- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 23 грудня 2022 р. № 1199-р
Київ
Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 831
Внести до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р.
№ 831 "Деякі питання реформування державного управління України" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 61, ст. 3842) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 81 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 23 грудня 2022 р. № 1199-р
ЗМІНИ,
що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 831
1) у розділі II:
в абзаці першому:
у першому реченні слова "адміністративних послуг" замінити словами "адміністративних та інших публічних послуг";
у другому реченні слова "електронних послуг" замінити словами "електронних публічних послуг";
абзац другий викласти в такій редакції:
"Значна кількість послуг доступна в електронній формі, зокрема "єМалятко". У рамках реформи створено Єдиний державний вебпортал електронних послуг, а також систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта", проте не в повному обсязі забезпечено обмін інформацією між публічними електронними реєстрами з використанням зазначеної системи.";
четверте речення абзацу п’ятого виключити;
2) у розділі III:
у підрозділі "Високоякісні послуги та зручні процедури":
у першому реченні абзацу дев’ятого слова "адміністративних послуг" замінити словами "адміністративних та інших публічних послуг";
в абзаці десятому слово "(реєстрів)" замінити словами "(публічних електронних реєстрів)";
в абзаці одинадцятому слово "реєстри" в усіх відмінках замінити словами "публічні електронні реєстри" у відповідному відмінку, а слово "Реєстри" - словами "Публічні електронні реєстри";
абзац дев’ятнадцятий викласти в такій редакції:
"- забезпечення подальшої децентралізації повноважень щодо надання адміністративних послуг шляхом їх делегування органам місцевого самоврядування (включаючи адміністративні послуги соціального характеру, державну реєстрацію земельних ділянок і транспортних засобів), а також спрощення процедур надання послуг у сфері реєстрації актів цивільного стану;";
абзац двадцять перший викласти в такій редакції:
"- проведення реінжинірингу адміністративних та інших публічних послуг за принципами клієнтоорієнтованості та запровадження їх надання в електронній формі, зокрема комплексної електронної публічної послуги, пов’язаної із започаткуванням та провадженням підприємницької діяльності, та комплексної електронної публічної послуги, пов’язаної із настанням смерті особи;";
абзац двадцять другий виключити;
абзац двадцять четвертий викласти в такій редакції:
"- забезпечення взаємодії між публічними електронними реєстрами (включаючи публічні електронні реєстри, держателями яких є органи місцевого самоврядування) для отримання інформації, необхідної для надання адміністративних та інших публічних послуг без участі громадянина, шляхом підключення публічних електронних реєстрів до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта";";
абзац двадцять шостий викласти в такій редакції:
"Прогрес у досягненні запланованих результатів буде визначатися за такими індикаторами:
Індикатори | Базове значення | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік | 2025 рік |
1. Рівень зростання задоволеності громадян якістю надання адміністративних та інших публічних послуг, що надаються, відсотків: | | | | | |
1) у центрах надання адміністративних послуг | 70 | 73 | | 78 | 80 |
2) у державних органах | 40 | | | 65 | 70 |
3) в електронній формі | 50 | | | 80 | 90 |
2. Кількість електронних публічних послуг (у тому числі комплексних електронних публічних послуг), надання яких доступне з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, одиниць | 120 | 130 | 150 | 200 | 250 |
3. Частка державних електронних інформаційних ресурсів, з якими запроваджено електронну взаємодію та здійснюється обмін даними через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта", з переліку пріоритетних державних електронних інформаційних ресурсів, відсотків | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 |
4. Рівень інтегрованості до центрів надання адміністративних послуг окремих груп послуг (відсотків загальної кількості центрів надання адміністративних послуг, що надають такі групи послуг): | | | | | |
1) реєстрація актів цивільного стану | 20 | 30 | 70 | 80 | 90 |
2) послуги, пов’язані з оформленням та видачею паспортів | 20 | 30 | 50 | 65 | 80 |
3) адміністративні послуги соціального характеру | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 |
4) послуги, пов’язані з пенсійним забезпеченням | 3 | 10 | 25 | 40 | 50 |
5) послуги у сфері оподаткування для громадян | | 5 | 25 | 40 | 50 |
6) реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів та видача (обмін) посвідчень водія | 6 | 10 | 25 | 40 | 50 |
5. Відповідність мережі центрів надання адміністративних послуг новому адміністративно-територіальному устрою: | | | | | |
1) частка населених пунктів - адміністративних центрів районів (станом на 1 січня 2020 р.), в яких утворено центри надання адміністративних послуг, відсотків | 49 | 60 | 70 | 75 | 80 |
2) частка територіальних громад, де проживає понад 10 тис. мешканців, в яких утворено центри надання адміністративних послуг, відсотків | 25 | 37 | 50 | 65 | 80 |
3) частка територіальних громад, де проживає менш як 10 тис. мешканців, в яких утворено центри надання адміністративних послуг (у разі виділення відповідного державного фінансування на будівництво, реконструкцію, облаштування приміщень та забезпечення обладнанням таких центрів), відсотків | 8 | 15 | 60 | 70 | 80 |
6. Кількість спрощених процедур надання адміністративних та інших публічних послуг, одиниць | | 5 | 5 | 5 | 5 |
7. Реалізація закону про адміністративну процедуру: | | | | | |
1) частка необхідних для реалізації закону законопроектів, які внесено на розгляд Верховної Ради України, відсотків | | | 80 | 90 | |
2) частка державних службовців, які пройшли навчання щодо нових засад здійснення адміністративної процедури, відсотків загальної кількості державних службовців, які потребують такого навчання | | 20 | 40 | 60 | 80"; |
у підрозділі "Професійна публічна служба та управління персоналом":
останній абзац викласти в такій редакції:
"Прогрес у досягненні запланованих результатів буде визначатися за такими індикаторами:
Індикатори | Базове значення | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік | 2025 рік |
1. Середня кількість кандидатів на посади державної служби | 3 | 10 | 12 | 13 | 15 |
2. Плинність кадрів на посадах державної служби категорії "А", відсотків | 18 | 17 | 15 | 13 | 10 |
3. Плинність кадрів на посадах державної служби категорії "Б", "В", відсотків | 25 | 20 | 15 | 13 | 10 |
4. Частка посад державної служби, щодо яких запроваджено систему оплати праці на основі класифікації посад, відсотків загальної кількості посад, на які поширюються єдині умови оплати праці | | 1 | 1 | 75 | 90 |
5. Частка державних органів, у яких запроваджено інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах, відсотків | 0,5 | 25 | 50 | 65 | 80 |
6. Частка державних службовців, які підвищили кваліфікацію, відсотків загальної кількості державних службовців | 49 | 55 | 60 | 65 | 70 |
7. Частка видатків державних органів на підвищення кваліфікації державних службовців апарату, відсотків фонду оплати праці | до 1 | 1 | 1,5 | 1,75 | 2"; |
у підрозділі "Ефективне врядування":
доповнити підрозділ після абзацу дванадцятого новим абзацом такого змісту:
"- реінжиніринг процесів документування управлінської діяльності центральних органів виконавчої влади щодо планування, реалізації поставлених завдань, моніторингу та контролю за їх виконанням та досягненням показників ефективності;".
У зв’язку з цим абзаци тринадцятий - двадцять п’ятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим - двадцять шостим;
в абзаці чотирнадцятому слова ", зокрема впровадження модуля публічних консультацій на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства" виключити;
в абзаці двадцять четвертому слова ", зокрема на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства" виключити.
................Перейти до повного тексту