1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 грудня 2012 р. № 1135
Київ
Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1136 від 16.12.2015 № 457 від 09.05.2023 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів, що додаються.
2. Установити, що погодження розміщення рекламоносіїв у межах смуги відведення автомобільних доріг поза межами населених пунктів, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 70


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 грудня 2012 р. № 1135
ТИПОВІ ПРАВИЛА
розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів
1. Ці Типові правила регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами поза межами населених пунктів.
2. У цих Типових правилах терміни вживаються у такому значенні:
дозвіл на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів (далі - дозвіл) - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі розпорядження голови облдержадміністрації, а на території Автономної Республіки Крим - розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим, яким надається право на розміщення зовнішньої реклами протягом визначеного строку у певному місці;
інформаційний банк даних - автоматизована інформаційно-довідкова система, призначена для накопичення відомостей про місця розташування рекламних засобів, планів їх розміщення, реєстрації заяв, видачу (відмову у видачі, переоформлення, видачу дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів;
( Абзац третій пункту 2 в редакції Постанови КМ № 1136 від 16.12.2015 )
місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні споруди, спеціальні тимчасові і стаціонарні конструкції на відкритій місцевості, у межах смуги відведення автомобільних доріг, над проїжджою частиною таких доріг, площа відведеної території на відкритій місцевості, які розташовані поза межами населеного пункту і надаються розповсюджувачеві зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);
рекламний засіб - тимчасова чи стаціонарна спеціальна конструкція (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), яка використовується для доведення реклами до споживача.
Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законах України "Про рекламу", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про автомобільні дороги".
3. Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Законів України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про рекламу" обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим.
( Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 1136 від 16.12.2015 )
4. У процесі видачі дозволів забороняється проведення конкурсів.
5. Справляння плати за видачу (переоформлення, видачу дубліката, анулювання) дозволів забороняється.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1136 від 16.12.2015 )
( Пункт 6 виключено на підставі Постанови КМ № 1136 від 16.12.2015 )
7. Розміщення зовнішньої реклами на територіях і спорудах здійснюється за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників і типології елементів місцевого середовища.
8. Під час видачі дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
9. У разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг дозвіл оформляється за участю Агентства відновлення або власників автомобільних доріг та Національної поліції, а у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного або місцевого значення та в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць - за участю органів виконавчої влади, визначених частиною п’ятою статті 24 Закону України "Про охорону культурної спадщини".

................
Перейти до повного тексту