положення не застосовується до суб’єктів господарювання, віднесених до високого ступеня ризику.
Періодичність проведення наступного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо відповідного суб’єкта господарювання визначається починаючи з дати закінчення планового періоду, в якому здійснювався захід державного нагляду (контролю).
Додаток 1
до критеріїв
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
Цілі державного нагляду (контролю) (код) Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю)
подія, що містить ризик настання негативних наслідків негативний наслідок
Життя та здоров’я людини (О1) пересилання у поштових відправленнях вкладень, які можуть становити загрозу життю та здоров’ю людей смерть людини, шкода, завдана здоров’ю людини кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
Належна якість продукції, робіт та послуг (немайнові блага) (О2) невідповідність показників якості надання послуг поштового зв’язку встановленим показникам моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
недотримання вимог щодо охорони таємниці інформації у сфері надання послуг поштового зв’язку моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
Належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага) (О3) пересилання у поштових відправленнях вкладень, які можуть призводити до знищення чи псування (пошкодження) інших поштових відправлень -"- кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
неправильне застосування тарифів моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
втрата (пошкодження) міжнародних поштових відправлень і посилок моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
повна або часткова втрата (пошкодження) внутрішніх поштових відправлень і посилок моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
несплата штрафу за втрату (пошкодження) поштових відправлень і посилок моральна шкода, завдана користувачеві послуг поштового зв’язку кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду
Національна безпека держави (О5) пересилання у поштових відправленнях вкладень, які можуть становити загрозу життю та здоров’ю людей загроза національній безпеці держави кількість видів послуг поштового зв’язку
кількість регіонів України (територія Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, мм. Києва та Севастополя) та/або іноземних держав, у яких суб’єкт господарювання має право на провадження діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку
кількість звернень (скарг) користувачів послуг поштового зв’язку, які надійшли до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, з 1 січня до 15 жовтня року, що передує плановому періоду
кількість невиконаних в установлені строки розпоряджень про усунення порушень вимог законодавства про поштовий зв’язок у сфері надання послуг поштового зв’язку за період після закінчення останньої планової перевірки до 15 жовтня поточного року, що передує плановому періоду

................
Перейти до повного тексту