1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 жовтня 2020 р. № 1087
Київ
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 "Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України" (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199; 2015 р., № 44, ст. 1396; 2016 р., № 65, ст. 2192; 2017 р., № 69, ст. 2073; 2018 р., № 42, ст. 1489; 2019 р., № 13, ст. 473, № 38, ст. 1336, № 84, ст. 2856) і від 17 січня 2018 р. № 55 "Деякі питання документування управлінської діяльності" (Офіційний вісник України, 2018 р., № 23, ст. 770; 2019 р., № 38, ст. 1336; 2020 р., № 23, ст. 855) зміни, що додаються.
2. Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади:
у тримісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою;
із 15 листопада 2020 р. забезпечити опрацювання та погодження проектів актів та їх внесення на розгляд Кабінету Міністрів України в електронній формі з використанням відповідного модуля системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
3. Ця постанова набирає чинності з 15 листопада 2020 р., крім підпункту 3 пункту 1 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з дня опублікування цієї постанови.
Прем'єр-міністр України Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 86
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 жовтня 2020 р. № 1087
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55
1. У Регламенті Кабінету Міністрів України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950:
1) доповнити § 11 пунктом 3 такого змісту:
"3. Документи, підготовка яких передбачена пунктами 1 і 3 § 37, пунктом 2 § 37-1 , пунктом 1 § 44, пунктом 1 § 46, § 50 цього Регламенту, створюються та надсилаються відповідним адресатам виключно в електронній формі.
Положення цього пункту не поширюються на випадки, передбачені абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32 цього Регламенту.";
2) у пункті 5 § 32:
абзац третій викласти в такій редакції:
"Проект акта та матеріали до нього готуються в електронній формі із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки з урахуванням засад реалізації органами виконавчої влади принципів державної політики цифрового розвитку. Проект акта може бути підготовлений у паперовій формі виключно в разі:";
абзац п’ятий виключити;
3) абзац перший пункту 3 § 33 після слова "здійснює" доповнити словами "Секретаріат Кабінету Міністрів,";
4) у § 37:
в абзаці шостому пункту 1 слова "його погодження, а також погодження проектів актів, що надійшли від інших органів виконавчої влади" замінити словами і цифрами "підготовленого у паперовій формі з підстав, визначених абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32 цього Регламенту, його погодження, а також погодження проектів актів, що надійшли від інших органів виконавчої влади у паперовій формі";
доповнити параграф пунктом 8 такого змісту:
"8. У разі підготовки проекту акта Кабінету Міністрів в електронній формі його опрацювання та погодження здійснюється з використанням відповідного модуля системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - модуль системи взаємодії).
Розробник вносить до модуля системи взаємодії проект акта та матеріали до нього, передбачені цим Регламентом, і визначає строк погодження проекту акта заінтересованими органами.
Свою позицію щодо проекту акта міністр, що спрямовує та координує діяльність центрального органу виконавчої влади, доводить до відома розробника шляхом внесення відповідної інформації до модуля системи взаємодії, у разі відсутності зауважень проект акта візується міністром із використанням модуля системи взаємодії.
Свою позицію щодо проекту акта (висновок) заінтересовані органи доводять до відома розробника шляхом внесення відповідної інформації до модуля системи взаємодії.
Якщо заінтересованим органом є центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів через відповідного міністра, позиція такого органу щодо проекту акта погоджується відповідним міністром шляхом внесення інформації про погодження до модуля системи взаємодії.
Інформація про погодження проекту акта повинна бути доступною для ознайомлення для всіх заінтересованих органів, що беруть участь у його опрацюванні.";
5) у § 38:
абзац другий викласти в такій редакції:
"Заінтересовані органи зобов’язані погодити проект акта у визначений розробником строк:";
в абзаці сьомому слова "зазначає у супровідному листі" замінити словом "визначив";
6) у § 43 слова "(листи із зауваженнями і пропозиціями тощо)" виключити;
7) пункт 2 § 46 доповнити абзацом такого змісту:
"У разі підготовки проекту акта Кабінету Міністрів в електронній формі Мін’юст вносить висновок до модуля системи взаємодії у строки, визначені в цьому пункті.";
8) пункт 3 § 49 викласти в такій редакції:
"3. Проект акта та матеріали до нього вносяться до Кабінету Міністрів в електронній формі у форматі PDF/A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) і RTF (таблиці та діаграми у форматі XLS) із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису з використанням модуля системи взаємодії, крім проектів актів, підготовлених у паперовій формі з підстав, передбачених абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32 цього Регламенту.";
9) абзац чотирнадцятий пункту 1 § 50 виключити;
10) пункт 1 § 51 викласти в такій редакції:
"1. На супровідний лист, пояснювальну записку, довідку про погодження, протокол узгодження позицій щодо проекту акта Кабінету Міністрів накладається кваліфікований електронний підпис керівника органу, що є головним розробником, або особи, що його заміщує.
Підпис власноруч допускається лише для проектів актів, підготовлених у паперовій формі у випадках, передбачених абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32 цього Регламенту.";
11) пункт 4 § 52 викласти в такій редакції:
"4. Секретаріат Кабінету Міністрів перевіряє внесений до Кабінету Міністрів проект акта на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом.
Якщо проект акта внесено до Кабінету Міністрів із порушенням вимог, встановлених пунктом 5 § 33, пунктами 5 і 6 § 37, пунктом 1 § 49, пунктами 1-3 § 50 цього Регламенту, Секретаріат Кабінету Міністрів не пізніше ніж протягом двох робочих днів після надходження повертає його головному розробникові із використанням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, крім проектів, що містять інформацію з обмеженим доступом, разом із супровідним листом за підписом Державного секретаря Кабінету Міністрів або одного з його заступників відповідно до розподілу обов’язків для приведення у відповідність із зазначеними вимогами.
Якщо проект акта внесено до Кабінету Міністрів із порушенням вимог, встановлених абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32, пунктом 3 § 49, вимог щодо наявності документів, передбачених підпунктами 1, 2 і 4 пункту 1 § 50, вимог, встановлених пунктами 1 і 2 § 51 цього Регламенту, пунктами 21, 90, абзацами другим, третім пункту 149 і пунктом 150 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну та пунктом 11 додатка 1 до Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 "Деякі питання документування управлінської діяльності (Офіційний вісник України, 2018 р., № 23, ст. 770), Секретаріат Кабінету Міністрів відмовляє в реєстрації проекту акта із зазначенням причини повернення для усунення її головним розробником.";
12) у додатках до Регламенту:
у додатку 3 цифру і слова "8. Проект акта та матеріали до нього в електронній формі." виключити;
примітку до додатка 5 викласти в такій редакції:
"__________
Примітка.
Довідка, крім проектів актів, підготовлених у паперовій формі з підстав, передбачених абзацами четвертим і шостим пункту 5 § 32 цього Регламенту, може формуватися автоматично системою електронної взаємодії органів виконавчої влади на основі внесеної до неї інформації заінтересованими органами. Пункти 2-7 включаються до довідки в разі потреби.";
додаток 7 доповнити приміткою такого змісту:
"__________
Примітка.
У разі необхідності та з метою забезпечення наочності інформації для проектів актів, підготовлених в електронній формі, допускається оформлення порівняльної таблиці на аркуші формату А3 (297 х 420 міліметрів).".
2. У постанові Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55:
1) у Типовій інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженій зазначеною постановою:
в абзаці другому пункту 87 слова "дату і номер" замінити словом "назву", а цифри і слова "20 квітня 2018 року № 295" - словами "Про затвердження операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту";

................
Перейти до повного тексту