1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


( Дію Угоди припинено - див. Постанову КМ N 417 від 09.04.2022, з урахуванням змін, внесених Постановою КМ N 805 від 04.08.2023 )
Угода
між Кабінетом Міністрів України і Урядом Республіки Білорусь про співробітництво в галузі атестації наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації
( Угоду затверджено Постановою КМ N 570 від 25.06.2008 ) ( Щодо припинення дії міжнародного договору 14 серпня 2023 року див. Лист Міністерства закордонних справ N 72/14-612/1-131251 від 02.11.2023 )
Дата підписання: 16.05.2000
Дата затвердження Україною: 25.06.2008
Дата набрання чинності для України: 22.07.2008
Кабінет Міністрів України і Уряд Республіки Білорусь, далі "Сторони",
керуючись домовленостями про принципи визнання і нострифікації документів про наукові ступені, порівнянності наукових ступенів,
прагнучи збереження та розвитку наукових зв'язків,
підтверджуючи прагнення продовжувати співробітництво в галузі атестації наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації,
домовились про таке:
Стаття 1
Сторони визнають на територіях своїх держав документи державного зразка про присудження наукових ступенів, що видаються відповідними атестаційними органами іншої Сторони, шляхом переатестації власників дипломів у встановленому порядку.
Стаття 2
Уповноважені органи Сторін:
проводять взаємні консультації при розробці концепцій розвитку національних систем атестації та вимог до атестації наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, а також національних переліків (номенклатур) спеціальностей наукових працівників;
забезпечують порівнянність основних вимог до здобувачів наукових ступенів у державних системах атестації наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації.
Стаття 3
Уповноважені органи розвиватимуть співробітництво в галузі атестації наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації шляхом:
створення рівноцінних умов для проведення захистів дисертацій здобувачами іншої Сторони у радах для захисту дисертацій на своїй території;

................
Перейти до повного тексту