- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 7 грудня 2005 р. N 1163
Київ
Про затвердження Порядку ведення реєстру підприємств паливно-енергетичного комплексу, що беруть участь у процедурі погашення заборгованості, та користування його даними
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 849 від 10.08.2011
N 949 від 17.10.2012
N 233 від 08.04.2013
N 344 від 29.03.2024 )
Затвердити Порядок ведення реєстру підприємств паливно-енергетичного комплексу, що беруть участь у процедурі погашення заборгованості, та користування його даними (додається).
Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 грудня 2005 р. N 1163
ПОРЯДОК
ведення реєстру підприємств паливно-енергетичного комплексу, що беруть участь у процедурі погашення заборгованості, та користування його даними
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм формування, ведення та користування даними реєстру підприємств паливно-енергетичного комплексу, що прийняли рішення про участь у процедурі погашення заборгованості (далі - підприємства), права та обов'язки держателя реєстру, його адміністратора та користувачів, доступу до інформації, що міститься у ньому.
2. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають таке значення:
система реєстру - сукупність даних і документів, що забезпечують формування та ведення реєстру;
особовий запис - об'єднана єдиним індивідуальним номером сукупність інформації про внесене до реєстру підприємство.
3. Держателем реєстру є Мінпаливенерго.
4. Мінпаливенерго:
приймає рішення про затвердження переліку підприємств паливно-енергетичного комплексу, що прийняли рішення про участь у процедурі погашення заборгованості (далі - перелік), а також про їх виключення з реєстру;
здійснює контроль за виконанням адміністратором реєстру покладених на нього функцій;
використовує інформацію реєстру для забезпечення виконання завдань, покладених на нього
Законом.
5. Адміністратором реєстру є розрахунковий центр - підрозділ оптового постачальника електричної енергії - державного підприємства "Енергоринок", що забезпечує ведення та користування даними реєстру, зокрема:
1) створює автоматизовану комп'ютерну базу даних для системи реєстру, забезпечує розроблення її програмного забезпечення і відповідних інструктивних документів;
2) забезпечує технічне функціонування автоматизованої комп'ютерної бази даних, збереження інформації та захист її від несанкціонованого доступу і руйнування;
3) формує систему реєстру;
4) проводить операції в реєстрі, зокрема з ведення особових записів підприємств, внесення змін до реєстру;
5) готує перелік підприємств та подає його на розгляд Мінпаливенерго;
6) повідомляє підприємства про включення їх до переліку, що подається на розгляд Мінпаливенерго;
7) подає Мінпаливенерго списки підприємств, що виключаються з реєстру;
8) повідомляє підприємства про включення їх до реєстру та виключення з нього;
9) здійснює приймання, облік та оброблення запитів користувачів реєстру;
10) видає підприємствам витяги з реєстру, зокрема про операції в реєстрі;
11) веде журнали обліку та інші документи реєстру;
12) здійснює приймання, облік і зберігання документів, що забезпечують формування та ведення реєстру;
13) надає на запити користувачів відповідну інформацію з реєстру.
6. Адміністратор реєстру несе відповідальність за своєчасне формування реєстру, відповідність внесеної до реєстру інформації про підприємство документам, на підставі яких здійснюється реєстрація, та її збереження.
Адміністратор реєстру визначає перелік осіб, що мають право вносити інформацію про підприємства до реєстру, зміни до цієї інформації, оформляти витяги з реєстру, зокрема про операції в реєстрі.
7. Користувачами реєстру є:
органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
розпорядники бюджетних коштів;
державні цільові фонди;
підприємства - учасники розрахунків;
суди та правоохоронні органи.
8. Фінансування витрат, пов'язаних з формуванням та веденням реєстру, здійснюється за рахунок коштів державного підприємства "Енергоринок".
Включення підприємств до реєстру
9. Підприємство, орган управління якого прийняв рішення про участь у процедурі погашення заборгованості, підлягає включенню до реєстру, для чого подає адміністратору реєстру заяву і такі документи:
1) копію рішення органу управління підприємства, щодо участі у процедурі погашення заборгованості. Органом управління підприємства є уповноважений діяти від імені підприємства орган (посадова особа підприємства) відповідно до його установчих документів. Органом управління державного (комунального) підприємства є керівник підприємства;
( Підпункт 2 пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ
N 233 від 08.04.2013 )
3) копії установчих документів;
( Підпункт 4 пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ
N 949 від 17.10.2012 )
5) копії передбачених пунктом 1.1 статті
1 Закону ліцензій, отриманих підприємством до розрахункової дати;
6) копії балансів підприємства на 31 грудня 2004 р. та 30 червня 2005 р., звітів про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість за формою, що затверджується Держкомстатом;
7) довідку про обсяги та структуру дебіторської і кредиторської заборгованості підприємства із зазначенням кредиторів, дебіторів, суми і видів заборгованості;
8) у разі порушення справи про банкрутство або здійснення виконавчого провадження - копії судових рішень щодо заборгованості, копію постанови про відкриття виконавчого провадження та довідку підприємства із зазначенням стадії провадження справи про банкрутство та копію плану санації, затвердженого судом.
Документи, зазначені у цьому пункті (далі - підтвердні документи), підписуються (засвідчуються) особою, уповноваженою діяти від імені підприємства. До розрахункового центру одночасно з підтвердними документами подаються документи, що встановлюють повноваження особи, що підписує (засвідчує) підтвердні документи (витяг із статуту підприємства, копія рішення про призначення (обрання) особи, уповноваженої діяти від імені підприємства, тощо).
( Абзац десятий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 344 від 29.03.2024 )
Відповідальність за повноту і достовірність даних, наведених у підтвердних документах, несе підприємство, яке їх подає.
10. Адміністратор зазначає в реєстрі дату подання уповноваженою особою заяви підприємства і підтвердних документів.
Про прийняття рішення щодо внесення або відмови у внесенні підприємства до переліку адміністратор реєстру письмово повідомляє підприємство із зазначенням у разі відмови її причин.
11. Підставою для відмови у внесенні підприємства до переліку може бути:
невідповідність підприємства, що подало підтвердні документи, вимогам пункту 1.1 статті
1 Закону;
подання не всіх передбачених
Законом документів, а також недотримання вимог оформлення поданих документів, передбачених цим Порядком;
................Перейти до повного тексту