- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 грудня 2017 р. № 1085 Київ |
Про затвердження Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду
Відповідно до частини шостої
статті 3 Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України" та частини другої
статті 97 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок спрямування коштів державного дорожнього фонду, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
Інд. 21 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 грудня 2017 р. № 1085
ПОРЯДОК
спрямування коштів державного дорожнього фонду
1. Цей Порядок визначає механізм спрямування коштів державного дорожнього фонду, який створюється у складі спеціального фонду державного бюджету згідно із
статтею 24-2 Бюджетного кодексу України та
статтею 3 Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України" (далі - бюджетні кошти).
2. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення, включаючи фінансове забезпечення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для здійснення заходів з відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності, а також виконання проектно-вишукувальних та науково-дослідних робіт, створення та функціонування інформаційно-аналітичної системи дорожнього господарства, у тому числі утримання відповідних бюджетних установ, що забезпечують її функціонування; забезпечення розвитку виробничих потужностей дорожніх організацій, утримання галузевих медичних закладів для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС; проведення конкурсів і підготовку договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію, управління дорожнім господарством, виплату приватному партнеру/концесіонеру плати за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування державного значення та здійснення інших виплат у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором;
2) фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виплату приватному партнеру/концесіонеру плати за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування та здійснення інших виплат у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором, а також вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (у тому числі проектно-вишукувальних робіт, функціонування інформаційно-аналітичної системи, паспортизації, технічного нагляду, обстеження стану доріг, зокрема залучення інженера-консультанта), у тому числі облаштування місць для паркування, зупинки, стоянки транспортних засобів, якими керують (перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній
Законом України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" (у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам);
3) виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, отриманими державою або під державні гарантії на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування;
5) фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм;
6) фінансове забезпечення заходів з оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів залізничним транспортом та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень, як виняток, у 2021 та 2022 роках;
7) закупівлю нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу, як виняток, у 2021 році;
8) впровадження, утримання та розвиток системи збору плати за використання автомобільних доріг загального користування транспортними засобами повною масою більше 12 тонн, у тому числі шляхом поповнення статутного капіталу державного підприємства, що входить до сфери управління Укрінфрапроекту, як виняток у 2022 році;
9) забезпечення експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів як виняток у 2022 році;
10) формування державного фонду внутрішніх водних шляхів;
11) оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкцію об’єктів інфраструктури суб’єктів господарювання залізничного транспорту державного сектору економіки у 2023 році;
12) фінансове забезпечення здійснення заходів з розвитку аеродромної інфраструктури, у тому числі завершення будівництва, реконструкції аеродромної та енергетичної інфраструктури, задіяної у забезпеченні належного функціонування Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького, та фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм у 2023 році;
13) фінансове забезпечення заходів функціонування і розвитку внутрішніх водних шляхів та інфраструктури внутрішнього водного транспорту у 2023 році;
14) забезпечення виконання частини першої
статті 36 Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік".
3. Головні розпорядники бюджетних коштів за напрямами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, визначаються законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 2 цього Порядку, визначаються рішеннями про місцевий бюджет.
Відповідальними виконавцями бюджетних програм є:
за бюджетними програмами щодо спрямування коштів за напрямами, визначеними підпунктами 1, 3, 5 та 12 пункту 2 цього Порядку, - Агентство відновлення;
за бюджетними програмами щодо спрямування коштів за напрямами, визначеними підпунктами 6, 7, 9, 10, 11, 13 та 14 пункту 2 цього Порядку, - Мінінфраструктури;
за бюджетними програмами щодо спрямування коштів за напрямом, визначеним підпунктом 8 пункту 2 цього Порядку, - Укрінфрапроект.
4. Одержувачами бюджетних коштів є суб’єкти господарювання, які:
виконують функції замовника робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі;
належать до сфери управління Агентства відновлення та одержують кошти на розширення, реконструкцію і технічне переоснащення;
виконують функції замовника робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі;
виконують функції замовника робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання вулиць та доріг комунальної власності у населених пунктах;
належать до сфери управління Агентства відновлення та одержують кошти на здійснення заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, в тому числі виконують функції замовника будівництва, відповідно до державних програм;
належать до сфери управління Агентства відновлення та є медичними закладами для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС;
є акціонерним товариством залізничного транспорту загального користування, утвореним відповідно до
Закону України "Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування;
належать до сфери управління Укрінфрапроекту та одержують кошти для впровадження, утримання та розвитку системи збору плати за використання автомобільних доріг загального користування транспортними засобами повною масою більше 12 тонн;
виконують функції із забезпечення експлуатаційно-безпечного стану судноплавних шлюзів;
належать до сфери управління Агентства відновлення і виконують функції замовника робіт з розвитку, будівництва, ремонту, облаштування, модернізації та утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення;
є суб’єктами господарювання державного сектору економіки, які забезпечують здійснення заходів з розвитку аеродромної інфраструктури, у тому числі завершення будівництва, реконструкції аеродромної та енергетичної інфраструктури, задіяної у забезпеченні належного функціонування аеропортів;
належать до сфери управління Мінінфраструктури та до основних завдань яких належить обслуговування внутрішніх водних шляхів.
5. Бюджетні кошти, сформовані за рахунок джерел, визначених пунктом 1 частини другої
статті 24-2 Бюджетного кодексу України, за винятком коштів, що спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 2 цього Порядку, з урахуванням норм пункту 41 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення"
Бюджетного кодексу України , розподіляються у такий спосіб:
60 відсотків - за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 2 цього Порядку;
35 відсотків - за напрямом, визначеним підпунктом 2 пункту 2 цього Порядку;
5 відсотків - за напрямом, визначеним підпунктом 5 пункту 2 цього Порядку (до 2020 року включно), у 2021 році - за напрямами, визначеними підпунктами 6 і 7 пункту 2 цього Порядку, а у 2022 році - за напрямами, визначеними підпунктами 5, 6, 8 та 9 пункту 2 цього Порядку;
4 відсотки - за напрямом, визначеним підпунктом 5 пункту 2 цього Порядку (у 2024 році та наступних роках);
2,5 відсотка - у 2023 році за напрямом, визначеним підпунктом 11 пункту 2 цього Порядку;
1,5 відсотка - у 2023 році за напрямом, визначеним підпунктом 12 пункту 2 цього Порядку;
1 відсоток - за напрямом, визначеним підпунктом 10 пункту 2 цього Порядку (у 2023 році та наступних роках).
6. Мінфін подає у році, що передує плановому, головним розпорядникам бюджетних коштів, зазначеним у пункті 3 цього Порядку, інформацію щодо прогнозного обсягу надходжень бюджетних коштів на плановий та наступні за плановим два бюджетних періоди, сформованих за рахунок джерел, визначених пунктом 1 частини другої
статті 24-2 Бюджетного кодексу України, з урахуванням норм пунктів 41 і 43-2 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного
Кодексу , разом з інструкцією з підготовки бюджетних запитів.
7. Розрахунок необхідного обсягу бюджетних коштів за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 2 цього Порядку, здійснюється Агентством відновлення з урахуванням умов відповідних запозичень, обсягу отриманих запозичень або запозичень, які передбачається отримати протягом планового та наступних за плановим двох бюджетних періодів, а також прогнозних курсів обміну валют та прогнозних рівнів процентних ставок на плановий та наступні за плановим два бюджетних періоди.
11. Казначейство здійснює закупівлю іноземної валюти за офіційним курсом Національного банку на дату проведення операції в сумі, необхідній для виконання боргових зобов’язань за запозиченнями відповідно до умов укладених договорів, з віднесенням витрат на закупівлю іноземної валюти до видатків за бюджетною програмою щодо виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, отриманими державою або під державні гарантії на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування.
12. Обсяг бюджетних коштів за напрямом, визначеним підпунктом 1 пункту 2 цього Порядку, розраховується за такою формулою:
Д = Д1 x 60/100,
де Д1 - обсяг бюджетних коштів, сформованих за рахунок джерел, визначених
пунктом 1 частини другої статті 24-2 Бюджетного кодексу України, за винятком коштів, що спрямовуються за напрямом, визначеним підпунктом 3 пункту 2 цього Порядку.
12-1. У 2019 році частина коштів в сумі 1000000 тис. гривень із загального обсягу бюджетних коштів, розрахованих за формулою, визначеною у пункті 12 цього Порядку, спрямовується на реалізацію програм і проектів державного фонду регіонального розвитку.
13. Розподіл бюджетних коштів, обсяг яких розрахований згідно з пунктом 12 цього Порядку, за напрямами (об’єктами, заходами), визначеними підпунктом 1 пункту 2 цього Порядку, здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів у межах бюджетних призначень відповідно до вимог закону про Державний бюджет України на відповідний рік та методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, яка затверджується спільним наказом Мінінфраструктури та Мінфіну, з урахуванням установлених державними програмами пріоритетів, фактичного стану автомобільних доріг, а також необхідності виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Казначейства.
................Перейти до повного тексту