- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 листопада 2009 р. N 1242 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1019 від 10.11.2010 )
Про утворення Ради з питань реформування системи охорони здоров'я
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1407 від 23.12.2009 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити Раду з питань реформування системи охорони здоров'я.
2. Затвердити Положення про Раду з питань реформування системи охорони здоров'я та її склад, що додаються.
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 листопада 2009 р. N 1242
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду з питань реформування системи охорони здоров'я
1. Рада з питань реформування системи охорони здоров'я (далі - Рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України.
2. Рада у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до
Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Ради є:
підготовка пропозицій щодо формування економічно обґрунтованої державної політики, спрямованої на забезпечення захисту інтересів суспільства та медичних працівників; удосконалення системи охорони здоров'я з метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на ефективне і доступне медичне обслуговування;
розроблення проектів нормативно-правових актів з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері охорони здоров'я;
створення правових, економічних та організаційних умов для розвитку системи охорони здоров'я, сприяння підприємницькій діяльності, спрямованій на задоволення потреби населення у медичній допомозі;
упорядкування роботи з проведення контролюючими органами перевірки надавачів медичних послуг;
розгляд пропозицій медичних працівників, трудових колективів закладів охорони здоров'я, об'єднань громадян стосовно внесення змін до актів законодавства з метою створення сприятливих умов для розвитку системи охорони здоров'я;
створення системи постійного моніторингу застосування зазначених актів законодавства з метою виявлення та скасування їх норм, що сприяють корупційним діям;
надання громадським радам, утвореним при органах виконавчої влади, органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям інформаційної, аналітичної і методичної допомоги з питань, що стосуються охорони здоров'я, проведення консультацій з громадськістю і розроблення за їх результатами узгоджених пропозицій;
забезпечення урахування громадської думки під час підготовки та організації виконання актів Кабінету Міністрів України, центральних і місцевих органів виконавчої влади з питань функціонування системи охорони здоров'я;
сприяння залученню в Україну технічної допомоги та іноземних інвестицій, використанню новітніх технологій і міжнародного досвіду у сфері охорони здоров'я.
4. Рада відповідно до покладених на неї завдань:
1) проводить аналіз:
соціальних та економічних умов забезпечення ефективного функціонування системи охорони здоров'я;
нормативно-правових актів, що регулюють суспільні та виробничі відносини у сфері охорони здоров'я;
рівня взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо вирішення питань розвитку системи охорони здоров'я;
стану додержання принципів програмно-цільового підходу до підготовки та виконання загальнодержавних, державних та місцевих програм у сфері охорони здоров'я;
досвіду іноземних держав з організації системи охорони здоров'я та забезпечення її ефективного функціонування;
2) ініціює розроблення проектів нормативно-правових актів, спрямованих на приведення основ функціонування системи охорони здоров'я у відповідність з ринковими засадами економічного розвитку держави в цілому;
3) розробляє механізм реалізації соціально-економічної та гуманітарної політики держави у сфері охорони здоров'я;
4) готує пропозиції щодо:
визначення:
- шляхів, методів, способів та етапів реформування системи охорони здоров'я, його законодавчого забезпечення;
- стандартів надання медичної допомоги та послуг у сфері охорони здоров'я;
- пріоритетів та механізму інституційного, інформаційного та інших видів забезпечення діяльності закладів охорони здоров'я;
- механізму усунення соціальних та регіональних диспропорцій у наданні населенню ефективної та доступної медичної допомоги, підвищення рівня матеріально-технічної та фінансової спроможності надавачів медичних послуг незалежно від їх підпорядкування та форми власності;
посилення відповідальності надавачів медичних послуг за результати їх діяльності;
удосконалення міжбюджетних відносин у сфері охорони здоров'я та системи державних гарантій стосовно безоплатного надання медичної допомоги;
підвищення ефективності управління системою охорони здоров'я;
5) сприяє висвітленню в засобах масової інформації та поширенню вітчизняного і міжнародного досвіду роботи у сфері охорони здоров'я;
6) забезпечує функціонування "телефону довіри", телефонної "гарячої лінії" та впровадження інших форм взаємодії з громадськістю, органами виконавчої влади і суб'єктами господарювання для оперативного вирішення проблемних питань, що виникають.
5. Рада відповідно до покладених на неї завдань має право:
1) одержувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідну інформацію;
1-1) ініціювати розроблення та виступати у передбаченому законодавством порядку замовником розроблення окремих програм, науково-дослідних робіт, підготовки експертних висновків з питань, що належать до компетенції Ради, в межах коштів, передбачених на зазначені цілі МОЗ та іншим органам;
( Пункт 5 доповнено підпунктом 1-1 згідно з Постановою КМ
N 1407 від 23.12.2009 )
2) залучати до своєї роботи представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, вітчизняних і міжнародних експертних та наукових організацій (за згодою їх керівників), а також окремих фахівців (за згодою);
3) утворювати постійні та тимчасові комісії, експертні групи відповідно до напрямів своєї роботи;
4) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів.
6. Рада провадить свою діяльність на основі взаємодії з центральними і місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, а також об'єднаннями працівників охорони здоров'я і експертами.
7. Персональний склад Ради затверджує Кабінет Міністрів України. Головою Ради є Прем'єр-міністр України.
Голова Ради має право вносити у разі потреби зміни до її складу, а також визначає своїх заступників.
Робочим органом Ради є президія, склад якої затверджує голова Ради. Відповідальний секретар президії Ради призначається з числа членів президії.
( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 1407 від 23.12.2009 )
8. Голова Ради здійснює керівництво діяльністю Ради. Голова або за його дорученням будь-який член Ради може в установленому порядку брати участь у засіданнях урядових комітетів, нарадах, які проводяться центральними і місцевими органами виконавчої влади, з питань, що належать до компетенції Ради.
9. Для забезпечення діяльності Ради утворюється з числа її членів секретаріат Ради. Керівником секретаріату є один із членів Ради. Засідання Ради веде Голова, а за його відсутності - заступник Голови за його дорученням.
Керівник секретаріату Ради забезпечує організацію роботи Ради, взаємодію Ради та її секретаріату з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, ініціює утворення постійних та тимчасових комісій, експертних груп, залучає в установленому законодавством порядку до роботи Ради експертів та інших фахівців.
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 1407 від 23.12.2009 )
10. Організаційною формою роботи Ради є засідання, які проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.
11. Рада на своєму засіданні затверджує свій регламент та положення про її секретаріат.
Рада використовує в роботі бланки із своїм найменуванням.
( Пункт 11 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 1407 від 23.12.2009 )
12. Члени Ради виконують свої обов'язки на громадських засадах.
13. Рада на своїх засіданнях приймає рішення, що оформляються протоколом. Протокол підписує головуючий на засіданні Ради.
14. Рішення Ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на її засіданні членів Ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні Ради.
................Перейти до повного тексту