1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 20 липня 2000 р. N 1146
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 99 від 06.02.2013 )
Про затвердження типових положень про управління містобудування та архітектури обласної, Київської та Севастопольської міської, відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної, районної у місті Севастополі державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1446 від 26.09.2002 N 910 від 16.06.2003 N 609 від 12.05.2004 N 1182 від 26.09.2007 N 1390 від 28.12.2011 ) ( У тексті Типових положень слово "Мінрегіонбуд" у всіх відмінках замінено словом "Мінрегіон" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1390 від 28.12.2011 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Типове положення про управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації;
Типове положення про управління містобудування та архітектури Київської та Севастопольської міської державної адміністрації;
Типове положення про відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві державної адміністрації;
Типове положення про відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації;
Типове положення про відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної у місті Севастополі державної адміністрації.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. N 267 "Про затвердження типових положень про управління містобудування та архітектури обласної, Київської і Севастопольської міської, відділ містобудування та архітектури районної, відділ містобудування і архітектури районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації" (ЗП України, 1996 р., N 8, ст. 240).
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 липня 2000 р. N 1146
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації
( У тексті Типового положення слово "Держбуд" в усіх відмінках замінено словом "Мінрегіонбуд" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
1. Управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові цієї адміністрації та Мінрегіону.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також положенням про управління.
3. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території області;
аналіз стану містобудування на території області, організація розроблення, проведення експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;
координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території області, поліпшення їх архітектурного вигляду;
забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, регіональних правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;
організація в межах своїх повноважень охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, подає до обласної держадміністрації пропозиції з цих питань;
2) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку області та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до обласної держадміністрації;
3) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
4) розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до обласної держадміністрації висновки з цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;
5) розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування стосовно встановлення та зміни меж населених пунктів і готує висновки щодо їх затвердження в установленому законодавством порядку;
6) розробляє регіональні правила забудови населених пунктів (крім міст обласного підпорядкування) та подає їх до обласної держадміністрації;
7) організовує розроблення містобудівної документації для районів та населених пунктів на території області (крім міст обласного підпорядкування) і проведення її експертизи;
8) здійснює попередній розгляд містобудівної документації для районів та населених пунктів на території області і готує висновки щодо її затвердження;
9) розглядає проекти найважливіших об'єктів архітектури, а також тих, що фінансуються за рахунок державного бюджету;
10) забезпечує ведення обліку та в межах своїх повноважень охорону, контроль за реставрацією та використанням пам'яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів;
11) погоджує архітектурно-планувальні завдання на проектування об'єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
12) здійснює в установленому законодавством порядку:
ліцензування будівельної діяльності;
( Абзац третій підпункту 12 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 1182 від 26.09.2007 ) ( Абзац четвертий підпункту 12 пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ N 1182 від 26.09.2007 )
13) бере участь у підготовці пропозицій щодо віднесення територій та об'єктів до природно-заповідного фонду загальнодержавного і місцевого значення, визначення інших територій, що підлягають особливій охороні;
14) координує виконання на території області науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування (крім міст обласного підпорядкування);
15) організовує створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань; проведення розмічувальних робіт (крім встановлення меж земельних ділянок в натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг; здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозвіл на проведення інженерних вишукувань для будівництва (крім міст обласного підпорядкування);
16) організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території області, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів у населених пунктах (крім міст обласного підпорядкування);
17) бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведенні грошової оцінки земель населених пунктів на території області (крім міст обласного підпорядкування);
18) вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд (крім міст обласного підпорядкування);
19) створює і веде архів містобудівної документації, а також матеріалів містобудівного кадастру (крім міст обласного підпорядкування);
( Підпункт 19 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
20) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів (крім міст обласного підпорядкування);
21) розглядає інвестиційні містобудівні програми, бізнес-плани розвитку окремих підприємств і територій (крім міст обласного підпорядкування), готує висновки з цих питань для обласної та районних держадміністрацій;
22) сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійсненню структурної перебудови і переорієнтації виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсоощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;
23) координує діяльність відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій, здійснює методичне і нормативне забезпечення їх роботи;
24) контролює у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, діяльність виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених підпунктом "б" частини першої статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні";
25) сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;
26) інформує населення через засоби масової інформації про містобудівні програми розвитку області, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує громадське обговорення із зазначених питань;
27) координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи з підготовки і комплектування вихідних даних на проектування, надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури;
28) забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;
29) виконує інші функції відповідно до законодавства.
5. Управління має право:
скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян та громадянами.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Мінрегіоном.
Начальник управління за посадою є головним архітектором області.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Мінрегіоном.
( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1446 від 26.09.2002 )
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної держадміністрації за виконання покладених на управління завдань;
затверджує положення про структурні підрозділи управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками структурних підрозділів управління та визначає ступінь їх відповідальності;
подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників;
розпоряджається коштами в межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на розвиток містобудування та архітектури і утримання апарату управління, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
призначає на посади і звільняє з посад працівників управління;
погоджує призначення на посади і звільнення з посад начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій;
має право скасовувати накази начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій, що суперечать законодавству України та актам органів виконавчої влади вищого рівня, бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та бути вислуханим з питань, що стосуються компетенції управління.
9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, актам Мінрегіону, можуть бути скасовані головою обласної держадміністрації, Мінрегіоном.
10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, в управлінні утворюється колегія у складі начальника управління (голова колегії), його заступників (за посадою), інших відповідальних працівників управління.
До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, виконавчих органів місцевих рад, інших установ та організацій.
Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.
11. Для розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних проектних рішень об'єктів архітектури, а також (у разі необхідності) основних положень архітектурно-планувальних завдань при управлінні утворюється архітектурно-містобудівна рада, можуть утворюватися науково-технічна і художня ради.
Архітектурно-містобудівна рада провадить свою діяльність відповідно до Типового положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого Мінрегіоном.
Склад рад і положення про них затверджуються головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної держадміністрації в межах виділених асигнувань.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 липня 2000 р. N 1146
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління містобудування та архітектури Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
( У тексті Типового положення слово "Держбуд" в усіх відмінках замінено словом "Мінрегіонбуд" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
1. Головне управління містобудування та архітектури Київської міської, управління містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом відповідної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові цієї адміністрації та Мінрегіону.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, розпорядженнями голови Київської та Севастопольської міської держадміністрації, а також положенням про управління.
3. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території міст Києва та Севастополя;
аналіз стану містобудування, організація розроблення, проведення експертизи, подання на затвердження в установленому порядку генерального плану міст Києва та Севастополя, іншої містобудівної документації;
координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку і забудови міст Києва та Севастополя, поліпшення їх архітектурного вигляду;
забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, правил забудови міст Києва та Севастополя, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;
організація в межах своїх повноважень охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, подає до Київської та Севастопольської міської держадміністрації пропозиції з цих питань;
2) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку міст Києва та Севастополя та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до Київської та Севастопольської міської держадміністрації;
3) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку території міст Києва та Севастополя;
4) розглядає пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення території, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до Київської та Севастопольської міської держадміністрації висновки з цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;
5) розглядає пропозиції щодо встановлення та зміни межі міст Києва та Севастополя і готує висновки щодо її затвердження в установленому законодавством порядку;
6) розробляє правила забудови міст Києва та Севастополя та подає їх до Київської та Севастопольської міської держадміністрації для подальшого затвердження в установленому законодавством порядку;
7) надає замовникам архітектурно-планувальні завдання, інші вихідні дані на проектування об'єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, благоустрою територій, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, готує дозволи на проведення цих робіт;
8) погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об'єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами у межах своєї компетенції;
9) організовує розроблення та проведення експертизи містобудівної документації для території міст Києва та Севастополя, інших населених пунктів, що знаходяться в межах міста Севастополя, готує висновки щодо її затвердження;
10) розробляє пропозиції та готує висновки щодо розміщення і будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових та інших об'єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, розглядає і погоджує проекти конкретних об'єктів архітектури та надає замовникам висновки щодо їх затвердження;
11) надає рекомендації щодо стадійності проектування, доцільності розроблення ескізних проектів, застосування індивідуальних проектів будинків і споруд, їх поверховості, оздоблення, необхідності внесення змін до цих проектів;
12) забезпечує в межах своїх повноважень охорону та використання пам'яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів, а у місті Севастополі забезпечує також ведення їх обліку;
13) бере участь у підготовці пропозицій щодо віднесення територій та об'єктів до природно-заповідного фонду загальнодержавного і місцевого значення, визначення інших територій, що підлягають особливій охороні;
14) здійснює в установленому законодавством порядку ліцензування будівельної діяльності;
( Підпункт 14 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
15) вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд;
16) координує виконання на території міст Києва та Севастополя науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування;
17) організовує створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань; проведення розмічувальних робіт (крім встановлення меж земельних ділянок у натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг; здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозвіл на проведення інженерних вишукувань для будівництва;
18) організовує ведення містобудівного кадастру міст Києва та Севастополя, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів;
19) сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійсненню структурної перебудови і переорієнтації виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсоощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;
20) бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель міст Києва та Севастополя та прилеглих до міста територій, визначених для містобудівних потреб, проведенні грошової оцінки земель;
21) розглядає інвестиційні містобудівні програми, пропозиції та бізнес-плани розвитку окремих підприємств і територій, готує висновки з цих питань для Київської та Севастопольської міської держадміністрації та замовників і подає їх до Київської та Севастопольської міської держадміністрації;
22) створює і веде архів містобудівної документації, матеріалів містобудівного кадастру;
( Підпункт 22 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
23) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;
24) здійснює методичне і нормативне забезпечення діяльності відділів містобудування та архітектури районних у місті Києві, відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних у місті Севастополі держадміністрацій;
25) інформує через засоби масової інформації населення про містобудівні програми розвитку міст Києва та Севастополя, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує їх громадське обговорення;
26) сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;
27) координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи з підготовки і комплектування вихідних даних на проектування, надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури;
28) забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;
29) виконує інші функції відповідно до законодавства.
5. Управління має право:
скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів Київської та Севастопольської міської держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів Київської та Севастопольської міської держадміністрації, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Київської та Севастопольської міської держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян та громадянами.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації за погодженням з Мінрегіоном.
Начальник управління за посадою є головним архітектором міста Києва та Севастополя.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Мінрегіоном.
( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1446 від 26.09.2002 )
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації за виконання покладених на управління завдань;
затверджує положення про структурні підрозділи управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками цих структурних підрозділів та визначає ступінь їх відповідальності;
подає на затвердження голові Київської та Севастопольської міської держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників;
розпоряджається коштами в межах асигнувань, передбачених у міському бюджеті на розвиток містобудування та архітектури і утримання апарату управління, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
призначає на посади і звільняє з посад працівників управління;
погоджує призначення і звільнення з посад завідуючих відділами містобудування та архітектури районних у місті Києві, відділами містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних у місті Севастополі держадміністрацій;
у межах своїх повноважень координує діяльність відділів містобудування та архітектури районних у місті Києві, відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних у місті Севастополі держадміністрацій, здійснює контроль за їх діяльністю;
має право скасовувати накази завідуючих відділами містобудування та архітектури районних у місті Києві, відділами містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних у місті Севастополі держадміністрацій, що суперечать законодавству України та актам органів виконавчої влади вищого рівня, бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та бути вислуханим з питань, що стосуються компетенції управління.
9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, наказам Мінрегіону можуть бути скасовані головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації, Мінрегіоном.
10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, в управлінні утворюється колегія у складі начальника управління (голова колегії), заступників начальника управління (за посадою), інших відповідальних працівників управління.
До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів Київської та Севастопольської міської держадміністрації, інших установ та організацій. Склад колегії затверджується головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.
11. Для розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних проектних рішень об'єктів архітектури, а також (у разі необхідності) основних положень архітектурно-планувальних завдань, при управлінні утворюється архітектурно-містобудівна рада, можуть утворюватися науково-технічна і художня ради.
Архітектурно-містобудівна рада провадить свою діяльність відповідно до Типового положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого Мінрегіоном.
Склад рад і положення про них затверджуються головою Київської та Севастопольської міської держадміністрації за поданням начальника управління.
12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова Київської та Севастопольської міської держадміністрації в межах виділених асигнувань.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 липня 2000 р. N 1146
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві державної адміністрації
( У тексті Типового положення слово "Держбуд" в усіх відмінках замінено словом "Мінрегіонбуд" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 1182 від 26.09.2007 )
1. Відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві державної адміністрації (далі - відділ) є її структурним підрозділом, підзвітним і підконтрольним голові цієї адміністрації, Головному управлінню містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації (далі - Головкиївархітектура).
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, розпорядженнями голів Київської міської держадміністрації, районної у місті Києві держадміністрації, наказами начальника Головкиївархітектури, а також положенням про відділ.
3. Основними завданнями відділу є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території району;
аналіз стану містобудування на території району, організація розроблення, проведення експертизи, забезпечення затвердження в установленому порядку містобудівної документації для території району;
координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку території району, поліпшення його архітектурного вигляду;

................
Перейти до повного тексту