1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
м. Київ N 11 9 січня 2007 року
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження Голови ВР N 273 від 11.07.2016 )
Про Порядок роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах апарату Верховної Ради України
З метою удосконалення організації роботи із зверненнями громадян в апараті Верховної Ради України:
1. Затвердити Порядок роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах апарату Верховної Ради України (додається).
2. Керівникам секретаріатів комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій у Верховній Раді України, а також керівникам інших структурних підрозділів апарату Верховної Ради України забезпечити виконання цього Розпорядження.
Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Голови Верховної Ради України
від 9 січня 2007 року N 11
ПОРЯДОК
роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах апарату Верховної Ради України
1. Працівники структурних підрозділів апарату Верховної Ради України при розгляді звернень громадян та організації їх особистого прийому керуються Конституцією України, законами України "Про звернення громадян", "Про комітети Верховної Ради України", Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348, іншими нормативно-правовими актами з питань роботи із зверненнями громадян та цим Порядком.
2. Діловодство за зверненнями громадян в апараті Верховної Ради України ведеться окремо від загального діловодства і покладається на Відділ з питань звернень громадян апарату Верховної Ради України (далі - Відділ з питань звернень громадян). У структурних підрозділах апарату Верховної Ради України діловодство за зверненнями громадян покладається на спеціально визначених для цього працівників.
3. Відповідальність за організацію прийому громадян і розгляд їхніх письмових звернень, стан діловодства за зверненнями громадян несуть керівники структурних підрозділів апарату Верховної Ради України.
4. Пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги громадян (далі - звернення громадян), надіслані на адресу Верховної Ради України, приймаються відділом службової кореспонденції управління діловодства Головного управління документального забезпечення апарату Верховної Ради України (далі - відділ службової кореспонденції) і передаються без реєстрації нерозконвертованими до Відділу з питань звернень громадян.
5. Звернення громадян, адресовані народним депутатам України, не реєструються і розкладаються відділом службової кореспонденції у нерозкритих конвертах по персональних поштових скриньках народних депутатів України.
6. Розконвертування та реєстрація звернень громадян здійснюється Відділом з питань звернень громадян.
У разі надходження звернень громадян безпосередньо до структурних підрозділів апарату Верховної Ради України вони повинні бути передані для реєтрації до Відділу з питань звернень громадян.
7. У разі якщо після розконвертування звернення, на якому адресатом є Верховна Рада України, в ньому виявиться звернення громадянина, адресоване народному депутату України, воно реєструється у встановленому порядку Відділом з питань звернень громадян та передається народному депутату України через відділ службової кореспонденції.
У разі якщо після розконвертування кореспонденція з позначкою "Особисто" виявиться зверненням громадянина до Верховної Ради України, вона розглядається Відділом з питань звернень громадян згідно з цим Порядком.
8. У разі якщо після розконвертування звернення, на якому адресатом є Верховна Рада України, в ньому виявиться лист юридичної особи, він повертається до відділу службової кореспонденції без реєстрації.
9. У разі якщо після розконвертування звернення громадянина виявиться, що звернення є інформаційним запитом громадянина до Верховної Ради України, то така кореспонденція реєструється у встановленому порядку Відділом з питань звернень громадян і передається до структурного підрозділу апарату Верховної Ради України, до компетенції якого віднесено порушене питання.
10. Звернення може бути усним (викладеним громадянином та записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (переданим громадянином безпосередньо на особистому прийомі чи надісланим поштою). Усі звернення, що надійшли до Верховної Ради України поштою або отримані на особистому прийомі, реєструються за допомогою відповідної бази даних автоматизованих систем інформаційно-технологічного забезпечення діяльності Верховної Ради України.
Кожне звернення громадян реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає індекс структурного підрозділу апарату Верховної Ради України та, за необхідності, інші позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку звернень.
Реєстраційний індекс звернення громадян та дата його надходження зазначаються на реєстраційно-контрольній картці та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша звернення праворуч або на іншому вільному від тексту місці, крім місця, призначеного для підшивки звернення до справи.
11. Під час реєстрації звернень громадян Відділом з питань звернень громадян до реєстраційно-контрольної картки обов'язково вводяться: дата надходження звернення громадян; прізвище, ім'я, по батькові заявника; тип звернення - пропозиція (зауваження), заява (клопотання) чи скарга, подано окремою особою (індивідуальне) чи групою осіб (колективне), надійшло повторно, надійшло поштою чи отримане на особистому прийомі; категорія (соціальний стан) заявника; звідки надійшло звернення; короткий зміст та індекси порушених питань (згідно з класифікатором); зміст і дата резолюції, виконавець, термін виконання; дата надсилання для розгляду, відмітка про взяття на контроль, наслідки вирішення та дата зняття з контролю; номер справи за номенклатурою.

................
Перейти до повного тексту