- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 жовтня 2009 р. № 1107
Київ
Про затвердження Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях
( Установити, що на період реалізації експериментального проекту, погодженого Постановою КМ
№ 256 від 24.03.2023, під час провадження діяльності представництвами державних замовників у сфері оборони на підприємствах, які провадять діяльність з розроблення та виробництва безпілотних систем (безпілотних авіаційних комплексів, безпілотних літальних апаратів, безпілотних наземних (роботизованих) комплексів, безпілотних водних (плаваючих) комплексів), положення щодо здійснення контролю за якістю товарів, робіт і послуг оборонного призначення на всіх етапах їх розроблення, виробництва, модернізації, а також контролю за цільовим використанням коштів, встановлені Положенням, затвердженим цією Постановою, не застосовуються згідно з Постановою КМ
№ 256 від 24.03.2023 )
Відповідно до частини другої
статті 39 Закону України "Про оборонні закупівлі" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, що додається.
"Виконання робіт з контролю якості та прийняття продукції оборонного призначення здійснюється представництвами генерального замовника відповідно до Положення про представництва державних замовників з оборонного замовлення на підприємствах, установах і організаціях, що затверджується Кабінетом Міністрів України.".
3. Визнати такими, що втратили чинність:
Прем'єр-міністр України | Ю. ТИМОШЕНКО |
Інд. 21 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 жовтня 2009 р. № 1107
ПОЛОЖЕННЯ
про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях
( У тексті Положення слова "продукція оборонного призначення" в усіх відмінках замінено словами "товари оборонного призначення" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
№ 170 від 03.03.2021 )
1. Це Положення визначає основні завдання, функції, права та організацію діяльності представництв державних замовників у сфері оборони (далі - представництва) на вітчизняних промислових, науково-дослідних, проектних, конструкторських та інших підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності, які здійснюють розроблення, виробництво, модернізацію, постачання, монтаж і ремонт товарів оборонного призначення, виконують роботи і надають пов'язані з ними послуги (далі - підприємства), а також взаємовідносини між представництвами та підприємствами.
2. Наведені в цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в
Законі України "Про оборонні закупівлі".
3. Державні замовники можуть утворювати на підприємствах свої представництва або залучати до цієї роботи на договірній основі існуючі представництва інших державних замовників.
4. Державні замовники розміщують свої представництва на окремих підприємствах або кількох підприємствах на період виконання такими підприємствами оборонних замовлень, розміщених цими державними замовниками, або на інший період.
Номенклатура товарів оборонного призначення, що підлягає прийманню представництвом, визначається державним замовником.
5. Рішення про утворення на підприємствах представництв чи їх ліквідацію (розформування) приймається державними замовниками. Представництва є підрозділами відповідних державних замовників.
Кількість та розташування представництв, їх організаційно-штатна структура та організаційно-штатна структура відділів, управлінь, структурних підрозділів державних замовників з питань контролю за відповідністю розроблення і виготовлення товарів оборонного призначення вимогам нормативних документів та технічної документації (далі - контроль якості) та приймання товарів оборонного призначення, кошторис витрат на утримання затверджуються відповідними державними замовниками виходячи з обсягу та трудомісткості завдань, що покладаються на представництва.
Представництва, що залучаються до виконання заходів, зазначених у підпункті 11 пункту 9 цього Положення, та представництва Міноборони, що залучаються до виконання заходів, зазначених у підпунктах 11 і 12 пункту 9 цього Положення, мають статус військових представництв.
6. Надання грошового та матеріального забезпечення військовослужбовцям, а також виплата заробітної плати працівникам представництв здійснюються за рахунок і в межах бюджетних асигнувань, що передбачаються в державному бюджеті для фінансування державних замовників. Виплата військовослужбовцям і працівникам представництв (далі - персонал представництв) винагород, інших заохочувальних та компенсаційних виплат за рахунок підприємства або юридичних осіб, для яких представництво на договірній основі здійснює контроль якості та приймання товарів оборонного призначення, забороняється.
7. У своїй діяльності представництва керуються
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами відповідних державних замовників, інших центральних органів виконавчої влади, що регулюють відносини у зазначеній сфері, та цим Положенням.
8. Основними завданнями представництв є:
1) контроль якості товарів оборонного призначення на всіх стадіях її розроблення, виробництва, модернізації, постачання, монтажу і ремонту відповідно до вимог нормативних документів, технічної документації і умов контрактів (договорів);
2) приймання від підприємств товарів оборонного призначення згідно з умовами відповідних контрактів (договорів) і контроль за виконанням умов постачання цієї продукції споживачам;
3) контроль за підготовкою підприємств до виконання визначених їм мобілізаційних завдань на особливий період та за виконанням довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки, у тому числі за створенням виробничих потужностей мобілізаційного призначення, страхового фонду документації та запасів матеріально-технічних ресурсів;
4) участь у розробленні та організації виконання підприємствами заходів із забезпечення режиму секретності і технічного захисту інформації.
9. Представництва відповідно до покладених на них завдань:
1) беруть участь:
за дорученням державного замовника у розгляді матеріалів, пов'язаних з укладенням державних контрактів (договорів), а також договорів про контроль якості та приймання товарів оборонного призначення, з іншими державними замовниками, центральними органами виконавчої влади та у випадках, передбачених законодавством, з вітчизняними суб'єктами господарської діяльності; візують зазначені матеріали і здійснюють контроль за своєчасним виконанням таких державних контрактів (договорів);
( Абзац другий підпункту 1 пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 170 від 03.03.2021 )
в опрацюванні тактико-технічних (технічних) завдань на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та інших робіт (послуг) у порядку, встановленому нормативними документами;
в оформленні рекламацій на недоброякісну та некомплектну продукцію, отриману від постачальників, комплектувальних виробів та складових частин;
2) здійснюють контроль:
відповідно до умов державного контракту (договору) за виконанням науково-дослідних робіт, аванпроектів, дослідно-конструкторських робіт на всіх етапах їх виконання;
якості виготовлення, модернізації, постачання, монтажу і ремонту товарів оборонного призначення відповідно до вимог нормативних документів, технічної документації та умов державних контрактів (договорів);
( Абзац третій підпункту 2 пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 136 від 23.02.2011 )
за витрачанням виконавцями державного контракту (договору) з оборонних закупівель коштів державного бюджету, що спрямовуються на виконання оборонного замовлення за державними контрактами (договорами), на всіх стадіях розроблення, виготовлення, модернізації, постачання, монтажу і ремонту товарів оборонного призначення;
( Абзац четвертий підпункту 2 пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 170 від 03.03.2021 )
3) проводять аналіз собівартості та трудомісткості товарів оборонного призначення за державним оборонним замовленням, розглядають розрахункові матеріали з визначення договірних цін і подають державному замовникові висновок про рівень цін разом з аналізом елементів витрат;
4) проводять перевірку якості товарів оборонного призначення, що впроваджена у виробництво відповідним виконавцем державного контракту (договору) з оборонних закупівель;
................Перейти до повного тексту