1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 вересня 2024 р. № 1115
Київ
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 28 жовтня 2021 р. № 1160
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 "Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 73; 2001 р., № 13, ст. 550; 2019 р., № 65, ст. 2234) і від 28 жовтня 2021 р. № 1160 "Деякі питання забезпечення організації та надання освітніх послуг дітям, які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога" (Офіційний вісник України, 2021 р., № 89, ст. 5753) зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2024 р. № 1115
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 28 жовтня 2021 р. № 1160
( Див. текст ) ( Див. текст )
1. Розділ IV додатка до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346, доповнити такою позицією:
"Заступник директора з навчально-методичної роботи - керівник навчально-методичного центру, керівник (начальник) відділу з основного напряму діяльності, методист секретаріату державної установи "Школа супергероїв" 56".
2. У постанові Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 р. № 1160:
1) Статут державної установи "Школа супергероїв", затверджений зазначеною постановою, викласти в такій редакції:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 жовтня 2021 р. № 1160
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2024 р. № 1115)
СТАТУТ
державної установи "Школа супергероїв"
Загальна частина
1. Державна установа "Школа супергероїв" (далі - Школа) є спеціально уповноваженою державною установою, що організовує та забезпечує надання освітніх послуг у сфері дошкільної та повної загальної середньої освіти особам (зокрема здобувачам професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти в частині здобуття повної загальної середньої освіти), які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога в закладах охорони здоров’я, з метою забезпечення безперервності здобуття відповідної освіти та розвитку осіб, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту.
2. Школа складається з мережі освітніх центрів, що утворюються і працюють на базі закладів охорони здоров’я, та секретаріату. Освітні центри діють на підставі цього Статуту та власних положень, що затверджуються директором Школи.
3. У своїй діяльності Школа керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства та цим Статутом.
4. Для виконання статутних завдань Школа взаємодіє з органами виконавчої влади, Національною академією наук та національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами освіти, зокрема зарубіжних країн, з міжнародними організаціями, що діють у галузях освіти, науки і охорони здоров’я, а також із фізичними особами.
5. Школа є бюджетною установою, засновником якої є Кабінет Міністрів України, що координує та контролює її діяльність відповідно до законодавства, з віднесенням її до сфери управління МОН.
Школа набуває статусу юридичної особи з дня її державної реєстрації, має самостійний баланс, рахунки в установах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, штампи, бланки і логотип.
6. Школа має право в установленому законодавством порядку укладати договори, вчиняти інші правочини, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути позивачем і відповідачем у суді, залучати для виконання покладених на неї завдань міжнародну фінансову та технічну допомогу, зокрема гранти.
7. Повне найменування:
українською мовою - державна установа "Школа супергероїв";
англійською мовою - state institution "Superheroes school".
8. Основними принципами діяльності Школи та роботи її працівників є:
дитиноцентризм - пріоритет найвищих інтересів дитини;
врахування індивідуальних та особливих освітніх потреб кожної дитини;
рівність усіх осіб у доступі до якісних освітніх послуг Школи та відсутність дискримінації за будь-якою ознакою;
єдність та різноманітність методів навчання, виховання та розвитку;
пріоритет партнерських відносин між особами, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту, працівниками Школи, батьками (іншими законними представниками) дітей, працівниками закладів охорони здоров’я, повага честі та гідності кожного;
академічна свобода та педагогічна майстерність педагогічних працівників (свобода у виборі видів, форм, послідовності та темпу подання навчального матеріалу);
якість, обґрунтованість та своєчасність наданих освітніх послуг;
фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія Школи, поєднана з прозорістю використання публічних коштів, її доступність для працівників та осіб, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту;
демократичні засади управління Школою;
архітектура та інформаційна доступність освітніх послуг Школи для всіх категорій осіб з особливими освітніми потребами, зокрема приміщення освітнього центру повинно відповідати вимогам Державних будівельних норм для закладів охорони здоров’я, закладів освіти, а також відповідати вимогам санітарного законодавства та інфекційного контролю для закладів охорони здоров’я.
Працівники Школи у своїй діяльності керуються також іншими принципами, визначеними статтею 6 Закону України "Про освіту", статтями 17 та 21 Закону України "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків".
9. Кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету Школи на відповідний рік та зміни до них затверджуються МОН за поданням директора Школи.
Мета, основний напрям діяльності Школи та завдання освітніх центрів
10. Школа утворена та функціонує з метою забезпечення конституційного права осіб, які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога в закладах охорони здоров’я, на здобуття за публічні кошти дошкільної та повної загальної середньої освіти.
Під час здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти має бути забезпечено виховання та всебічний розвиток особистості вихованців/учнів, здійснення виховних заходів та психолого-педагогічної реабілітації.
11. Основним напрямом діяльності Школи є підтримання кожної дитини, сприяння формуванню емоційно-вольового фундаменту, розвиток лідерських якостей і громадянської правосвідомості, допомога дитині віднайти себе, відновити втрачені або сформувати нові компетентності для подальшого життя та стати/залишитися активним учасником соціуму незалежно від стану здоров’я.
Цінностями Школи є турбота, повага, чесність, добросовісність і толерантність.
12. Завданням освітніх центрів є:
організація та надання особам, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту та перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога у відповідних закладах охорони здоров’я, освітніх послуг у сфері дошкільної та повної загальної середньої освіти протягом календарного року з урахуванням специфіки роботи закладів охорони здоров’я;
надання роз’яснень батькам (іншим законним представникам) дітей щодо особливостей освітнього процесу в освітньому центрі Школи, можливих особливостей подальшого розвитку і освіти дітей;
співпраця із представниками закладів охорони здоров’я в частині узгодження часового проміжку надання освітніх послуг з урахуванням особливостей та специфіки надання медичних послуг особам в стаціонарних умовах закладу охорони здоров’я;
взаємодія (за потреби) Школи із закладами освіти з метою узгодження освітнього процесу осіб, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту, з освітнім процесом закладів освіти, учнями (вихованцями, студентами) яких вони є, зокрема організація дистанційного режиму навчання у відповідних закладах освіти за попереднім узгодженням з педагогічними працівниками та керівництвом відповідних закладів освіти;
інформування (за потреби) батьків (інших законних представників) щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів та можливостей проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
узагальнення, систематизація та поширення досвіду особливостей організації освітнього процесу та навчання осіб, які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога у відповідних закладах охорони здоров’я;
ведення електронного обліку осіб, які здобувають дошкільну або повну загальну середню освіту та перебувають в закладах охорони здоров’я, та обсягу наданих їм освітніх послуг;
інформування батьків (інших законних представників) дітей про можливості отримання базових соціальних послуг, зокрема денного догляду;
звернення (за потреби), повідомлення в інтересах осіб/сімей, які потребують соціальних послуг, до районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних та обласних рад за місцем проживання/перебування щодо питання надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів;
забезпечення психолого-педагогічної реабілітації, здійснення відповідних реабілітаційних заходів;
забезпечення психологічної підтримки та допомоги вихованцям/учням Школи;
виконання інших завдань, поставлених директором чи завідувачем відповідного освітнього центру.
Органи управління Школи, їх статус, склад та повноваження
13. Органами управління Школи в межах повноважень, визначених законодавством та цим Статутом, є:
директор;
завідувачі освітніх центрів;
рада директорів;
навчально-методична рада;
піклувальна рада;
секретаріат.
Директор
14. Школу очолює директор, який призначається на посаду строком на п’ять років засновником Школи за результатами конкурсного відбору, що організовується і проводиться конкурсною комісією відповідно до законодавства.
Директор діє в межах повноважень та у порядку, визначених законодавством та цим Статутом.
15. На посаду директора може бути призначена особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, досвід роботи на керівних посадах не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджатиме виконанню професійних обов’язків.
Не може обіймати посаду директора особа, яка:
визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною;
має судимість за вчинення кримінального правопорушення;
за вироком суду позбавлена права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;
за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;
за вироком суду визнана винною у вчиненні злочину проти статевої свободи чи статевої недоторканості дитини або у присутності дитини чи з використанням дитини.
16. Директор:
діє від імені Школи без довіреності та представляє Школу у відносинах з іншими особами;
планує, організовує та забезпечує діяльність Школи, координує роботу освітніх центрів Школи;
здійснює загальне керівництво Школою та її секретаріатом, несе персональну відповідальність перед засновником Школи за організацію та результати діяльності Школи відповідно до законодавства;
затверджує структуру та штатну чисельність Школи в межах граничної чисельності працівників і фонду оплати праці;
утворює освітні центри як відокремлені структурні підрозділи Школи на базі закладів охорони здоров’я за погодженням з їх засновником;
затверджує положення про освітні центри Школи, секретаріат Школи та посадові інструкції працівників Школи;
в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади працівників Школи (працівників освітніх центрів - за поданням/погодженням відповідних завідувачів освітніх центрів);
підписує від імені Школи цивільно-правові договори з юридичними та фізичними особами відповідно до законодавства;
видає в межах своєї компетенції накази, забезпечує здійснення контролю за їх виконанням;
розпоряджається майном та коштами Школи в межах повноважень та порядку, визначених законодавством;
у разі виявлення можливих фактів корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" протягом трьох робочих днів з дати виявлення таких фактів інформує Національне агентство з питань запобігання корупції про них;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
17. У разі відсутності директора, у тому числі дострокового припинення повноважень, або неможливості здійснення ним своїх повноважень з інших поважних причин (зокрема захворювання, відрядження) його обов’язки виконує один із заступників директора або (за рішенням директора) один із завідувачів освітніх центрів чи інша уповноважена директором особа.
18. Директор звільняється з посади засновником Школи у зв’язку із завершенням строку дії строкового трудового договору або його повноваження припиняються достроково в разі:
подання ним особисто заяви про звільнення з роботи;
наявності медичного висновку про неможливість виконувати обов’язки за станом здоров’я;
набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;
припинення громадянства України;
визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим;
його смерті.
Завідувачі освітніх центрів
19. Кожен освітній центр очолює завідувач, який призначається на посаду строком на п’ять років та звільняється з посади директором у порядку, визначеному цим Статутом та законодавством.
Призначення особи на посаду завідувача освітнього центру відбувається за результатами співбесіди.
Завідувач освітнього центру діє в межах повноважень та у порядку, визначених законодавством, цим Статутом та положенням про відповідний освітній центр.
20. Завідувачем освітнього центру може бути особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, досвід роботи на керівних посадах не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджатиме виконанню професійних обов’язків.
Не може обіймати посаду завідувача освітнього центру особа, яка:
визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною;
має судимість за вчинення кримінального правопорушення;
за вироком суду позбавлена права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;
за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;
за вироком суду визнана винною у вчиненні злочину проти статевої свободи чи статевої недоторканості дитини або у присутності дитини чи з використанням дитини.
21. Завідувач освітнього центру:
діє від імені освітнього центру без довіреності та представляє освітній центр у відносинах з іншими особами, зокрема адміністрацією та працівниками відповідного закладу охорони здоров’я, органами місцевого самоврядування, громадськістю;
планує, організовує та забезпечує діяльність і облаштування освітнього центру, координує роботу його працівників;
здійснює загальне керівництво освітнім центром, несе персональну відповідальність перед директором за організацію та результати діяльності освітнього центру відповідно до законодавства;
подає директору кандидатури працівників освітнього центру для призначення їх на відповідні посади та подає пропозиції чи погоджує звільнення їх з відповідних посад;
погоджує посадові інструкції працівників освітнього центру та подає їх на затвердження директору;
має право залучати до роботи освітнього центру професіоналів, фахівців, експертів шляхом укладення з ними цивільно-правових договорів у межах і порядку, затверджених директором;
організовує та забезпечує надання психологічної підтримки педагогічним працівникам освітнього центру;
організовує та контролює виконання наказів та доручень директора;
забезпечує ефективне використання та збереження в належному стані майна Школи, переданого йому в управління;
організовує створення в освітньому центрі розвивального, безпечного, інклюзивного та цифрового освітнього середовища з урахуванням вимог санітарного законодавства;
організовує забезпечення індивідуальними засобами для навчання шляхом обміну такими засобами з іншими освітніми центрами чи закупівлі;
ініціює перед директором питання щодо преміювання, відзначення, нагородження чи притягнення до відповідальності працівників освітнього центру;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства, цього Статуту та положення про відповідний освітній центр.
22. У разі відсутності завідувача освітнього центру або неможливості здійснення ним своїх повноважень з інших поважних причин (зокрема захворювання, відрядження) його обов’язки виконує уповноважена ним або директором особа.
23. Завідувач освітнього центру звільняється з посади директором у зв’язку із завершенням строку дії строкового трудового договору або його повноваження припиняються достроково в разі:
подання ним особисто заяви про звільнення з роботи;
наявності медичного висновку про неможливість виконувати обов’язки за станом здоров’я;
набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;
припинення громадянства України;
визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим;
його смерті.
Рада директорів
24. Рада директорів є колегіальним органом Школи, до складу якого за посадами входять директор та завідувачі освітніх центрів.
Рада директорів діє відповідно до цього Статуту та положення про раду директорів, що затверджується МОН.
25. Рада директорів:
обговорює на своїх засіданнях питання функціонування Школи, її освітніх центрів, проблеми управління та фінансування тощо;
визначає та затверджує перспективні плани розвитку та роботи Школи;
обговорює та приймає рішення з будь-яких інших питань, що стосуються діяльності Школи, та запропоновані до порядку денного засідання головою ради директорів, навчально-методичною, піклувальною радою або директором рішення.
26. Головою ради директорів є директор. У разі неможливості виконання директором функцій голови ради директорів їх здійснює один із членів ради директорів, уповноважений на це директором або обраний радою директорів двома третинами голосів її затвердженого складу.
27. Голова ради директорів:
організовує роботу ради директорів та здійснює контроль за виконанням її рішень;
готує проект порядку денного засідань ради директорів, скликає засідання та головує на них, підписує протоколи засідань ради директорів;
готує звіт про діяльність ради директорів, діяльність Школи та вжиті радою директорів заходи, спрямовані на досягнення місії, завдань та мети функціонування Школи;
виконує інші функції, передбачені цим Статутом.
28. Секретар ради директорів обирається членами ради директорів з їх числа простою більшістю голосів кількісного складу ради директорів. За рішенням ради директорів функції секретаря ради директорів може виконувати працівник секретаріату Школи.
29. Члени ради директорів мають право:
ознайомлюватися з документами Школи, отримувати їх копії;
вимагати скликання позачергового засідання ради директорів, внесення пропозицій до порядку денного засідань ради директорів;
подавати в письмовій формі зауваження щодо рішень ради директорів;
мати інші права, передбачені законодавством та цим Статутом.
30. Члени ради директорів зобов’язані:
брати участь у засіданнях ради директорів особисто або через засоби дистанційного зв’язку, що забезпечують усім учасникам можливість чути один одного та спілкуватися між собою;
голосувати з усіх питань порядку денного засідання ради директорів;
завчасно повідомляти про неможливість участі в засіданнях ради директорів із зазначенням причини відсутності;
керуватися у своїй діяльності законодавством, цим Статутом та внутрішніми документами Школи, зокрема внутрішнім розпорядком, наказами директора;
виконувати інші обов’язки, передбачені законодавством, цим Статутом та внутрішніми документами Школи, зокрема внутрішнім розпорядком, наказами директора;
повідомляти Національному агентству з питань запобігання корупції про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", інформація про які стала їм відома.
31. Засідання ради директорів може проводитися у формі спільної присутності членів ради директорів у визначеному місці для обговорення питань порядку денного та голосування або шляхом заочного голосування.
Спільна присутність, зокрема, означає та дає змогу брати участь членам ради директорів у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв’язку, які забезпечують всім учасникам можливість чути один одного, спілкуватися між собою та ідентифікувати результати голосування.
За пропозицією будь-якого члена ради директорів та за згодою більшості членів ради директорів головою ради директорів може бути прийняте рішення про проведення засідання шляхом заочного голосування. Порядок проведення заочного голосування встановлюється рішенням ради директорів. У разі проведення заочного голосування рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували дві третини членів ради директорів її затвердженого складу.
Засідання ради директорів можуть відбуватися в будь-якому іншому форматі та режимі, який є прийнятним для учасників засідання, попередньо ними узгоджений, дозволяє висловитися та зафіксувати волевиявлення кожного учасника засідання.
32. Засідання ради директорів проводяться в разі потреби, але не рідше ніж чотири рази на рік.
Засідання ради директорів скликаються головою ради директорів за його власною ініціативою або за вимогою однієї третини членів ради директорів, що складається в письмовій формі, підписується і подається безпосередньо на ім’я голови ради директорів.
Вимога про скликання засідання ради директорів має містити:
перелік питань, які пропонуються розглянути на засіданні;
документи та матеріали з кожного питання порядку денного;
проекти рішень з кожного питання порядку денного.
Засідання ради директорів скликається головою ради директорів протягом п’яти робочих днів з дня надходження відповідної вимоги.
33. Порядок денний засідання ради директорів формується головою ради директорів та затверджується радою директорів на її засіданні. Кожен член ради директорів має право запропонувати питання до розгляду на її засіданні.
34. Про скликання засідання ради директорів кожному члену ради директорів повідомляється електронною поштою не пізніше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання. За згодою всіх членів ради директорів засідання може бути скликане з їх повідомленням у більш короткий строк.
Повідомлення має містити інформацію про дату, час, місце, форму проведення засідання, порядок денний та проекти рішень з кожного питання порядку денного. До повідомлення додаються матеріали, які необхідні членам ради директорів для підготовки до засідання.
35. Рада директорів є правоможною, якщо на її засіданні присутні не менше двох третин її повного складу. Під час визначення правоможності ради директорів враховуються також члени ради директорів, які беруть участь у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
Рішення з усіх питань приймаються більшістю голосів повного складу ради директорів. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є визначальним. Рішення ради директорів оформлюються протоколом, який підписують головуючий на засіданні та секретар.
Рішення ради директорів вводяться в дію наказами директора.
36. Рішення ради директорів на засіданні у формі спільної присутності приймається більшістю голосів повного складу ради директорів. Під час участі у засіданні за допомогою засобів дистанційного зв’язку результати голосування члена або членів ради директорів, що голосують дистанційно, повинні бути такими, що чітко ідентифікуються ("за", "проти", "утримався") засобами дистанційного зв’язку. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови ради директорів.
Рішення ради директорів на засіданні у формі спільної присутності приймається відкритим голосуванням.
37. Рішення ради директорів, прийняті на засіданні у формі спільної присутності, оформляються протоколом протягом п’яти робочих днів після проведення засідання. Секретар ради директорів веде та оформляє протокол і подає його на підпис голові ради директорів, а також надає кожному члену ради директорів копію оформленого та підписаного протоколу. Секретар ради директорів для цілей фіксації засідання ради директорів за її згодою організовує аудіо- та/або відеозйомку засідання.
38. У протоколі засідання ради директорів зазначаються:
повне найменування Школи;
місце, дата і час проведення засідання;
прізвище та ініціали (ініціал власного імені) членів ради директорів та запрошених осіб, які брали участь у засіданні;
наявність кворуму;
порядок денний засідання;
основні положення виступів, заслуханих на засіданні;
проекти рішень, винесені на голосування, та підсумки голосування із зазначенням кількості членів ради директорів, які голосували "за", "проти" або утрималися від голосування, з кожного питання;
зміст прийнятих рішень.
39. Протокол засідання ради директорів формує секретар ради директорів та підписують голова та секретар ради директорів.
40. Член ради директорів, який не згоден з прийнятим радою рішенням, має право протягом одного робочого дня з дати проведення засідання викласти у письмовій формі і подати свої зауваження та/або окрему думку секретареві ради директорів. Зауваження та/або окрема думка члена ради директорів додаються до протоколу і є його невід’ємною частиною.
41. За пропозицією ради директорів в її засіданні беруть участь голова навчально-методичної ради або інші працівники Школи без права голосу.
Рада директорів може запросити на її засідання інших осіб. Таке рішення приймається на засіданні ради директорів більшістю голосів її затвердженого складу.
42. Протоколи засідань ради директорів зберігаються секретарем ради директорів або за рішенням ради директорів передаються на зберігання до секретаріату Школи.
Протоколи засідань ради директорів є відкритими для ознайомлення посадовими особами органів управління Школи.
Навчально-методична рада
43. Навчально-методична рада є колегіальним органом Школи, основним завданням якого є формування на основі практичного досвіду та методичного осмислення нових стандартів, методик, рекомендацій щодо навчання осіб, які перебувають на стаціонарному лікуванні або яким надається реабілітаційна допомога в закладах охорони здоров’я, з урахуванням їх стану здоров’я та особливих освітніх потреб.

................
Перейти до повного тексту