від 24 лютого 2016 р. № 111 Київ |
Прем'єр-міністр України | А.ЯЦЕНЮК |
Інд. 73 |
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень | У тому числі за роками | |||||||||||
усього | у тому числі за роками | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||||||||||||||
1. Удосконалення нормативно-правової бази у сфері протидії торгівлі людьми |
кількість проведених засідань робочої групи та відповідних координаційних рад |
20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1) проведення засідань міжвідомчої робочої групи з питань протидії торгівлі людьми і регіональних координаційних рад з питань протидії торгівлі людьми | Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мін’юст, Держкомтелерадіо, Мінекономрозвитку, Мінінфраструктури, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ (за згодою), ДМС, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||
кількість підготовлених доповідей | 3 | 1 | 1 | 1 |
2) здійснення контролю за дотриманням міжнародних домовленостей у сфері протидії торгівлі людьми, зокрема Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми , та підготовка періодичної доповіді з питань протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мін’юст, Мінекономрозвитку, Держстат, Держкомтелерадіо, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) |
державний бюджет |
232 |
46,4 |
46,4 |
46,4 |
46,4 |
46,4 |
|||||
кількість прийнятих нормативно-правових актів | 2 | 1 | 1 |
3) внесення змін до Законів України "Про протидію торгівлі людьми" , "Про безоплатну правову допомогу" , "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" та інших нормативно-правових актів у сфері протидії торгівлі людьми з метою посилення захисту осіб, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мін’юст, Держстат, Держкомтелерадіо, Мінекономрозвитку, Мінінфраструктури, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | |||||||||||||
кількість затверджених наказів | 1 | 1 | 4) розроблення та затвердження списку індикаторів для сприяння виявленню осіб, які постраждали від торгівлі людьми, в тому числі осіб без громадянства та внутрішньо переміщених осіб | Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, ДМС, МОН, Адміністрація Держприкордонслужби, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | ||||||||||||||
Разом за завданням 1 | державний бюджет | 232 | 46,4 | 46,4 | 46,4 | 46,4 | 46,4 | |||||||||||
2. Запобігання торгівлі людьми, її первинна профілактика | кількість інформаційної продукції | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1) виготовлення інформаційної продукції з питань протидії торгівлі людьми, спрямованої на поширення серед населення інформації щодо ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми | Мінсоцполітики, Держкомтелерадіо, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ (за згодою) | -"- | 1 350 | 450 | 450 | 450 | ||||
кількість поінформованого населення, відсотків | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 2) розміщення інформаційної продукції з питань протидії торгівлі людьми, спрямованої на запобігання потраплянню населення в ситуації, пов’язані з торгівлею людьми | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | 617,5 | 123,5 | 123,5 | 123,5 | 123,5 | 123,5 | ||||
20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 3) проведення державних і регіональних інформаційно-просвітницьких акцій з питань протидії торгівлі людьми для населення, зокрема внутрішньо переміщених осіб, щодо роз’яснення можливих ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми та можливостей отримання постраждалими комплексної допомоги у державних інституціях | Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мінмолодьспорт, Мін’юст, Держкомтелерадіо, ДМС, СБУ (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | державний бюджет | 262 | 52,4 | 52,4 | 52,4 | 52,4 | 52,4 | |||||
місцеві бюджети | 207,2 | 41,44 | 41,44 | 41,44 | 41,44 | 41,44 | ||||||||||||
інші джерела | 755 | 151 | 151 | 151 | 151 | 151 | ||||||||||||
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4) ідентифікація осіб, які постраждали від торгівлі людьми серед внутрішньо переміщених осіб | Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мін’юст, Держкомтелерадіо, ДМС, СБУ (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | місцеві бюджети | 106,6 | 21,32 | 21,32 | 21,32 | 21,32 | 21,32 | |||||
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5) розміщення в засобах масової інформації повідомлень стосовно фактів досудових розслідувань у кримінальному провадженні, пов’язаних з торгівлею людьми | МВС, Національна поліція, Мінсоцполітики, Держкомтелерадіо, ДМС, СБУ (за згодою), ДСА (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | ||||||||||||
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6) співпраця із засобами масової інформації стосовно подання інформації про результати судових розглядів за кримінальними провадженнями, пов’язаними з торгівлею людьми | Вищий спеціалізований суд з розгляду цивільних та кримінальних справ (за згодою), ДСА (за згодою) | ||||||||||||
кількість програм, які виконуються | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 7) включення до програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників спецкурсів з питань запобігання та профілактики торгівлі людьми | МОН, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||||
8) організація та проведення педагогічними працівниками та членами національної тренерської мережі профілактичних заходів із запобігання торгівлі людьми | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||
9) виконання програми виховної роботи з учнями загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" | МОН, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | -"- | 40 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | ||||||||||
кількість виявлених порушень | 10) проведення перевірки підприємств та установ різних форм власності для мінімізації використання праці/послуг жертв торгівлі людьми, відслідковування фінансових потоків підприємств | Держпраці | ||||||||||||||||
11) протидія торгівлі людьми з метою трудової експлуатації, зокрема запровадження етичних кодексів для мінімізації використання праці/послуг жертв торгівлі людьми, із залученням інспекторів контролю за умовами праці, профспілок, агенцій із працевлаштування, бізнес-структур та громадянського суспільства | -"- | |||||||||||||||||
Разом за завданням 2 | державний бюджет | 1 612 | 52,4 | 52,4 | 502,4 | 502,4 | 502,4 | |||||||||||
місцеві бюджети | 981,3 | 196,26 | 196,26 | 196,26 | 196,26 | 196,26 | ||||||||||||
інші джерела | 755 | 151 | 151 | 151 | 151 | 151 | ||||||||||||
3. Боротьба із злочинністю, пов’язаною з торгівлею людьми, кримінальне розслідування та переслідування | кількість кримінальних справ, порушених щодо осіб, які вчиняють злочини, пов’язані з торгівлею людьми, або сприяють їх вчиненню | 1) виявлення та розкриття злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми | МВС, Національна поліція, Адміністрація Держприкордонслужби | |||||||||||||||
кількість осіб, які пройшли відповідне навчання | 2) включення слідчих, прокурорів, суддів, працівників правоохоронних органів, підрозділів ДМС, Держприкордонслужби та адвокатів до програм підвищення кваліфікації стосовно особливостей здійснення кримінального провадження щодо торгівлі людьми, зокрема неповнолітніми особами, та кримінального переслідування нових форм торгівлі людьми, зокрема, з використанням інформаційних технологій | Національна академія прокуратури (за згодою), Академія адвокатури (за згодою), Генеральна прокуратура України (за згодою), СБУ (за згодою), МВС, Національна поліція, Адміністрація Держприкордонслужби, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | інші джерела | 9 000 | 1 800 | 1 800 | 1 800 | 1 800 | 1 800 | |||||||||
кількість проведених навчань | 20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3) проведення навчання для фахівців обласних, районних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, які можуть контактувати з особами, постраждалими від торгівлі людьми, щодо ідентифікації та механізму взаємодії суб’єктів, які проводять заходи у сфері протидії торгівлі людьми | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, регіональні центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, МВС, Національна поліція, ДМС, Адміністрація Держприкордонслужби, МОЗ, СБУ (за згодою), Національне антикорупційне бюро (за згодою), Державна служба зайнятості, МОН | місцеві бюджети | 114,8 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | |||
інші джерела | 17 500 | 3500 | 3 500 | 3 500 | 3 500 | 35 00 | ||||||||||||
кількість щорічних звітів | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4) підготовка щорічного звіту щодо судової практики у справах про торгівлю людьми з метою узгодження підходів до кримінального переслідування торгівлі людьми |
Вищий спеціалізований суд з розгляду цивільних та кримінальних справ (за згодою) |
||||||||||
5) проведення відповідної роботи стосовно перегляду нормативів штатної чисельності підрозділів слідчих та боротьби із злочинами, пов’язаними з торгівлею людьми Національної поліції, підвищення рівня їх оснащення спецзасобами та засобами комунікації | МВС, Національна поліція | |||||||||||||||||
кількість осіб, які мають спеціалізацію суддів щодо роботи з випадками торгівлі людьми | 6) запровадження спеціалізації суддів щодо роботи з випадками торгівлі людьми | Вищий спеціалізований суд з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою), Верховний суд України (за згодою) | ||||||||||||||||
7) впровадження кримінального аналізу ризиків торгівлі людьми | МВС, Національна поліція | |||||||||||||||||
Разом за завданням 3 | місцеві бюджети | 114,8 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | 22,96 | |||||||||||
інші джерела | 26 500 | 5 300 | 5 300 | 5 300 | 5 300 | 5 300 | ||||||||||||
4. Захист та допомога постраждалим від торгівлі людьми | кількість осіб | 1) посилення ролі інспекторів праці та інших відповідних фахівців у виявленні осіб, які постраждали від торгівлі людьми з метою трудової експлуатації |
Держпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
|||||||||||||||
кількість фахівців | 2) проведення навчання фахівців територіальних підрозділів ДМС з питань виявлення потенційних жертв торгівлі людьми серед шукачів притулку та нелегальних мігрантів | Мінсоцполітики, ДМС, МВС, Національна поліція, МОЗ, МОН, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | ||||||||||||||||
кількість осіб | 3) встановлення особи та підтвердження громадянства або підданства у разі відсутності в іноземців або осіб без громадянства - жертв торгівлі людьми в Україні документів, що підтверджують їх громадянство, підданство, країну постійного проживання або право на постійне проживання на території відповідної країни |
ДМС, Адміністрація Держприкордонслужби, Мінсоцполітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
||||||||||||||||
-"- | 4) виявлення осіб, які постраждали від торгівлі людьми серед національних меншин, в тому числі ромського населення | МВС, Національна поліція, Мінсоцполітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | ||||||||||||||||
5) надання дозволів на імміграцію громадянам іноземних держав або особам без громадянства, що постраждали від торгівлі людьми | ДМС | |||||||||||||||||
кількість навчань | 6) проведення навчання (підвищення кваліфікації) суб’єктів надання вторинної правової допомоги з питань надання такої допомоги особам, які постраждали від торгівлі, та забезпечення включення зазначених питань до навчальних програм для працівників правоохоронних органів і суддів | Мінсоцполітики, Мін’юст, Національна академія прокуратури, Генеральна прокуратура України (за згодою), Національна школа суддів (за згодою), Вищий спеціалізований суд з розгляду цивільних та кримінальних справ (за згодою), МВС, Національна поліція, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | ||||||||||||||||
7) забезпечення перекладу для іноземців або громадян України з питань надання правової допомоги | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДМС | |||||||||||||||||
кількість проведених нарад | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8) посилення співпраці правоохоронних органів та соціальних служб з питань протидії торгівлі людьми та перенаправлення осіб, які постраждали від торгівлі людьми | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Національна поліція | ||||||||||
9) впровадження механізму соціального замовлення послуг, що надаються недержавними суб’єктами | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, громадські об’єднання (за згодою) | |||||||||||||||||
кількість впроваджених начальних матеріалів та курсів | 10) запровадження у програми державних навчальних закладів навчальних матеріалів та курсів з питань надання допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, в рамках Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми | регіональні центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | інші джерела | 575 | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 | |||||||||
кількість осіб, які отримали послуги, надані Всеукраїнським центром надання послуг постраждалим особам | 100 | 200 | 11) надання комплексу соціальних послуг особам, які постраждали від торгівлі людьми, сприяння їх працевлаштуванню, належне реагування на звернення громадян про факти торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі та насильства стосовно дітей |
Мінсоцполітики МОЗ Державна служба зайнятості |
державний бюджет | 47 200 | 23600 | 23600 | ||||||||||
кількість територіальних відділень кол-центру Мінсоцполітики з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей (далі - кол-центр) | 25 | 25 |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації та органи місцевого самоврядування |
|||||||||||||||
кількість міжрегіональних відділень кол-центру | 5 | 5 | ||||||||||||||||
кількість звернень до кол-центрів, відсотків | 1 | 2 | ||||||||||||||||
Разом за завданням 4 | державний бюджет | 47200 | 23600 | 23600 | ||||||||||||||
інші джерела | 575 | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 | ||||||||||||
5. Забезпечення захисту дітей, постраждалих від торгівлі дітьми | 1) здійснення методичного забезпечення Служби у справах дітей з питань надання допомоги та захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми | Мінсоцполітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | ||||||||||||||||
2) розроблення індикаторів виявлення дітей, які постраждали від торгівлі людьми, як невід’ємної частини процесу встановлення статусу дітей, постраждалих від торгівлі людьми | Мінсоцполітики | |||||||||||||||||
3) забезпечення систематичної підготовки фахівців, які надають соціальні послуги дітям, постраждалим від торгівлі людьми, з питань упровадження новітньої практики реабілітації та реінтеграції дітей, постраждалих від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, регіональні центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій |
-"- | 5 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | ||||||||||
Разом за завданням 5 | інші джерела | 5 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | 1 000 | |||||||||||
6. Здійснення моніторингу у сфері протидії торгівлі людьми | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1) здійснення моніторингу стану виконання законодавства у сфері протидії торгівлі людьми та діяльності закладів надання допомоги (реабілітації) особам, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, МОН, Мін’юст, Держкомтелерадіо, Мінекономрозвитку, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ (за згодою), громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою), Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
-"- | 2 000 | 400 | 400 | 400 | 400 | 400 | |||
2) проведення моніторингу виконання планів реабілітації осіб, які отримали статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми | Мінсоцполітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||||||||||
3) проведення комплексних соціологічних досліджень з метою оцінки поширення різних форм експлуатації та торгівлі людьми | громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | -"- | 480 | 160 | 160 | 160 | ||||||||||||
4) розроблення та запровадження комплексної міжвідомчої статистичної звітності з питань протидії торгівлі людьми | Мінсоцполітики, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) | |||||||||||||||||
Разом за завданням 6 | інші джерела | 2480 | 560 | 400 | 560 | 400 | 560 | |||||||||||
7. Міжнародне співробітництво у сфері протидії торгівлі людьми | 1) продовження співпраці з міжнародними та громадськими організаціями у сфері протидії торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, МВС, Національна поліція, МЗС, ДМС, МОН, Адміністрація Держприкордонслужби, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) |
||||||||||||||||
2) розвиток міжнародного співробітництва у некримінальній сфері з метою запобігання торгівлі людьми, надання допомоги громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики, ДМС, МЗС, МОН, громадські об’єднання та міжнародні організації (за згодою) |
|||||||||||||||||
Усього за Програмою у тому числі |
85450,1 | 7444,02 | 7284,02 | 7894,02 | 31334,02 | 31494,02 | ||||||||||||
державний бюджет | 49044 | 98,8 | 98,8 | 548,8 | 24148,8 | 24148,8 | ||||||||||||
місцеві бюджети | 1096,1 | 219,22 | 219,22 | 219,22 | 219,22 | 219,22 | ||||||||||||
інші джерела | 35310 | 7126 | 6966 | 7126 | 6966 | 7126 |