- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 вересня 2007 р. N 1180 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 366 від 13.05.2020 )
Про затвердження Положення про Головне управління державної служби України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 664 від 23.07.2008
N 532 від 27.05.2009
N 1432 від 08.12.2009
N 114 від 11.02.2010 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про Головне управління державної служби України, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 жовтня 2007 року.
Прем'єр-міністр України | В.ЯНУКОВИЧ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2007 р. N 1180
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління державної служби України
1. Головне управління державної служби України (Головдержслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра Кабінету Міністрів України.
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 23.07.2008 )
Головдержслужба забезпечує проведення єдиної державної політики у сфері державної служби та функціональне управління державною службою.
2. Головдержслужба у своїй діяльності керується
Конституцією України, Законом України
"Про державну службу", іншими законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до
Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
Головдержслужба організовує у межах своїх повноважень виконання актів законодавства та здійснює систематичний контроль за їх реалізацією, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства та вносить їх в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України.
3. Основними завданнями Головдержслужби є:
участь у формуванні єдиної державної політики у сфері державної служби та забезпеченні її реалізації;
забезпечення функціонального управління державною службою;
розроблення заходів щодо підвищення ефективності державної служби, координація та здійснення контролю за їх виконанням;
забезпечення методичного керівництва діяльністю кадрових служб з питань проведення конкурсного відбору, атестації, щорічної оцінки виконання державними службовцями і посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань, формування кадрового резерву для державної служби і служби в органах місцевого самоврядування та здійснення заходів щодо запобігання проявам корупції серед державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
організація та координація заходів щодо проведення наукових досліджень з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
участь у проведенні адміністративної реформи;
організація функціонального обстеження органів виконавчої влади та підготовка пропозицій щодо підвищення ефективності державного управління;
здійснення контролю за дотриманням умов, визначених законодавством про державну службу, та реалізацією громадянами права на державну службу;
забезпечення дотримання єдиних вимог до професійної відповідності кандидатів на зайняття вакантної посади державного службовця;
організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
розроблення типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців.
4. Головдержслужба відповідно до покладених на неї завдань:
1) готує і вносить в установленому порядку пропозиції щодо формування єдиної державної політики у сфері державної служби і забезпечує її реалізацію;
2) бере участь у розробленні проектів Державного бюджету України, Державної програми економічного і соціального розвитку України та Програми діяльності Кабінету Міністрів України;
3) розробляє та подає Міністрові Кабінету Міністрів України проекти нормативно-правових актів з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування для внесення їх в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України;
4) надає роз'яснення щодо застосування законодавства з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, які у разі потреби оприлюднюються у друкованих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Головдержслужби, для врахування особами, на яких поширюється дія Законів України
"Про державну службу" і
"Про службу в органах місцевого самоврядування";
5) проводить аналіз кількісного та якісного складу державних службовців, за результатами якого готує пропозиції щодо підвищення ефективності роботи з кадрами та подає їх органам державної влади;
6) веде облік даних державних службовців першої - третьої категорії посад з використанням засобів сучасної комп'ютерної техніки та проводить моніторинг даних обліку державних службовців четвертої - сьомої категорії посад, що ведеться територіальними органами Головдержслужби;
7) складає та веде перелік державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до категорій посад державних службовців, а також реєстр посад державних службовців;
8) здійснює заходи щодо удосконалення механізму проведення конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, атестації та щорічної оцінки виконання державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань;
9) готує і вносить в установленому порядку пропозиції щодо віднесення посад державних службовців та посад в органах місцевого самоврядування, що не визначені у Законах України
"Про державну службу" і
"Про службу в органах місцевого самоврядування", а також нових посад державних службовців та посад в органах місцевого самоврядування до відповідних категорій посад;
10) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України за поданням органів державної влади пропозиції щодо присвоєння рангів державним службовцям, посади яких відповідно до Закону України
"Про державну службу" віднесені до першої та другої категорії посад державних службовців;
11) інформує не пізніше ніж за три місяці до досягнення державними службовцями, яких призначає на посаду та звільняє з посади в установленому порядку Верховна Рада України, Президент України або Кабінет Міністрів України, встановленого законодавством граничного віку перебування на державній службі або закінчення строку попереднього його продовження відповідно Верховну Раду України, Президента України або Кабінет Міністрів України;
12) проводить в установленому законодавством порядку обов'язкову спеціальну перевірку відомостей, що подаються кандидатами на посади державних службовців, призначення або погодження призначення на які здійснює Президент України за поданням Кабінету Міністрів України або Кабінет Міністрів України;
13) подає Кабінетові Міністрів України висновки щодо претендентів на посаду керівника кадрового підрозділу центрального органу виконавчої влади, заступника голови-керівника апарату обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації;
14) надає керівникам Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій висновки щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівника кадрової служби зазначених органів;
15) погоджує із засновником (засновниками) центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій призначення на посаду та звільнення з посади директорів зазначених центрів;
16) здійснює методичне керівництво роботою, що проводиться з особами, які перебувають у кадровому резерві, аналізує пропозиції державних органів щодо формування кадрового резерву на посади державних службовців, призначення на які здійснює Президент України за поданням Кабінету Міністрів України або Кабінет Міністрів України, подає щороку на розгляд Кабінету Міністрів України узагальнені матеріали, аналізує якісний склад кадрового резерву та здійснює моніторинг його використання;
17) аналізує подані Апаратом Верховної Ради України списки народних депутатів України, строк повноважень яких закінчився або припинено достроково за особистою заявою про складення депутатських повноважень та які не працевлаштовані в установленому порядку, для внесення їх до кадрового резерву;
18) веде облік звільнених з посади керівників, заступників керівників центральних органів виконавчої влади, керівників торговельно-економічних місій у складі закордонних дипломатичних установ України, а також голів місцевих держадміністрацій з метою можливого внесення їх до кадрового резерву;
( Підпункт 19 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1432 від 08.12.2009 )
20) узагальнює аналітичну інформацію, що надійшла від органів державної влади, про дотримання державними службовцями вимог Законів України
"Про державну службу" і
"Про засади запобігання та протидії корупції" у частині подання відомостей про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном, що подаються у порядку та обсягах, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами, щодо себе і близьких осіб, та подає її Кабінетові Міністрів України;
( Підпункт 20 пункту 4 в редакції Постанови КМ
N 1432 від 08.12.2009 )
21) здійснює заходи щодо організації підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, на яких покладено обов'язки з організації роботи із запобігання проявам корупції серед зазначених осіб та додержання етики поведінки державного службовця;
................Перейти до повного тексту