- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 листопада 2021 р. № 1192 Київ |
Про внесення змін до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до
Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414; 2003 р., № 9, ст. 380; 2004 р., № 17, ст. 1182; 2005 р., № 4, ст. 230; 2006 р., № 7, ст. 367; 2007 р., № 6, ст. 227; 2009 р., № 23, ст. 730; 2011 р., № 5, ст. 248; 2012 р., № 22, ст. 837; 2017 р., № 48, ст. 1488; 2019 р., № 58, ст. 1997; 2020 р., № 45, ст. 1442; 2021 р., № 35, ст. 2090), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 67 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 листопада 2021 р. № 1192
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ
1. В абзаці сьомому пункту 2:
1) у першому реченні слово "проекту" виключити;
2) друге речення викласти в такій редакції: "Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядники нижчого рівня) погоджують форму розрахунків з головним розпорядником бюджетних коштів (далі - головний розпорядник).".
2. У пункті 3:
1) в абзаці першому слово "(функцією)" виключити;
2) в абзаці другому слова "головним розпорядникам бюджетних коштів і бюджетних програм щодо виконання державою гарантійних зобов’язань за кредитами, залученими під державні гарантії" замінити словами "головним розпорядникам і бюджетних програм щодо виконання державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою) гарантійних зобов’язань за кредитами, залученими під державні (місцеві) гарантії".
3. У пункті 4:
1) абзац перший викласти в такій редакції:
"4. Зведені кошториси, зведені плани асигнувань загального фонду бюджету, зведені плани надання кредитів із загального фонду бюджету, зведені плани спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду - це зведення показників кошторисів з урахуванням бюджетних асигнувань одержувачів бюджетних коштів (далі - одержувачі), планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду кошторису розпорядників нижчого рівня, що складаються головним розпорядником для подання Мінфіну, Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органам.";
2) в абзаці третьому слова "розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня" і "головним розпорядником бюджетних коштів" замінити відповідно словами "розпорядників нижчого рівня" і "головним розпорядником".
4. У пункті 5:
1) в абзаці першому слово "затверджених" замінити словами "затверджених та погоджених у випадках, передбачених цим Порядком,";
2) в абзаці другому слово "затвердженими" замінити словами "затвердженими та погодженими у випадках, передбачених цим Порядком,".
5. У пункті 7:
1) абзац перший викласти в такій редакції:
"7. За обсягом наданих повноважень розпорядники поділяються на головних розпорядників та розпорядників нижчого рівня. Головний розпорядник за бюджетними програмами, виконання яких забезпечується його апаратом, та/або розпорядник нижчого рівня, який забезпечує виконання бюджетних програм у системі головного розпорядника, може бути відповідальним виконавцем бюджетних програм (далі - відповідальний виконавець). ";
2) в абзаці третьому слова "Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядник нижчого рівня)" замінити словами "Розпорядник нижчого рівня";
3) в абзаці четвертому слово "Розпорядники" замінити словами "Відповідальні виконавці, розпорядники", а слова "бюджетних коштів" виключити;
4) в абзаці п’ятому слова "бюджетних коштів" виключити.
6. У пункті 9:
1) в абзаці першому слова "Одержувач бюджетних коштів (далі - одержувач)" замінити словом "Одержувач";
2) доповнити пункт після абзацу дев’ятого новим абзацом такого змісту:
"Критерії визначення одержувача можуть не застосовуватися до комунальних підприємств, яким надається фінансова підтримка для стабілізації фінансового стану підприємства.".
У зв’язку з цим абзаци десятий - дванадцятий вважати відповідно абзацами одинадцятим - тринадцятим.
7.
Назву розділу "Порядок складання проектів кошторисів" викласти в такій редакції:
"Загальні вимоги до складання проектів кошторисів".
8. Пункти 10-14 викласти в такій редакції:
"10. Головні розпорядники забезпечують організацію та координацію роботи відповідальних виконавців, розпорядників нижчого рівня із складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів на плановий бюджетний період та складання таких документів за бюджетними програмами, що виконуються безпосередньо головними розпорядниками.
11. Головні розпорядники, керуючися відповідними методичними вказівками Мінфіну, Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, місцевих фінансових органів щодо складання розпису відповідного бюджету, доводять відповідальним виконавцям, розпорядникам нижчого рівня вказівки щодо складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів, термінів їх подання і показники, які необхідні для визначення обсягів видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
12. Розпорядники під час складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів забезпечують дотримання принципів, на яких ґрунтується бюджетна система, а також дотримання вимог законодавства під час проведення розрахунків до кошторису, розподілу видатків бюджету та надання кредитів з бюджету відповідно до економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету, визначення показників надходжень бюджету в частині доходів, фінансування або повернення кредитів, додержання тарифних ставок (посадових окладів), норм, цін, лімітів, а також інших показників відповідно до законодавства.
13. Визначення обсягів видатків в проектах кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів здійснюється з урахуванням, зокрема:
нормативно-правових актів, що регулюють діяльність головного розпорядника у відповідній галузі (сфері діяльності), у тому числі надання послуг, гарантованих державою, та інших послуг, що надаються фізичним та юридичним особам (публічних послуг);
зобов’язань, передбачених договорами (контрактами);
періодичності виконання окремих бюджетних програм, а також окремих заходів, що здійснюються в межах бюджетних програм;
цін і тарифів на відповідні товари (роботи, послуги), закупівлю яких передбачається здійснювати у межах бюджетної програми.
14. Проекти кошторисів складаються усіма установами на плановий бюджетний період, якщо такі установи функціонували до початку бюджетного періоду, на який плануються видатки бюджету та/або надання кредитів з бюджету. У разі коли установи утворені не з початку поточного бюджетного періоду, кошториси складаються і затверджуються для кожної установи з часу її утворення до кінця бюджетного періоду в загальному порядку. Кошториси установ, які протягом бюджетного періоду реорганізовані або підпорядкування яких змінено згідно із законодавством, складаються і затверджуються в загальному порядку, в тому числі за новим підпорядкуванням.".
9. Пункти 17 і 18 викласти в такій редакції:
"17. Обсяги надходжень до спеціального фонду проекту кошторису визначаються на підставі розрахунків, які складаються за кожним джерелом доходів та/або фінансування бюджету чи повернення кредитів до бюджету, що плануються на наступний бюджетний період.
18. Формування спеціального фонду проекту кошторису в частині власних надходжень бюджетних установ (далі - власні надходження) здійснюється за групами та підгрупами, визначеними
Бюджетним кодексом України.".
10. У пункті 20:
1) в абзаці першому слова "у плановому періоді" замінити словами "у плановому бюджетному періоді";
2) в абзаці другому:
у другому реченні слова "видатків у проектах кошторисів установи повинен забезпечуватися суворий" замінити словами "обсягів видатків у проекті кошторису установи повинен забезпечуватися";
четверте речення виключити.
11. В абзаці другому пункту 23 слова "бюджетних коштів" виключити, а слова "з цих зобов’язань" замінити словами "за цими зобов’язаннями".
12. Пункт 25 виключити.
13. Друге речення абзацу першого пункту 27 замінити реченнями такого змісту: "Лімітна довідка доводиться Мінфіном, Міністерством фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органом до відповідного головного розпорядника. Головний розпорядник доводить показники лімітної довідки до відповідальних виконавців, розпорядників нижчого рівня для складання кошторисів і планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячних планів використання бюджетних коштів.".
14. У пункті 28:
1) абзац перший замінити абзацами такого змісту:
"28. Відповідальні виконавці подають головному розпоряднику зведені кошториси та зведені плани асигнувань загального фонду бюджету, зведені плани надання кредитів із загального фонду та зведені плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду, зведені плани використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів) і зведені помісячні плани використання бюджетних коштів за кожною бюджетною програмою, за виконання якої вони відповідають.
Бюджетні асигнування одержувачів та установ, які не створені на початок бюджетного періоду, враховуються відповідальними виконавцями, розпорядниками нижчого рівня в показниках зведеного кошторису, зведеного плану асигнувань загального фонду, зведеного плану спеціального фонду та в зведенні показників спеціального фонду.
Відповідальні виконавці, розпорядники нижчого рівня складають кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, плани використання бюджетних коштів, помісячні плани використання бюджетних коштів, засвідчують підписами керівника установи та керівника її фінансового підрозділу або бухгалтерської служби і подають їх відповідальним виконавцям або головним розпорядникам для складання зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету та зведених планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду, а також зведених планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів) і зведених помісячних планів використання бюджетних коштів.".
................Перейти до повного тексту