- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 22 лютого 1994 р. N 115 Київ |
Про Державну програму електрифікації залізниць на 1994 - 2004 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 400 від 03.04.96 )
З метою впровадження ресурсозберігаючих технологій, збільшення провізної спроможності залізниць і забезпечення їх сталої роботи Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Державну програму електрифікації залізниць на 1994-2004 роки (додається).
2. Міністерству транспорту, Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству енергетики і електрифікації, Міністерству промисловості, Міністерству зв'язку, корпорації "Укртрансбуд" забезпечити розроблення проектно-конструкторської документації, виконання науково-дослідних робіт з урахуванням світових стандартів і будівництво об'єктів електрифікації магістральних залізниць, виготовлення електровозів і електропоїздів відповідно до Програми.
3. Міністерству економіки і Міністерству фінансів передбачати у проектах планів економічного і соціального розвитку країни та бюджету виділення Міністерству транспорту коштів для виконання визначених Програмою науково-дослідних і будівельно-монтажних робіт.
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 400 від 03.04.96 )
5. Контроль за реалізацією Державної програми електрифікації залізниць на 1994-2004 роки покласти на віце-прем'єр-міністрів відповідно до розподілу обов'язків.
Виконуючий обов'язки Прем'єр-міністра України Міністр Кабінету Міністрів України | Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ І.ДОЦЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 лютого 1994 р. N 115
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
електрифікації залізниць на 1994-2004 роки
Державна програма електрифікації залізниць на 1994-2004 роки (далі-Програма) передбачає електрифікацію 2148 кілометрів залізничних колій, що дасть змогу довести обсяг перевезень на залізницях країни електричною тягою до 85 відсотків (проти 64 відсотків у даний час).
Реалізація Програми дозволить розв'язати такі першочергові завдання галузі:
забезпечення максимальної економії дизельного палива та інших пально-мастильних матеріалів;
впровадження видів тяги, які забезпечують найнижчу собівартість перевезень;
створення однотипних видів тяги на основних широтних і меридіальних напрямах;
поліпшення екологічного стану за рахунок зменшення шкідливих викидів в атмосферу.
Для виконання визначених Програмою завдань (додаток N 1) потрібні капітальні вкладення обсягом 189,8 млрд. крб. (у цінах 1 кварталу 1993 року). З державного бюджету намічається фінансувати в основному роботи, пов'язані із забезпеченням зовнішнього електропостачання та захистом споруд зв'язку від дії тягового струму, на загальну суму 33,5 млрд. крб. (додаток N 2).
Програма реалізуватиметься за п'ятьма напрямами.
Перший напрям включає виконання проектно-конструкторських і наукових розробок з питань електрифікації залізниць.
Другий напрям - це забезпечення виготовлення на заводах України устаткування для потреб електрифікації, зовнішнього електропостачання та захисту споруд зв'язку від дії тягового струму. Перелік основних видів цього устаткування наведено у додатку N 3.
Третій напрям містить завдання щодо матеріально-технічного забезпечення, проектування та будівництва об'єктів виробничого призначення електрифікованих дільниць залізниць і охоплює весь комплекс електрифікації, виключаючи роботи, які цьому передують, зокрема спорудження других і впровадження станційних колій, роботи для забезпечення зовнішнього електропостачання та захисту споруд зв'язку від дії тягового струму (додатки N 4-6).
Четвертий напрям Програми орієнтовано на поставку залізницям магістральних електровозів та електросекцій згідно з додатком N 7.
П'ятий напрям передбачає розвиток соціальної інфраструктури галузі, зокрема будівництва житла і об'єктів побутового призначення згідно з додатком N 8.
Електрифікація передбачених Програмою дільниць дасть змогу залізницям зекономити 700 тис. тонн умовного палива, збільшити швидкість руху вантажних і пасажирських поїздів, пропускну і провізну спроможність, знизити більше ніж удвічі трудомісткість робіт, пов'язаних з ремонтом і технічним обслуговуванням рухомого складу, підвищити надійність роботи залізниць.
Додаток N 1
ЗАВДАННЯ
Державної програми електрифікації залізниць на 1994-2004 роки
Зміст |
Виконавець |
Термін виконання (роки) |
Вартість робіт у цінах 1 кварталу 1993 р. (млрд.крб) |
Виконати науково-техніч- ні розробки з електрифі- кації залізниць |
Мінтранс |
|
|
зокрема: |
|
|
|
схему електрифікації за- лізниць країни на 1994- 2004 роки; |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс |
1994 |
0,3 |
технічну документацію для виготовлення на за- водах України устатку- вання, потрібного для електрифікації залізниць (згідно з додатком N 2); |
Мінтранс Мінмашпром Мінзв'язку Міненерго Укрзалізниця |
-"- |
2,23 |
робочу документацію для серійного виробництва випрямляча для тягової підстанції постійного струму; |
Укрзалізниця Дніпропетровський державний техніч- ний університет залізничного тра- нспорту (ДДТУЗТ) НДІ "Випрямляч", м.Запоріжжя |
-"- |
0,2 |
документацію для вироб- ництва блоків вимикачів- фідерів 27,5 кВ з вико- ристання вакуумних колб на напругу 35 кВ; |
Укрзалізниця ДДТУЗТ Сімферопольський електромеханічний завод |
-"- |
0,11 |
електронну систему авто- блокування без ізолюючих стиків |
Укрзалізниця Харківська дер- жавна академія залізничного транспорту завод "Новатор", м.Хмельницький |
1994-1995 |
0,17 |
Виготовити на заводах України устаткування для здійснення електрифіка- ції залізниць |
Мінтранс Міненерго Мінзв'язку Мінмашпром Держвуглепром Укрзалізниця |
|
|
у тому числі: |
|
|
|
для безпосередніх потреб електрифікації (згідно з додатком N 3); |
Мінтранс Міненерго Мінзв'язку Мінмашпром Держвуглепром |
1994-2004 |
15,9 |
для зовнішнього електро- постачання (згідно з до- датком N 3); |
Міненерго Мінмашпром |
-"- |
4,2 |
для захисту споруд зв'язку від тягового струму (згідно з додат- ком N 3) |
Мінзв'язку |
-"- |
1,5 |
Виконати проектно-вишу- кувальні та будівельно- монтажні роботи на еле- ктрифікованих дільницях; |
Укрзалізниця Укртрансбуд проектно-вишуку- вальні інститути |
|
|
Львівська залізниця |
|
|
|
Львів-Ходорів (63,4 км) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
1998-1999 1999-2000 |
3,2 |
Тернопіль-Ходорів (124 км) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
2001-2003 2003-2004 |
8 |
Підволочиськ-Красне (140,9) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
1993-1995 1994-1996 |
7,4 |
Південно-Західна залізниця |
|
|
|
Жмеринка-Підволочиськ (163 км) |
Укрзалізниця Київдіпротранс Укртрансбуд |
1993-1995 1995-1997 |
8,5 |
Жмеринка-Могилів-Поділь- ський (110,6 км) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
2001-2002 2002-2004 |
4,4 |
Овруч-Коростень (40,6 км) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
2001-2002 2003 |
1,7 |
Коростень-Шепетівка (149,1 км) |
Укрзалізниця Київдіпротранс Укртрансбуд |
1990-2000 2001-2002 |
6,3 |
Яготин-Гребінка (47,5 км) |
Укрзалізниця Київдіпротранс Укртрансбуд |
1993-1994 1994 |
2,2 |
Південна залізниця |
|
|
|
Гребінка-Полтава (203 км) |
Укрзалізниця Хардіпротранс Укртрансбуд |
1994-1996 1996-2000 |
32,5 |
Полтава Південна-Люботин (116 км) |
Укрзалізниця Хардіпротранс Укртрансбуд |
1994-1996 1996-1998 |
7,9 |
Полтава Південна-Лозова (177 км) |
Укрзалізниця Хардіпротранс Укртрансбуд |
1997-1999 1999-2001 |
11,8 |
Полтава Південна-Бурти (136,8 км) |
Укрзалізниця Хардіпротранс Укртрансбуд |
2000-2001 2001-2003 |
6,4 |
Одеська залізниця |
|
|
|
Бурти-Користівка (40 км) |
Укрзалізниця Укрндідіпротранс Укртрансбуд |
2002-2003 2002-2004 |
1,6 |
Раухівка-Мигаєве (97,3 км) |
Укрзалізниця Київдіпротранс Укртрансбуд |
1999-2000 2000-2002 |
2,3 |
Імені Т. Шевченка-Помічна |
Укрзалізниця Київдіпротранс Укртрансбуд |
1993-1996 1994-1996 |
3,8 |
Придніпровська залізниця |
|
|
|
Запоріжжя-Комиш-Зоря (154 км) |
Укрзалізниця Дніпродіпротранс Укртрансбуд |
1994-1995 1995-1999 |
15,9 |
Новомосковськ-Красноград (99,4 км) |
Укрзалізниця Дніпродіпротранс Укртрансбуд |
2001-2003 |
4,5 |
Донецька залізниця |
|
|
|
Комиш-Зоря-Волноваха (83,8 км) |
Укрзалізниця Дніпродіпротранс Укртрансбуд |
1995-1997 1997-1999 |
5,2 |
Штерівка-Красна Могила (72,7 км) |
Укрзалізниця Дніпродіпротранс Укртрансбуд |
1994-1995 1996-1997 |
4,7 |
Виконати проектно-вишу- кувальні та будівельно- монтажні роботи: |
|
|
|
для забезпечення захисту споруд зв'язку від дії тягового струму (згідно з додатком N 5); |
Мінз'язку Діпрозв'язок |
1994-2002 |
7 |
для забезпечення зовніш- нього електропостачання (згідно з додатком N 6) |
Міненерго Енергомережпроект |
1994-2004 |
19,8 |
Поповнити і оновити парк електровозів і електро- секцій (згідно з додат- ком N 7) |
Мінтранс Укрзалізниця Мінмашпром |
1994-2001 |
*) |
Спорудити об'єкти жит- лово-побутового призна- чення (згідно з додат- ком N 8) |
Мінтранс Укртрансбуд |
1994-2004 |
22,3 |
*) Ці роботи фінансуються в межах цільової комплексної програми розвитку транспортного комплексу України "Транспорт" та інших програм стосовно виробництва залізничного рухомого складу.
Додаток N 2
ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Державної програми електрифікації залізниць на 1994 - 2004 роки
Напрям робіт |
Зага- льна вар- тість |
Вартість робіт (у цінах на 1 квартал 1993 р.) млрд.крб. |
Науково-дослідні та проектно- вишукувальні роботи |
Усього |
1994-1995 роки |
1996-2000 роки |
2001-2004 роки |
держ бюд- жет |
інші дже- рела |
держ бюд- жет |
інші дже- рела |
держ бюд- жет |
інші джере- ла |
Науково-технічні розробки з елек- трифікації залі- зниць |
3,02 |
3,02 |
1,3 |
1,72 |
- |
- |
- |
- |
Виготовлення на заводах України устаткування для здійснення елек- трифікації |
21,6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Проектування і будівництво об'єк- тів виробничого призначення елек- трифікованих діль- ниць |
142,9 |
10,51 |
0,4 |
0,96 |
0,65 |
4,5 |
0,8 |
3,2 |
Поповнення і онов- лення парку елек- тровозів і елек- тросекцій |
Ці роботи фінансуються у межах цільової комплексної програми розвитку транспортного комплексу України "Транспорт" та інших програм стосовно виробництва залізничного рухомого складу |
Будівництво об'єк- тів житлово-побу- тового призначення |
22,3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Усього |
189,82 |
13,53 |
1,7 |
2,68 |
0,65 |
4,5 |
0,8 |
3,2 |
Продовження таблиці додатку N 2
Вартість робіт (у цінах на 1 квартал 1993 р.) млрд.крб. |
Усього |
Капітальні вкладення |
1994-1995 роки |
1996-2000 роки |
2001-2004 роки |
держ бюд- жет |
інші джере ла |
держ бюд- жет |
інші джере ла |
держ бюд- жет |
інші джере ла |
- 21,6 |
- 0,5 |
- 3,4 |
- 0,8 |
- 10,5 |
- 4,2 |
- 2,2 |
132,4 |
4,2 |
14,4 |
7,09 |
58,0 |
13,6 |
35,1 |
Ці роботи фінансуються у межах цільової комплексної програми розвитку транспортного комплексу України "Транспорт" та інших програм стосовно виробництва залізничного рухомого складу |
22,3 |
- |
2,2 |
- |
10,6 |
- |
9,5 |
176,3 |
4,7 |
20 |
7,89 |
79,1 |
17,8 |
46,8 |
Додаток N 3
ЗАВДАННЯ
Мінмашпрому, Мінтрансу, Держвуглепрому та Укрзалізниці на розробку технічної документації та виробництво устаткування для електрифікованих дільниць
-----------------------------------------------------------------
Підприємство | Назва устаткування | Тип | Потреба | Одиниця
| | | на рік | виміру
| | | (кіль- |
| | | кість) |
-----------------------------------------------------------------
Мінмашпром
----------
Запорізький завод силовий перетворювач ВТПЕД-3450- 24 штук
"Перетворювач" 3,3 кВ
Харківський завод швидкодіючий вимикач ВАБ-43/6300/ 280 -"-
"Електромашина" постійного струму ЗОЛ
бетонні реактори РБКА 21 -"-
Харківський еле- панелі управління для 12 комп-
ктромеханічний тягових підстанцій лектів
завод
панелі постійного та
змінного струму для
тягових підстанцій
(власна потреба) 12 -"-
панелі захисту ЕПЗ 17 штук
ПН 17 -"-
обладнання захисту УЕЗФМ 27 -"-
УЕТБ 29 -"-
комплектні блоки ОРУ-27,5 100 -"-
ОРУ-35 30 -"-
пост секціювання 10 комп-
змінного струму лектів
пост секціювання 10 -"-
постійного струму
пункт паралельного ППЗ 12 -"-
з'єднання
Запорізький транс- перетворювальні ТРДП-12500/ 28 штук
форматорний завод трансформатори /10Ж УІ
ТРДП-16000/
/35
трансформатори на напругу 115 -"-
напруги 35, 110 кВ
Запорізький транс- трансформатори на напругу 168 штук
форматорний завод струму 35, 110 кВ
Слов'янський завод високовольтні РД32-110/ 540 полю-
високовольтних роз'єднувачі /1000-УХЛІ сів
ізоляторів
-"- РДЗІ-110/
/1000-УХЛІ 1400 -"-
заземлювач ЗОН-110 12 фаз
Рівненський завод високовольтні каме- КРУН-10 120 камер
високовольтної ри зовнішньої уста-
апаратури новки
Житомирський за- апаратура телеуп- "Лісна" 7 комп-
завод "Промавтома-равління для енер- лек-
тика" годиспетчерських тів
пунктів
Костянтинівський силовий вимикач ВМЕУ-27,5- 82 -"-
завод високоволь- 10-25/
тної апаратури 1250 УХХЛІ
-"- ВМО-27,5 74 штук
Хмельницьке ВО відсмоктуючий ОМО-800 40 -"-
"Укрелектроапарат" трансформатор
комплектні транс- КТП-63/10 60 -"-
форматорні під- КТП-100/10 60 -"-
станції зовніш-
ньої установки
трансформатори ТМ 27,5/0,4/ 40 -"-
потужністю 400- /0,23
630 кВА (власна ТМ 35/0,4/ 20 -"-
потреба) /0,23
редукційний ОСТР-4х4/8 20 -"-
трансформатор ТУ 16.099-8
АКТ 1864-83
Дніпропетровський аварійно-віднов- АМЕ-2 7 -"-
електровозобудів- лювальна дрезина
ний завод контактної мережі
Харківське НВП дизельні електро- ДГА-100 10 -"-
"Дизель" завод станції
"Серп і молот"
Мінтранс
--------
Харківський завод релейні шафи ШРУ-М 120 штук
"Трасзв'язок" трансмітери БКПТ 130 -"-
реле штепсельні НМШ та ін. 3300 -"-
-"- ДШС, АСШ,
АРШ та ін. 1600 -"-
релейні блоки блоки ЭЦ 360 -"-
Київський завод колійні сигнальні ПРТ-А, ПТ
"Трассигнал" трансформатори ПОБС, СОБС, 900 -"-
СТ
Дніпропетровський колійні ящики 6790, 7324 360 -"-
завод "Світлофор" та ін.
Сімферопольський відновлювальна
електромеханічний автомобільна ле-
завод тучка для контак- 20 -"-
тної мережі
те ж, для автобло- 5 -"-
кування на базі
автомашини ЛуАЗ
Держвуглепром
-------------
................Перейти до повного тексту