1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 грудня 2017 р. № 1088
Київ
Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 65 від 06.02.2019 № 114 від 19.02.2020 № 209 від 17.03.2021 № 1364 від 20.12.2021 № 1472 від 30.12.2022 № 245 від 05.03.2024 № 915 від 13.08.2024 )
Відповідно до частини третьої статті 103-2 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити формулу розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, що додається.
2. Установити, що формула розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, затверджена цією постановою, застосовується з 1 січня 2018 року.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 114 "Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 22, ст. 620).

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 73


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2017 р. № 1088
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 5 березня 2024 р. № 245
)
ФОРМУЛА
розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
1. У цій формулі терміни вживаються у такому значенні:
1) відсоток сільського населення - відсоток населення відповідної територіальної громади, яке проживає у сільських населених пунктах;
2) заробітна плата асистента вчителя в інклюзивному класі - середній (розрахунковий) розмір заробітної плати асистента вчителя в інклюзивному класі з нарахуваннями на плановий бюджетний період;
3) заробітна плата вчителя - середній (розрахунковий) розмір заробітної плати вчителя закладу загальної середньої освіти з нарахуваннями на плановий бюджетний період;
4) заробітна плата педагогічного працівника інклюзивно-ресурсного центру (його філії) - середній (розрахунковий) розмір заробітної плати педагогічного працівника інклюзивно-ресурсного центру (його філії) з нарахуваннями на плановий бюджетний період;
5) кількість інклюзивних класів - розрахункова кількість інклюзивних класів виходячи з не менше двох учнів (учениць) з особливими освітніми потребами одного року навчання у такому класі одного закладу освіти (крім випадків, коли в закладі освіти навчається тільки один такий учень (учениця) одного року навчання або фактична кількість класів одного року навчання є меншою);
6) навчальний план - середня кількість академічних годин на тиждень, що передбачена типовими навчальними планами для відповідних типів закладів загальної середньої освіти;
7) педагогічний персонал - педагогічний персонал (крім учителів, викладачів, кількість яких визначається залежно від контингенту учнів та кількості годин за навчальними планами), кількість якого визначається згідно з типовими штатними нормативами закладів освіти, що затверджуються МОН;
8) розрахункова наповнюваність класів - середній рівень наповнюваності класів закладів загальної середньої освіти відповідної територіальної громади (середній рівень наповнюваності класів закладів загальної середньої освіти, фінансування яких здійснюється з відповідного обласного бюджету) за умови раціональної організації мережі таких закладів;
9) студенти групи XI - студенти, які навчаються за державним та регіональним замовленням і здобувають повну загальну середню освіту у закладах фахової передвищої освіти і коледжах державної власності, що мають статус окремих юридичних осіб та згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" ( додаток 10) передані для фінансового забезпечення з місцевих бюджетів, та комунальної власності;
10) учні групи I - учні, які здобувають загальну середню освіту у початкових школах, гімназіях, ліцеях, закладах спеціалізованої освіти (мистецьких, спортивних, військових (військово-морських, військово-спортивних), наукових ліцеях, ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою), крім учнів спеціальних класів та класів з вечірньою формою здобуття освіти у таких закладах;
11) учні групи II - учні, які здобувають загальну середню освіту у спеціальних школах та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти;
12) учні групи III - учні, які здобувають загальну середню освіту у навчально-реабілітаційних центрах;
13) учні групи IV - учні, які здобувають загальну середню освіту у класах з вечірньою формою здобуття освіти закладів загальної середньої освіти;
14) учні групи V - вихованці гімназій та ліцеїв, у складі яких є інтернати з частковим або повним утриманням учнів, закладів спеціалізованої освіти (мистецьких, спортивних, військових (військово-морських, військово-спортивних), наукових ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою), дитячих будинків, крім учнів, що приходять тільки на навчання;
15) учні групи VI - вихованці спеціальних шкіл, крім учнів, що приходять тільки на навчання;
16) учні групи VII - вихованці навчально-реабілітаційних центрів, крім учнів, що приходять тільки на навчання;
17) учні групи VIII - учні, які здобувають повну загальну середню освіту у закладах професійної (професійно-технічної) освіти державної або комунальної власності;
18) учні групи IX - учні, які здобувають загальну середню освіту у приватних початкових школах, гімназіях, ліцеях, закладах спеціалізованої освіти, крім учнів спеціальних класів у таких закладах, що виявили намір отримувати освітню субвенцію, та учнів приватних закладів освіти з кількістю учнів у закладі менше 25 учнів (крім початкової школи);
19) учні групи X - учні, які здобувають загальну середню освіту у приватних спеціальних школах та спеціальних класах приватних закладів загальної середньої освіти, що виявили намір отримувати освітню субвенцію, крім учнів приватних закладів освіти з кількістю учнів у закладі менше 25 учнів (крім початкової школи);
20) фінансовий норматив бюджетної забезпеченості - обсяг коштів, необхідний для забезпечення педагогічної складової освітнього процесу учня початкової школи у закладі загальної середньої освіти м. Києва;
21) фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного інклюзивно-ресурсного центру (його філії) - обсяг коштів, необхідний для забезпечення педагогічної складової під час надання послуг інклюзивно-ресурсними центрами (їх філіями);
22) щільність учнів - розрахунковий показник, визначений шляхом ділення кількості учнів, які відвідують заклади загальної середньої освіти, на загальну площу (кв. кілометрів) відповідної територіальної громади.
2. Розподіл обсягу освітньої субвенції між місцевими бюджетами здійснюється на підставі:
розрахункового показника фінансового нормативу бюджетної забезпеченості;
контингенту учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти, учнів групи VIII та студентів групи XI станом на 1 жовтня року, що передує плановому бюджетному періоду;
навчального плану;
заробітної плати;
коригуючих коефіцієнтів.
3. Показник обсягу освітньої субвенції для місцевого бюджету визначається за такою формулою:
див. зображення
де КГ - коефіцієнт приведення кількості учнів у закладах освіти (їх філіях), які розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, який визначається за такою формулою:
КГ = 1 + 0,25 x УГШВ,
де УГШВ - відсоток учнів закладів загальної середньої освіти відповідного типу (їх філій), які розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
див. зображення - коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності класу учнями групи I, що становить:
- для обласних бюджетів - 1,375;
- для бюджету м. Києва та приватних закладів загальної середньої освіти - 1;
- для бюджетів територіальних громад - згідно з таблицею:
Щільність
учнів
Відсоток сільського населення
від 0 до 9 від 9 до 12 від 12 до 19 від 19 до 22 від 22 до 23 від 23 до 26 від 26 до 43 від 43 до 49 від 49 до 53 від 53 до 58 від 58 до 63 від 63 до 66 від 66 до 72 від 72 до 100 100
Від 0 до 1 1,667 1,774 1,774 1,774 1,774 1,897 1,897 2,037 2,037 2,115 2,115 2,115 2,391 2,75 2,75
Від 1 до 1,4 1,486 1,528 1,528 1,528 1,528 1,667 1,667 1,774 2,037 2,115 2,115 2,115 2,115 2,2 2,391
Від 1,4 до 2,1 1,486 1,528 1,528 1,528 1,528 1,667 1,667 1,774 1,897 1,964 2,037 2,037 2,115 2,2 2,2
Від 2,1 до 3 1,447 1,528 1,528 1,528 1,528 1,667 1,667 1,774 1,833 1,833 1,897 1,897 1,964 2,115 2,115
Від 3 до 3,9 1,447 1,528 1,528 1,528 1,528 1,528 1,571 1,618 1,774 1,833 1,897 1,897 1,964 2,037 2,037
Від 3,9 до 4,1 1,375 1,375 1,375 1,447 1,447 1,528 1,571 1,618 1,774 1,774 1,897 1,897 1,897 1,897 1,897
Від 4,1 до 4,5 1,341 1,375 1,375 1,447 1,447 1,528 1,528 1,528 1,667 1,667 1,833 1,833 1,833 1,833 1,897
Від 4,5 до 5,8 1,341 1,375 1,375 1,447 1,447 1,528 1,528 1,528 1,528 1,618 1,774 1,774 1,774 1,774 1,774
Від 5,8 до 7 1,341 1,375 1,375 1,41 1,447 1,486 1,528 1,528 1,528 1,571 1,774 1,774 1,774 1,774 1,774
Від 7 до 10,2 1,31 1,31 1,31 1,375 1,375 1,486 1,528 1,528 1,528 1,528 1,667 1,667 1,774 1,774 1,774
Від 10,2 до 15 1,122 1,146 1,222 1,222 1,279 1,447 1,447 1,447 1,486 1,486 1,528 1,528 1,528 1,528 1,528
Від 15 до 35,3 1,122 1,122 1,17 1,17 1,279 1,279 1,279 1,31 1,31 1,31 1,341 1,341 1,341 1,341 1,341
Від 35,3 до 44,9 1,1 1,1 1,1 1,1 1,1 1,122 1,122 1,122 1,122 1,122 1,222 1,222 1,222 1,222 1,222
Від 44,9 до 93,7 1 1,019 1,1 1,1 1,1 1,1 1,1 1,122 1,122 1,122 1,146 1,146 1,146 1,146 1,146
93,7 і більше 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1;
див. зображення - коефіцієнт поділу класів на групи для учнів групи I, що становить:
- для обласних бюджетів - 1,07;
- для бюджету м. Києва - 1,15;
- для бюджетів територіальних громад - згідно з таблицею:
Розрахункова наповнюваність класів учнями групи I (з урахуванням пунктів 4 і 5 цієї формули) Коефіцієнт поділу класів на групи для учнів групи I
Менше 20 1,017
Від 20 до 22 1,075
Від 22 до 25 1,1
Від 25 до 27 1,125
27 і більше 1,15;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи I, які здобувають початкову освіту, що становить 1;
див. зображення
- кількість учнів групи I, які здобувають початкову освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи I, які здобувають базову середню освіту, що становить 1,36 (у 2024 році - 1,422);
див. зображення
- кількість учнів групи I, які здобувають базову середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи I, які здобувають профільну середню освіту, що становить 1,52 (у 2024 році - 1,543);
див. зображення
- кількість учнів групи I, які здобувають профільну середню освіту;
Кіпп - коефіцієнт приведення кількості ставок педагогічного персоналу (крім учителів), що становить:
- для обласних бюджетів, бюджету м. Києва, приватних закладів загальної середньої освіти - 0,23;
- для бюджетів територіальних громад - згідно з таблицею:
Відсоток сільського населення Коефіцієнт приведення кількості ставок педагогічного персоналу (крім учителів)
Від 0 до 20 0,23
Від 20 до 40 0,33
Від 40 до 60 0,43
Від 60 до 80 0,48
Від 80 до 100 0,53;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності класу учнями групи II, що становить 3,056;
див. зображення
- коефіцієнт поділу класів на групи для учнів групи II, що становить:
- для обласних бюджетів, бюджету м. Києва та бюджетів територіальних громад з розрахунковою наповнюваністю класів учнями групи I від 27 і більше - 1,101;
- для бюджетів інших територіальних громад - 1,047;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи II, які здобувають початкову освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи II, які здобувають початкову освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи II, які здобувають базову середню освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи II, які здобувають базову середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи II, які здобувають профільну середню освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи II, які здобувають профільну середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності класу учнями групи III, що становить 4,583;
див. зображення
- коефіцієнт поділу класів на групи для учнів групи III, що становить:
- для обласних бюджетів, бюджету м. Києва та бюджетів територіальних громад з розрахунковою наповнюваністю класів учнями групи I від 27 і більше - 1,101;
- для бюджетів інших територіальних громад - 1,047;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи III, які здобувають початкову освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи III, які здобувають початкову освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи III, які здобувають базову середню освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи III, які здобувають базову середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи III, які здобувають профільну середню освіту, що становить 1,44 (у 2024 році - 1,565);
див. зображення
- кількість учнів групи III, які здобувають профільну середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності класу учнями групи IV, що становить 1,719;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи IV, що становить 0,92 (у 2024 році - 1);
див. зображення
- кількість учнів групи IV;
див. зображення
- коефіцієнт приведення для вихователів виховних груп учнів групи V, що становить 1,98 (у 2024 році - 2,152);
див. зображення
- кількість учнів групи V;
див. зображення
- коефіцієнт приведення для вихователів виховних груп учнів групи VI, що становить 4,4 (у 2024 році - 4,783);
див. зображення
- кількість учнів групи VI;
див. зображення
- коефіцієнт приведення для вихователів виховних груп учнів групи VII, що становить 6,6 (у 2024 році - 7,174);
див. зображення
- кількість учнів групи VII;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності групи учнями групи VIII, що становить 1,058;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для учнів групи VIII, що становить 1,12 (у 2024 році - 1,217);
див. зображення
- кількість учнів групи VIII;
КП - коефіцієнт для учнів групи IX, X під час обрахування заробітної плати педагогічних працівників, що становить 0,8;
див. зображення
- кількість учнів групи IX, які здобувають початкову освіту;
див. зображення
- кількість учнів групи IX, які здобувають базову середню освіту;
див. зображення
- кількість учнів групи IX, які здобувають профільну середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності групи учнями групи X, що становить 3,056;
див. зображення
- кількість учнів групи X, які здобувають початкову освіту;
див. зображення
- кількість учнів групи X, які здобувають базову середню освіту;
див. зображення
- кількість учнів групи X, які здобувають профільну середню освіту;
див. зображення
- коефіцієнт приведення розрахункової наповнюваності групи студентами групи XI, що становить 1,196;
див. зображення
- коефіцієнт приведення кількості годин навчального плану для студентів групи XI, що становить 1,2 (у 2024 році - 1,304);
див. зображення
- кількість студентів групи XI;

................
Перейти до повного тексту