1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 22 лютого 1994 р. N 115
Київ
Про Державну програму електрифікації залізниць на 1994 - 2004 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 400 від 03.04.96 )
З метою впровадження ресурсозберігаючих технологій, збільшення провізної спроможності залізниць і забезпечення їх сталої роботи Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Державну програму електрифікації залізниць на 1994-2004 роки (додається).
2. Міністерству транспорту, Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству енергетики і електрифікації, Міністерству промисловості, Міністерству зв'язку, корпорації "Укртрансбуд" забезпечити розроблення проектно-конструкторської документації, виконання науково-дослідних робіт з урахуванням світових стандартів і будівництво об'єктів електрифікації магістральних залізниць, виготовлення електровозів і електропоїздів відповідно до Програми.
3. Міністерству економіки і Міністерству фінансів передбачати у проектах планів економічного і соціального розвитку країни та бюджету виділення Міністерству транспорту коштів для виконання визначених Програмою науково-дослідних і будівельно-монтажних робіт.
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 400 від 03.04.96 )
5. Контроль за реалізацією Державної програми електрифікації залізниць на 1994-2004 роки покласти на віце-прем'єр-міністрів відповідно до розподілу обов'язків.
Виконуючий обов'язки
Прем'єр-міністра України
Міністр
Кабінету Міністрів України

Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ

І.ДОЦЕНКО
Інд.34
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 лютого 1994 р. N 115
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
електрифікації залізниць на 1994-2004 роки
Державна програма електрифікації залізниць на 1994-2004 роки (далі-Програма) передбачає електрифікацію 2148 кілометрів залізничних колій, що дасть змогу довести обсяг перевезень на залізницях країни електричною тягою до 85 відсотків (проти 64 відсотків у даний час).
Реалізація Програми дозволить розв'язати такі першочергові завдання галузі:
забезпечення максимальної економії дизельного палива та інших пально-мастильних матеріалів;
впровадження видів тяги, які забезпечують найнижчу собівартість перевезень;
створення однотипних видів тяги на основних широтних і меридіальних напрямах;
поліпшення екологічного стану за рахунок зменшення шкідливих викидів в атмосферу.
Для виконання визначених Програмою завдань (додаток N 1) потрібні капітальні вкладення обсягом 189,8 млрд. крб. (у цінах 1 кварталу 1993 року). З державного бюджету намічається фінансувати в основному роботи, пов'язані із забезпеченням зовнішнього електропостачання та захистом споруд зв'язку від дії тягового струму, на загальну суму 33,5 млрд. крб. (додаток N 2).
Програма реалізуватиметься за п'ятьма напрямами.
Перший напрям включає виконання проектно-конструкторських і наукових розробок з питань електрифікації залізниць.
Другий напрям - це забезпечення виготовлення на заводах України устаткування для потреб електрифікації, зовнішнього електропостачання та захисту споруд зв'язку від дії тягового струму. Перелік основних видів цього устаткування наведено у додатку N 3.
Третій напрям містить завдання щодо матеріально-технічного забезпечення, проектування та будівництва об'єктів виробничого призначення електрифікованих дільниць залізниць і охоплює весь комплекс електрифікації, виключаючи роботи, які цьому передують, зокрема спорудження других і впровадження станційних колій, роботи для забезпечення зовнішнього електропостачання та захисту споруд зв'язку від дії тягового струму (додатки N 4-6).
Четвертий напрям Програми орієнтовано на поставку залізницям магістральних електровозів та електросекцій згідно з додатком N 7.
П'ятий напрям передбачає розвиток соціальної інфраструктури галузі, зокрема будівництва житла і об'єктів побутового призначення згідно з додатком N 8.
Електрифікація передбачених Програмою дільниць дасть змогу залізницям зекономити 700 тис. тонн умовного палива, збільшити швидкість руху вантажних і пасажирських поїздів, пропускну і провізну спроможність, знизити більше ніж удвічі трудомісткість робіт, пов'язаних з ремонтом і технічним обслуговуванням рухомого складу, підвищити надійність роботи залізниць.
Додаток N 1
ЗАВДАННЯ
Державної програми електрифікації залізниць на 1994-2004 роки
Зміст Виконавець Термін
виконання
(роки)
Вартість
робіт у
цінах 1
кварталу
1993 р.
(млрд.крб)
Виконати науково-техніч-
ні розробки з електрифі-
кації залізниць
Мінтранс
зокрема:
схему електрифікації за-
лізниць країни на 1994-
2004 роки;
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
1994 0,3
технічну документацію
для виготовлення на за-
водах України устатку-
вання, потрібного для
електрифікації залізниць
(згідно з додатком N 2);
Мінтранс
Мінмашпром
Мінзв'язку
Міненерго
Укрзалізниця
-"- 2,23
робочу документацію для
серійного виробництва
випрямляча для тягової
підстанції постійного
струму;
Укрзалізниця
Дніпропетровський
державний техніч-
ний університет
залізничного тра-
нспорту
(ДДТУЗТ)
НДІ "Випрямляч",
м.Запоріжжя
-"- 0,2
документацію для вироб-
ництва блоків вимикачів-
фідерів 27,5 кВ з вико-
ристання вакуумних колб
на напругу 35 кВ;
Укрзалізниця
ДДТУЗТ
Сімферопольський
електромеханічний
завод
-"- 0,11
електронну систему авто-
блокування без ізолюючих
стиків
Укрзалізниця
Харківська дер-
жавна академія
залізничного
транспорту
завод "Новатор",
м.Хмельницький
1994-1995 0,17
Виготовити на заводах
України устаткування для
здійснення електрифіка-
ції залізниць
Мінтранс
Міненерго
Мінзв'язку
Мінмашпром
Держвуглепром
Укрзалізниця
у тому числі:
для безпосередніх потреб
електрифікації (згідно
з додатком N 3);
Мінтранс
Міненерго
Мінзв'язку
Мінмашпром
Держвуглепром
1994-2004 15,9
для зовнішнього електро-
постачання (згідно з до-
датком N 3);
Міненерго
Мінмашпром
-"- 4,2
для захисту споруд
зв'язку від тягового
струму (згідно з додат-
ком N 3)
Мінзв'язку -"- 1,5
Виконати проектно-вишу-
кувальні та будівельно-
монтажні роботи на еле-
ктрифікованих дільницях;
Укрзалізниця
Укртрансбуд
проектно-вишуку-
вальні інститути
Львівська залізниця
Львів-Ходорів
(63,4 км)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

1998-1999
1999-2000

3,2
Тернопіль-Ходорів
(124 км)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

2001-2003
2003-2004

8
Підволочиськ-Красне
(140,9)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

1993-1995
1994-1996

7,4
Південно-Західна
залізниця
Жмеринка-Підволочиськ
(163 км)
Укрзалізниця
Київдіпротранс
Укртрансбуд

1993-1995
1995-1997

8,5
Жмеринка-Могилів-Поділь-
ський
(110,6 км)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

2001-2002
2002-2004

4,4
Овруч-Коростень
(40,6 км)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

2001-2002
2003

1,7
Коростень-Шепетівка
(149,1 км)
Укрзалізниця
Київдіпротранс
Укртрансбуд

1990-2000
2001-2002

6,3
Яготин-Гребінка
(47,5 км)
Укрзалізниця
Київдіпротранс
Укртрансбуд

1993-1994
1994

2,2
Південна залізниця
Гребінка-Полтава
(203 км)
Укрзалізниця
Хардіпротранс
Укртрансбуд

1994-1996
1996-2000


32,5
Полтава Південна-Люботин
(116 км)
Укрзалізниця
Хардіпротранс
Укртрансбуд

1994-1996
1996-1998

7,9
Полтава Південна-Лозова
(177 км)
Укрзалізниця
Хардіпротранс
Укртрансбуд

1997-1999
1999-2001

11,8
Полтава Південна-Бурти
(136,8 км)
Укрзалізниця
Хардіпротранс
Укртрансбуд

2000-2001
2001-2003

6,4
Одеська залізниця
Бурти-Користівка
(40 км)
Укрзалізниця
Укрндідіпротранс
Укртрансбуд

2002-2003
2002-2004

1,6
Раухівка-Мигаєве
(97,3 км)
Укрзалізниця
Київдіпротранс
Укртрансбуд

1999-2000
2000-2002

2,3
Імені Т. Шевченка-Помічна Укрзалізниця
Київдіпротранс
Укртрансбуд

1993-1996
1994-1996

3,8
Придніпровська залізниця
Запоріжжя-Комиш-Зоря
(154 км)
Укрзалізниця
Дніпродіпротранс
Укртрансбуд

1994-1995
1995-1999

15,9
Новомосковськ-Красноград
(99,4 км)
Укрзалізниця
Дніпродіпротранс
Укртрансбуд

2001-2003

4,5
Донецька залізниця
Комиш-Зоря-Волноваха
(83,8 км)
Укрзалізниця
Дніпродіпротранс
Укртрансбуд

1995-1997
1997-1999

5,2
Штерівка-Красна Могила
(72,7 км)
Укрзалізниця
Дніпродіпротранс
Укртрансбуд

1994-1995
1996-1997

4,7
Виконати проектно-вишу-
кувальні та будівельно-
монтажні роботи:
для забезпечення захисту
споруд зв'язку від дії
тягового струму (згідно
з додатком N 5);
Мінз'язку
Діпрозв'язок
1994-2002 7
для забезпечення зовніш-
нього електропостачання
(згідно з додатком N 6)
Міненерго
Енергомережпроект
1994-2004 19,8
Поповнити і оновити парк
електровозів і електро-
секцій (згідно з додат-
ком N 7)
Мінтранс
Укрзалізниця
Мінмашпром
1994-2001 *)
Спорудити об'єкти жит-
лово-побутового призна-
чення (згідно з додат-
ком N 8)
Мінтранс
Укртрансбуд
1994-2004 22,3
*) Ці роботи фінансуються в межах цільової комплексної програми розвитку транспортного комплексу України "Транспорт" та інших програм стосовно виробництва залізничного рухомого складу.
Додаток N 2
ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Державної програми електрифікації залізниць на 1994 - 2004 роки



Напрям робіт



Зага-
льна
вар-
тість
Вартість робіт (у цінах на 1 квартал
1993 р.) млрд.крб.
Науково-дослідні та проектно-
вишукувальні роботи
Усього 1994-1995
роки
1996-2000
роки
2001-2004
роки
держ
бюд-
жет
інші
дже-
рела
держ
бюд-
жет
інші
дже-
рела
держ
бюд-
жет
інші
джере-
ла
Науково-технічні
розробки з елек-
трифікації залі-
зниць



3,02



3,02



1,3



1,72



-



-



-



-
Виготовлення на
заводах України
устаткування для
здійснення елек-
трифікації




21,6




-




-




-




-




-




-




-
Проектування і
будівництво об'єк-
тів виробничого
призначення елек-
трифікованих діль-
ниць





142,9





10,51





0,4





0,96





0,65





4,5





0,8





3,2
Поповнення і онов-
лення парку елек-
тровозів і елек-
тросекцій
Ці роботи фінансуються у межах цільової
комплексної програми розвитку транспортного
комплексу України "Транспорт" та інших
програм стосовно виробництва залізничного
рухомого складу
Будівництво об'єк-
тів житлово-побу-
тового призначення


22,3


-


-


-


-


-


-


-
Усього 189,82 13,53 1,7 2,68 0,65 4,5 0,8 3,2
Продовження таблиці додатку N 2
Вартість робіт (у цінах на 1 квартал
1993 р.) млрд.крб.


Усього
Капітальні вкладення
1994-1995
роки
1996-2000
роки
2001-2004
роки
держ
бюд-
жет
інші
джере
ла
держ
бюд-
жет
інші
джере
ла
держ
бюд-
жет
інші
джере
ла
-
21,6
-
0,5
-
3,4
-
0,8
-
10,5
-
4,2
-
2,2
132,4 4,2 14,4 7,09 58,0 13,6 35,1
Ці роботи фінансуються у межах цільової
комплексної програми розвитку транспортного
комплексу України "Транспорт" та інших
програм стосовно виробництва залізничного
рухомого складу
22,3 - 2,2 - 10,6 - 9,5
176,3 4,7 20 7,89 79,1 17,8 46,8
Додаток N 3
ЗАВДАННЯ
Мінмашпрому, Мінтрансу, Держвуглепрому та Укрзалізниці на розробку технічної документації та виробництво устаткування для електрифікованих дільниць
-----------------------------------------------------------------
Підприємство | Назва устаткування | Тип | Потреба | Одиниця
| | | на рік | виміру
| | | (кіль- |
| | | кість) |
-----------------------------------------------------------------
Мінмашпром
----------
Запорізький завод силовий перетворювач ВТПЕД-3450- 24 штук
"Перетворювач" 3,3 кВ
Харківський завод швидкодіючий вимикач ВАБ-43/6300/ 280 -"-
"Електромашина" постійного струму ЗОЛ
бетонні реактори РБКА 21 -"-
Харківський еле- панелі управління для 12 комп-
ктромеханічний тягових підстанцій лектів
завод
панелі постійного та
змінного струму для
тягових підстанцій
(власна потреба) 12 -"-
панелі захисту ЕПЗ 17 штук
ПН 17 -"-
обладнання захисту УЕЗФМ 27 -"-
УЕТБ 29 -"-
комплектні блоки ОРУ-27,5 100 -"-
ОРУ-35 30 -"-
пост секціювання 10 комп-
змінного струму лектів
пост секціювання 10 -"-
постійного струму
пункт паралельного ППЗ 12 -"-
з'єднання
Запорізький транс- перетворювальні ТРДП-12500/ 28 штук
форматорний завод трансформатори /10Ж УІ
ТРДП-16000/
/35
трансформатори на напругу 115 -"-
напруги 35, 110 кВ
Запорізький транс- трансформатори на напругу 168 штук
форматорний завод струму 35, 110 кВ
Слов'янський завод високовольтні РД32-110/ 540 полю-
високовольтних роз'єднувачі /1000-УХЛІ сів
ізоляторів
-"- РДЗІ-110/
/1000-УХЛІ 1400 -"-
заземлювач ЗОН-110 12 фаз
Рівненський завод високовольтні каме- КРУН-10 120 камер
високовольтної ри зовнішньої уста-
апаратури новки
Житомирський за- апаратура телеуп- "Лісна" 7 комп-
завод "Промавтома-равління для енер- лек-
тика" годиспетчерських тів
пунктів
Костянтинівський силовий вимикач ВМЕУ-27,5- 82 -"-
завод високоволь- 10-25/
тної апаратури 1250 УХХЛІ
-"- ВМО-27,5 74 штук
Хмельницьке ВО відсмоктуючий ОМО-800 40 -"-
"Укрелектроапарат" трансформатор
комплектні транс- КТП-63/10 60 -"-
форматорні під- КТП-100/10 60 -"-
станції зовніш-
ньої установки
трансформатори ТМ 27,5/0,4/ 40 -"-
потужністю 400- /0,23
630 кВА (власна ТМ 35/0,4/ 20 -"-
потреба) /0,23
редукційний ОСТР-4х4/8 20 -"-
трансформатор ТУ 16.099-8
АКТ 1864-83
Дніпропетровський аварійно-віднов- АМЕ-2 7 -"-
електровозобудів- лювальна дрезина
ний завод контактної мережі
Харківське НВП дизельні електро- ДГА-100 10 -"-
"Дизель" завод станції
"Серп і молот"
Мінтранс
--------
Харківський завод релейні шафи ШРУ-М 120 штук
"Трасзв'язок" трансмітери БКПТ 130 -"-
реле штепсельні НМШ та ін. 3300 -"-
-"- ДШС, АСШ,
АРШ та ін. 1600 -"-
релейні блоки блоки ЭЦ 360 -"-
Київський завод колійні сигнальні ПРТ-А, ПТ
"Трассигнал" трансформатори ПОБС, СОБС, 900 -"-
СТ
Дніпропетровський колійні ящики 6790, 7324 360 -"-
завод "Світлофор" та ін.
Сімферопольський відновлювальна
електромеханічний автомобільна ле-
завод тучка для контак- 20 -"-
тної мережі
те ж, для автобло- 5 -"-
кування на базі
автомашини ЛуАЗ
Держвуглепром
-------------

................
Перейти до повного тексту