- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 грудня 2008 р. N 1151 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1162 від 19.12.2012 )
Про затвердження Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 657 від 18.07.2012
N 861 від 19.09.2012 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 861 від 19.09.2012 )
3. Державному агентству водних ресурсів:
( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 657 від 18.07.2012 )
разом з Міністерством фінансів та іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів виходячи з фінансових можливостей;
подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України і Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про хід виконання Програми.
( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 861 від 19.09.2012 )
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2008 р. N 1151
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Мета Програми
Метою цієї Програми є створення в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету комплексу гідротехнічних та інших споруд з метою забезпечення захисту населених пунктів, територій, сільськогосподарських угідь і виробничих об'єктів від наслідків катастрофічних паводків, мінімізації збитків та створення умов для життєдіяльності населення.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Проблема захисту населених пунктів, територій, сільськогосподарських угідь і виробничих об'єктів від наслідків паводків може бути розв'язана шляхом:
створення цілісної системи протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету з урахуванням необхідності охорони екосистем, природних ландшафтів та об'єктів культурної спадщини;
використання передового європейського досвіду з басейнового управління паводковим стоком і його регулювання на водозбірній площі, безпечного пропуску вод;
проведення реконструкції гідротехнічних та інших споруд для підвищення їх надійності;
упровадження раціональних технологій виконання робіт з берегоукріплення та регулювання русел річок;
забезпечення контурно-меліоративного упорядкування територій на водозборах річок;
будівництва і реконструкції протизсувних та протиселевих споруд, недопущення звуження руслових потоків об'єктами дорожнього господарства;
забезпечення ефективної експлуатації протипаводкових об'єктів;
упровадження екологічно безпечних технологій природокористування;
створення інфраструктури інженерного захисту водозаборів питного водопостачання та штучного поповнення підземних вод;
посилення контролю з боку місцевих органів виконавчої влади за організацією догляду за річками, їх водозбірною територією;
проведення моніторингу якісних та кількісних показників стану водних ресурсів;
здійснення заходів з упровадження у МНС сучасних технічних засобів і технологій гідрометеорологічних спостережень, збору та обробки інформації, гідрометеорологічного прогнозування;
( Абзац тринадцятий розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 657 від 18.07.2012 )
створення автоматизованої інформаційно-вимірювальної системи та системи інформування громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації;
упровадження геоінформаційних технологій та електронних картографічних систем.
На основі цієї Програми розробляються регіональні програми протипаводкового захисту у Вінницькій, Івано-Франківській, Львівській, Одеській, Тернопільській, Хмельницькій та Чернівецькій областях.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведено у додатку 1.
Завдання, заходи і етапи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми наведено у додатку 2.
Програма розрахована на 17 років і виконується двома етапами.
На першому етапі (2009-2015 роки) передбачається:
здійснення невідкладних робіт із створення надійного захисного протипаводкового комплексу шляхом будівництва нових і реконструкції існуючих дамб, берегоукріплення та регулювання русел річок, визначення зон затоплення паводками різної повторюваності;
зменшення інтенсивності поверхневого стоку шляхом створення контурно-меліоративних систем на водозборах, проведення протиерозійних заходів, заліснення та залуження водоохоронних зон;
застосування сучасних методів прогнозування розвитку паводків, інформаційного забезпечення громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації;
створення автоматизованої інформаційно-вимірювальної системи "Прикарпаття".
На другому етапі (2016-2025 роки) передбачається:
запровадження управління паводковим стоком шляхом будівництва акумулювальних протипаводкових ємностей у гірських та рівнинних частинах річок, польдерів та протипаводкових водосховищ;
завершення робіт з будівництва водозахисних дамб, будівництва і реконструкції автомобільних доріг місцевого значення, берегоукріплення та регулювання русел річок, створення контурно-меліоративних систем на водозборах, проведення протизсувних заходів.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми у повному обсязі дасть змогу:
створити безпечні умови для життєдіяльності громадян майже 900 населених пунктів;
захистити від паводків близько 90 тис. гектарів сільськогосподарських угідь;
поліпшити гідрологічний режим річок;
забезпечити регулювання поверхневого стоку з метою оптимізації паводкових витрат;
мінімізувати розмір збитків, спричинюваних шкідливою дією паводкових вод.
Здійснення визначених Програмою заходів з витрачанням у період до 2015 року 4630 млн. гривень забезпечить заощадження коштів державного бюджету у сумі понад 4743 млн. гривень.
Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.
Обсяг та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування заходів Програми становить 31317 млн. гривень, у тому числі за рахунок коштів державного бюджету в сумі 28888,77 млн., з них виділених Мінприроди - 32,6 млн., МНС - 56,47 млн., Мінагрополітики - 22,4 млн., Держводагентству - 24204,1 млн., Держземагентству - 1122,9 млн., Держлісагентству - 1646,8 млн., Укравтодору - 321 млн., Національній академії наук - 432 млн., Національній академії аграрних наук - 127,5 млн. гривень.
( Абзац перший розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 657 від 18.07.2012 )
Обсяг фінансування за рахунок коштів місцевих бюджетів визначається органами місцевого самоврядування на основі регіональних програм протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
1. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 р. N 1151.
2. Державний замовник-координатор - Держводагентство.
3. Державні замовники - МНС, Мінприроди, Мінагрополітики, Держземагентство, Укравтодор, Національна академія наук, Національна академія аграрних наук, Вінницька, Івано-Франківська, Львівська, Одеська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька облдержадміністрації.
4. Керівник Програми - Голова Держводагентства.
5. Виконавці заходів Програми - підприємства, організації, наукові установи Національної академії наук та Національної академії аграрних наук.
6. Строк виконання Програми: 2009-2025 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, млн. гривень |
У тому числі за роками |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 - 2025 |
Державний бюджет |
28888,77 |
272,99 |
344,42 |
374,5 |
451,58 |
520,78 |
576,98 |
630,08 |
25717,4 |
Місцеві бюджети |
1542,83 |
50 |
80 |
115 |
154 |
180 |
215 |
240 |
508,8 |
Інші джерела |
885,4 |
9 |
31,8 |
52,5 |
72,9 |
93 |
83,1 |
83,1 |
460 |
Усього |
31317 |
331,99 |
456,22 |
542 |
678,48 |
793,78 |
875,08 |
953,18 |
26686,27 |
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 657 від 18.07.2012 )
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Джерела фінан- сування |
Прогноз- ний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень |
У тому числі |
усього |
за роками |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 - 2025 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016- 2025 |
1. Будівництво нових і реконс- трукція існуючих дамб, берегоук- ріплення та регулювання русел річок |
протяжність дамб, кілометрів |
1113,33 |
51,81 |
74,73 |
76,72 |
14,95 |
28,89 |
19,93 |
14,94 |
831,36 |
будівництво дамб |
Держводагентство |
державний бюджет |
1117,4 |
52 |
75 |
77 |
15 |
29 |
20 |
15 |
834,4 |
протяжність берегоукріплювальних споруд, кілометрів |
484,02 |
30,16 |
29,19 |
24,32 |
24,32 |
38,92 |
76,37 |
41,84 |
218,9 |
виконання робіт з берегоукріплення |
- " - |
- " - |
99,5 |
6,2 |
6 |
5 |
5 |
8 |
15,7 |
8,6 |
45 |
протяжність відрегульованих русел річок, кілометрів |
1106,62 |
63,68 |
100,54 |
58,65 |
38,75 |
18,64 |
20,95 |
19,9 |
785,51 |
регулювання русел річок |
- " - |
- " - |
1056,6 |
49,7 |
79 |
62,5 |
45,5 |
39,8 |
37 |
86,1 |
657 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
державний бюджет |
2273,5 |
107,9 |
160 |
144,5 |
65,5 |
76,8 |
72,7 |
109,7 |
1536,4 |
2. Будівництво акумулювальних протипаводкових ємностей у гірських та рівнинних частинах річок, польдерів та протипаводкових водосховищ |
кількість протипаводкових ємностей у гірських частинах річок |
59 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
57 |
будівництво протипаводкових ємностей у гірських частинах річок |
Держводагентство |
державний бюджет |
10434,9 |
|
|
|
47 |
57,9 |
85 |
80 |
10 165 |
кількість протипаводкових ємностей у рівнинних частинах річок |
25 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
23 |
будівництво протипаводкових ємностей у рівнинних частинах річок |
- " - |
- " - |
4333,9 |
|
|
20 |
43,9 |
70 |
80 |
85 |
4 035 |
кількість польдерів |
15 |
|
|
1 |
|
1 |
1 |
|
12 |
будівництво польдерів |
- " - |
- " - |
1723,4 |
|
|
35 |
58 |
65 |
68 |
77 |
1420,4 |
кількість збудованих протипаводкових водосховищ |
12 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
10 |
будівництво протипаводкових водосховищ |
- " - |
- " - |
2436,8 |
|
|
10 |
45 |
50 |
65 |
65 |
2201,8 |
кількість реконструйованих протипаводкових водосховищ |
28 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
26 |
реконструкція протипаводкових водосховищ |
- " - |
- " - |
1988,2 |
|
|
|
10 |
12 |
25 |
25 |
1916,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
державний бюджет |
20917,2 |
|
|
65 |
204 |
255 |
323 |
332 |
19738,4 |
3. Зменшення інтенсивності поверхневого стоку |
площа, на якій провадяться заходи захисного лісорозведення, гектарів |
1272 |
2,2 |
3,2 |
4,3 |
6 |
6,8 |
8,7 |
9,7 |
1231,1 |
проведення заходів захисного лісорозведення |
Держлісагентство (згідно з Держав- ною програмою "Ліси України") |
державний бюджет |
1174,8 |
2 |
3 |
4 |
5,5 |
6,3 |
8 |
9 |
1137 |
площа контурної меліорації на водозборах, гектарів |
355 |
10,6 |
19,4 |
26,3 |
34,7 |
25 |
50 |
56,8 |
132,2 |
проведення контурної меліорації на водозборах |
облдерж- адміністрації |
місцевий бюджет |
768,2 |
23 |
42 |
57 |
75 |
54 |
108 |
123 |
286,2 |
площа винесених в натуру водоохоронних зон та прибережних захисних смуг, гектарів |
4354,96 |
622,1 |
622,14 |
622,14 |
933,21 |
933,21 |
622,14 |
|
|
винесення в натуру водоохоронних зон та прибережних захисних смуг |
облдерж- адміністрації |
місцевий бюджет |
14 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
|
|
площа заліснення та залуження прибережних захисних смуг, гектарів |
4355 |
138,4 |
239,89 |
332,16 |
405,97 |
876,54 |
664,32 |
728,91 |
968,8 |
заліснення та залуження прибережних захисних смуг |
Держлісагентство (згідно з Держав- ною програмою "Ліси України") |
державний бюджет |
472 |
15 |
26 |
36 |
44 |
95 |
72 |
79 |
105 |
|
4355 |
138,31 |
239,74 |
331,95 |
405,72 |
875,98 |
663,9 |
728,45 |
970,95 |
|
облдерж- адміністрації |
місцевий бюджет |
472,3 |
15 |
26 |
36 |
44 |
95 |
72 |
79 |
105,3 |
площа, на якій проведені протиерозійні заходи, гектарів |
3377 |
9 |
13,5 |
39,1 |
43,6 |
31,9 |
45,1 |
37 |
3157,8 |
проведення протиерозійних заходів |
Держземагентство |
державний бюджет |
1122,9 |
3 |
4,5 |
13 |
14,5 |
10,6 |
15 |
12,3 |
1050 |
кількість ставків, на яких проводяться рибогосподарські заходи |
17 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
|
проведення рибогосподарських заходів |
Мінагрополітики |
- " - |
22,4 |
|
3 |
3,4 |
4,1 |
3,8 |
4 |
4,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
4046,6 |
60 |
107 |
151,4 |
190,1 |
267,7 |
281 |
306,4 |
2683,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
державний бюджет |
2792,1 |
20 |
36,5 |
56,4 |
68,1 |
115,7 |
99 |
104,4 |
2292 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
1254,5 |
40 |
70 |
95 |
122 |
152 |
182 |
202 |
391,5 |
4. Застосування сучасних методів прогнозування розвитку паводків, інформування громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації |
обсяг геодезичних робіт з обстеження та відновлення пунктів державної геодезичної мережі, пунктів |
3040 |
1440 |
1600 |
|
|
|
|
|
|
геодезичні роботи з обстеження та відновлення пунктів державної геодезичної мережі |
МНС |
державний бюджет |
3,1 |
1,5 |
1,6 |
|
|
|
|
|
|
кількість гідрометеорологічних постів, на яких здійснюються заходи з упровадження у Держгідрометслужбі сучасних технічних засобів і технологій гідрометеорологічних спостережень, збору та обробки інформації, гідрометеорологічного прогнозування |
1240 |
112 |
134 |
84 |
65 |
65 |
65 |
65 |
650 |
здійснення заходів з упровадження у Держгідрометслужбі сучасних технічних засобів і технологій гідрометеорологічних спостережень, збору та обробки інформації, гідрометеорологічного прогнозування |
- " - |
- " - |
54,97 |
16,79 |
20,02 |
4,5 |
0,98 |
0,98 |
0,98 |
0,98 |
9,74 |
кількість відновлених та збудованих гідрологічних постів |
67 |
5 |
5 |
6 |
6 |
10 |
10 |
10 |
15 |
відновлення та будівництво гідрологічних постів |
Держводагентство |
державний бюджет |
14 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
2 |
2 |
2 |
3 |
площа, на якій проведені аерофотознімальні роботи, тис.кв. кілометрів |
64 |
64 |
|
|
|
|
|
|
|
проведення аерофотознімальних робіт |
Мінприроди |
- " - |
9,9 |
9,9 |
|
|
|
|
|
|
|
площа території, на якій оновлені топографічні карти, тис.кв. кілометрів |
64 |
|
18 |
20 |
26 |
|
|
|
|
оновлення топографічних карт |
- " - |
- " - |
17,4 |
|
4,9 |
5,4 |
7,1 |
|
|
|
|
кількість виданих топографічних карт, номенклатурних аркушів |
2761 |
|
857 |
952 |
952 |
|
|
|
|
видання топографічних карт |
- " - |
- " - |
2,2 |
|
0,6 |
0,7 |
0,9 |
|
|
|
|
площа уточнених на основі аерофото- та космічних знімків зон затоплення вздовж річок, гектарів |
696 |
72,5 |
145 |
290 |
188,5 |
|
|
|
|
уточнення на основі аерофото- та космічних знімків зон затоплення |
Держводагентство |
- " - |
4,8 |
0,5 |
1 |
2 |
1,3 |
|
|
|
|
кількість заходів з інформування громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації |
10 |
|
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
заходи з інформування громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації |
МНС |
- " - |
1,5 |
|
|
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
10 |
|
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Держводагентство |
- " - |
1,5 |
|
|
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
автоматизована інформаційно- вимірювальна система "Прикарпаття" |
1 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
створення автоматизованої інформаційно- вимірювальної системи "Прикарпаття" |
- " - |
- " - |
25 |
0,5 |
1 |
2,5 |
4 |
5 |
6 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
державний бюджет |
134,4 |
30,2 |
30,1 |
16,6 |
16,4 |
8,6 |
9,6 |
9,6 |
13,3 |
5. Будівництво і реконструкція протизсувних та протиселевих споруд |
площа, на якій проведені протизсувні заходи, гектарів |
1558 |
9,2 |
9,2 |
10,5 |
14,8 |
14,8 |
20,3 |
13,7 |
1465,5 |
проведення протизсувних заходів |
облдерж- адміністрації |
державний бюджет |
843,1 |
5 |
5 |
5,7 |
8 |
8 |
11 |
7,4 |
793 |
кількість протиселевих споруд |
1000 |
|
40 |
40 |
56 |
77 |
76 |
93 |
618 |
будівництво протиселевих споруд |
- " - |
- " - |
75 |
|
3 |
3 |
4,2 |
5,8 |
5,7 |
7 |
46,3 |
протяжність збудованих і реконструйованих автомобільних доріг загального користування, кілометрів |
21,5 |
4,5 |
2 |
6 |
3 |
1 |
2 |
3 |
|
будівництво і реконструкція автомобільних доріг загального користування |
Укравтодор |
державний бюджет |
166,9 |
33,4 |
41,5 |
31 |
31 |
10 |
10 |
10 |
|
кількість відбудованих мостів |
8 |
5 |
|
1 |
2 |
|
|
|
|
відбудова мостів |
- " - |
- " - |
154,1 |
59,1 |
50 |
25 |
20 |
|
|
|
|
протяжність збудованих і реконструйованих автомобільних доріг місцевого значення, кілометрів |
88,5 |
2,2 |
0,7 |
4,1 |
5,5 |
3,9 |
7 |
7,1 |
68,5 |
будівництво і реконструкція автомобільних доріг місцевого значення |
облдерж- адміністрації |
місцевий бюджет |
202,83 |
10 |
10 |
15 |
24 |
20 |
25 |
30 |
68,83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
1441,9 |
107,5 |
109,5 |
79,7 |
87,2 |
43,8 |
51,7 |
54,4 |
908,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
державний бюджет |
1239,1 |
97,5 |
99,5 |
64,7 |
63,2 |
23,8 |
26,7 |
24,4 |
839,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
202,83 |
10 |
10 |
15 |
24 |
20 |
25 |
30 |
68,83 |
6. Заходи організаційного, науково- дослідного та соціального спрямування |
чисельність громадян, яких необхідно переселити із житлового фонду у потенційно небезпечних районах, |
21600 |
|
|
1263 |
2021 |
2021 |
2021 |
2021 |
12253 |
переселення громадян із житлового фонду у потенційно небезпечних районах |
- " - |
місцевий бюджет |
85,5 |
|
|
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
48,5 |
кількість захищених водозаборів питного водопостачання |
6 |
2 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
|
захист водозаборів питного водопостачання |
облдерж- адміністрації |
державний бюджет |
4,9 |
1,3 |
1,3 |
1,3 |
1 |
|
|
|
|
кількість виробничих баз для експлуатації протипаводкового комплексу |
67 |
|
|
3 |
6 |
10 |
10 |
10 |
28 |
створення виробничих баз для експлуатації протипаводкового комплексу |
- " - |
- " - |
20,7 |
|
|
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
8,7 |
кількість гідроелектростанцій |
24 |
1 |
|
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
14 |
спорудження гідроелектростанцій |
інвестори |
інші джерела |
885,4 |
9 |
31,8 |
52,5 |
72,9 |
93 |
83,1 |
83,1 |
460 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
науково-дослідні роботи |
Національна академія наук |
державний бюджет |
432 |
4 |
4,5 |
8 |
9 |
11 |
12,5 |
13 |
370 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна ака- демія аграрних наук |
- " - |
127,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
4 |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проектно- вишукувальні роботи та наукові дослідження |
Держводагентство |
- " - |
947,4 |
11,1 |
11 |
15 |
20 |
24 |
27 |
30 |
809,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
2503,4 |
26,4 |
50,1 |
84,8 |
115,4 |
142 |
137,1 |
141,1 |
1806,51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
державний бюджет |
1532,5 |
17,4 |
18,3 |
27,3 |
34,5 |
41 |
46 |
50 |
1298,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
85,5 |
|
|
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
48,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
885,4 |
9 |
31,8 |
52,5 |
72,9 |
93 |
83,1 |
83,1 |
460 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього за Програмою |
|
|
31317 |
331,99 |
456,22 |
542 |
678,48 |
793,78 |
875,08 |
953,18 |
26686,27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
державний бюджет |
28888,77 |
273 |
344,4 |
374,5 |
451,6 |
520,8 |
577 |
630,1 |
25717,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
1542,83 |
50 |
80 |
115 |
154 |
180 |
215 |
240 |
508,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
885,4 |
9 |
31,8 |
52,5 |
72,9 |
93 |
83,1 |
83,1 |
460 |
................Перейти до повного тексту