- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 листопада 2015 р. № 1068 Київ |
Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства щодо спрямування частини коштів у сумі 398500 тис. гривень, передбачених Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства в 2015 році у спеціальному фонді
державного бюджету за програмою 2751630 "Реалізація надзвичайної кредитної програми для України", на фінансування заходів з реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України у вигляді міжбюджетних трансфертів.
2. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що додаються.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 2, який набирає чинності одночасно із
Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік".
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
Інд. 71 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 листопада 2015 р. № 1068
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
)
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
( У тексті Порядку та умов слово "Мінрегіон" замінено словом "Мінінфраструктури" згідно з Постановою КМ
№ 519 від 23.05.2023 )
Джерелом формування субвенції за спеціальним фондом є кошти позики Європейського інвестиційного банку, залучені Україною відповідно до
Фінансової угоди.
2. Головним розпорядником субвенції є Мінінфраструктури.
Розпорядники/одержувачі субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішенням відповідної місцевої ради, відповідної військової адміністрації про такий бюджет згідно із законодавством.
3. Використання субвенції спеціального фонду здійснюється з дотриманням умов
Фінансової угоди та договорів, укладених у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі - Програма), а також відповідно до угод про передачу коштів, укладених відповідно до Фінансової угоди.
4. Субвенція спрямовується бюджетам адміністративно-територіальних одиниць (згідно з додатком 1), на території яких реалізуються проекти у рамках Програми за напрямами, визначеними у
Фінансовій угоді. Переліки проектів, які фінансуються за рахунок субвенції, формуються та затверджуються головним розпорядником субвенції за пропозиціями органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади.
Фінансування за розподілом, визначеним у додатку 1, для адміністративно-територіальних одиниць за рахунок субвенції спеціального фонду може бути здійснено лише за умови підтвердження співфінансування таких проектів з відповідних місцевих бюджетів в обсязі не меншому, ніж сума податку на додану вартість.
Не допускається будь-яке подвійне фінансування одних і тих же компонентів проектів, у тому числі за рахунок коштів, наданих Європейським інвестиційним банком, іншими донорами, коштів державного чи місцевих бюджетів.
Субвенція не може бути спрямована на погашення штрафних санкцій та/або пені, що нараховується за порушення умов договорів, та на витрати, пов’язані з перерахуванням та конвертацією коштів за рахунком для одержання коштів та проектними рахунками.
Субвенція спеціального фонду не використовується для сплати податків, зборів та митних платежів.
Відповідний розпорядник субвенції за місцевим бюджетом та/або одержувач, відповідна місцева рада чи військово-цивільна адміністрація забезпечують співфінансування проекту за власний рахунок у тій частині, що не покривається субвенцією.
Витрати, пов’язані з перерахуванням та конвертацією коштів за рахунком для одержання коштів та проектними рахунками, несуть розпорядники субвенції за місцевими бюджетами.
5. Умовами надання субвенції є:
1) об’єкти, зокрема житлового фонду, що фінансуються за рахунок субвенції, залишаються у комунальній власності (спільній власності) відповідних територіальних громад та використовуються за цільовим призначенням протягом не менше 20 років з дати завершення впровадження проекту;
2) спроможність органів місцевого самоврядування відповідних територіальних громад сіл, селищ та міст забезпечувати подальше власне фінансування або утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції;
4) замовниками будівництва забезпечено під час розроблення проектної документації для реалізації проектів, що пов’язані з будівництвом (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
5) видатки, пов’язані з фінансуванням капітального будівництва, здійснюються за умови наявності затверджених проектів будівництва та результатів проведення їх державної експертизи відповідно до
Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674); титулів об’єктів, що затверджені відповідно до
Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств , установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2015 р., № 97, ст. 3320).
6. Кредитні кошти, перераховані з проектного рахунка, вважаються субвенцією спеціального фонду, що надана з державного бюджету відповідним місцевим бюджетам у день перерахування коштів у національній валюті або у сумі гривневого еквіваленту перерахованих валютних коштів, розрахованого за офіційним курсом Національного банку на день їх перерахування.
7. Заявки на перерахування коштів з рахунка для одержання коштів підписуються уповноваженими особами Мінфіну, головного розпорядника субвенції спеціального фонду. Заявки на перерахування коштів з проектного рахунка підписуються уповноваженими особами Мінфіну, головного розпорядника субвенції, розпорядника субвенції за місцевим бюджетом та її одержувача (замовника).
8. Кредитні кошти Європейського інвестиційного банку в рамках Програми перераховуються Європейським інвестиційним банком за заявками на їх вибірку, оформленими відповідно до положень
Фінансової угоди та договорів, укладених у рамках Програми, на рахунок Мінфіну в АТ "Укрексімбанк", відкритий для виконання Програми. Для цілей Програми Мінфін відкриває в АТ "Укрексімбанк" для кожної з угод про передачу коштів рахунки для реалізації проектів (проектні рахунки), на які перераховуються кошти для відповідних проектів з рахунка, відкритого для виконання Програми. Субвенція спеціального фонду надається місцевим бюджетам, розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами/одержувачам субвенції за місцевими бюджетами шляхом перерахування коштів із проектного рахунка постачальникам товарів (виконавцям робіт або послуг) за договорами, укладеними розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами/одержувачами субвенції за місцевими бюджетами у рамках проектів, на виконання грошових зобов’язань зазначених розпорядників/одержувачів щодо оплати виконаних/ поставлених товарів, робіт та послуг за такими договорами з подальшим відображенням таких операцій у бухгалтерському обліку, фінансовій і бюджетній звітності.
9. Для відображення головним розпорядником субвенції, розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами та її одержувачами у бухгалтерському обліку, фінансовій і бюджетній звітності операцій у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду головний розпорядник субвенції спеціального фонду подає розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами інформацію про фактичний стан використання коштів, залучених Україною відповідно до
Фінансової угоди, згідно з додатком 2.
10. Головний розпорядник субвенції з метою відображення в обліку та звітності про виконання бюджетів у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду подає Казначейству зведене розпорядження за формою згідно з додатком 3.
11. Казначейство:
забезпечує відображення його органами в обліку та звітності про виконання бюджетів операцій у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду за відповідними кодами бюджетної класифікації у розрізі доходів, видатків та кредитування бюджетів у національній валюті або у відповідному гривневому еквіваленті євро;
інформує щомісяця до 15 числа Мінфін та Мінінфраструктури про обсяги перерахування субвенції та касові видатки в розрізі місцевих бюджетів, що фінансуються за її рахунок.
13. Мінінфраструктури інформує щомісяця до 25 числа наступного періоду Мінфін про використання субвенції.
14. Одержувачі субвенції подають щомісяця до 10 числа розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами звіт про використання субвенції.
15. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами подають щомісяця до 20 числа головному розпорядникові субвенції звіт про її використання.
16. У разі недотримання кінцевим бенефіціаром умов
Фінансової угоди, угоди про передачу коштів позики і цих Порядку та умов відповідна місцева рада чи військова адміністрація повертає суму коштів, спрямовану на фінансування проекту, до державного бюджету відповідно до законодавства та укладених договорів.
17. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим використанням здійснюється в установленому законодавством порядку.
Додаток 1
до Порядку та умов
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
)
РОЗПОДІЛ
у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України між місцевими бюджетами
Код місцевого бюджету |
Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці |
Обсяг субвенції, тис. гривень |
Мінімальний обсяг співфінансування за рахунок місцевих бюджетів, тис. гривень |
Разом |
|
2 346 552 |
469 310,4 |
|
Вінницька область |
41 731,055 |
8 346,211 |
0254200000 |
Бюджет Жмеринської міської територіальної громади |
41 731,055 |
8 346,211 |
|
Волинська область |
80 000 |
16 000 |
0355100000 |
Бюджет Луцької міської територіальної громади |
80 000 |
16 000 |
|
Дніпропетровська область |
341 472,462 |
68 294,492 |
0410000000 |
Обласний бюджет Дніпропетровської області |
15 022,956 |
3 004,591 |
0457100000 |
Бюджет Кам’янської міської територіальної громади |
139 449,506 |
27 889,901 |
0457600000 |
Бюджет Дніпровської міської територіальної громади |
187 000 |
37 400 |
|
Житомирська область |
7 500 |
1 500 |
0655000000 |
Бюджет Чуднівської міської територіальної громади |
7 500 |
1 500 |
|
Закарпатська область |
167 843,14 |
33 568,628 |
0750100000 |
Бюджет Вільховецької сільської територіальної громади |
76 000 |
15 200 |
0750200000 |
Бюджет Тячівської міської територіальної громади |
27 843,14 |
5 568,628 |
0753500000 |
Бюджет Дубівської селищної територіальної громади |
52 000 |
10 400 |
0756400000 |
Бюджет Ясінянської селищної територіальної громади |
12 000 |
2 400 |
|
Запорізька область |
163 777,829 |
32 755,566 |
0856200000 |
Бюджет Запорізької міської територіальної громади |
163 777,829 |
32 755,566 |
|
Київська область |
167 571,065 |
33 514,213 |
1051500000 |
Бюджет Бучанської міської територіальної громади |
75 000 |
15 000 |
1053100000 |
Бюджет Броварської міської територіальної громади |
29 044,02 |
5 808,804 |
1053300000 |
Бюджет Вишгородської міської територіальної громади |
34 080,892 |
6 816,178 |
1053700000 |
Бюджет Гатненської сільської територіальної громади |
18 000 |
3 600 |
1054600000 |
Бюджет Ірпінської міської територіальної громади |
11 446,153 |
2 289,231 |
|
Львівська область |
426 634,873 |
85 326,975 |
1351700000 |
Бюджет Мостиської міської територіальної громади |
6 752,6 |
1 350,52 |
1352700000 |
Бюджет Підберізцівської сільської територіальної громади |
19 000 |
3 800 |
1352800000 |
Бюджет Солонківської сільської територіальної громади |
120 000 |
24 000 |
1353700000 |
Бюджет Зимноводівської сільської територіальної громади |
90 000 |
18 000 |
1356300000 |
Бюджет Львівської міської територіальної громади |
177 191,35 |
35 438,27 |
1358400000 |
Бюджет Трускавецької міської територіальної громади |
13 690,923 |
2 738,185 |
|
Миколаївська область |
10 597,101 |
2 119,42 |
1453800000 |
Бюджет Мигіївської сільської територіальної громади |
10 597,101 |
2 119,42 |
|
Одеська область |
189 960,138 |
37 992,027 |
1551800000 |
Бюджет Авангардівської селищної територіальної громади |
12 518,503 |
2 503,701 |
1551900000 |
Бюджет Дальницької сільської територіальної громади |
15 000 |
3 000 |
1555400000 |
Бюджет Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади |
80 000 |
16 000 |
1556400000 |
Бюджет Одеської міської територіальної громади |
72 396,683 |
14 479,336 |
1558100000 |
Бюджет Суворовської селищної територіальної громади |
10 044,952 |
2 008,99 |
|
Полтавська область |
324 730,662 |
64 946,133 |
1610000000 |
Обласний бюджет Полтавської області |
160 819,889 |
32 163,978 |
1650600000 |
Бюджет Пирятинської міської територіальної громади |
11 832,788 |
2 366,558 |
1656400000 |
Бюджет Кременчуцької міської територіальної громади |
75 077,985 |
15 015,597 |
1656500000 |
Бюджет Лубенської міської територіальної громади |
62 000 |
12 400 |
1656800000 |
Бюджет Миргородської міської територіальної громади |
15 000 |
3 000 |
|
Тернопільська область |
45 000 |
9 000 |
1953500000 |
Бюджет Трибухівської сільської територіальної громади |
18 000 |
3 600 |
1954400000 |
Бюджет Копичинецької міської територіальної громади |
9 000 |
1 800 |
1955600000 |
Бюджет Великоберезовицької селищної територіальної громади |
18 000 |
3 600 |
|
Харківська область |
993,48 |
198,696 |
2053100000 |
Бюджет Валківської міської територіальної громади |
993,48 |
198,696 |
|
Хмельницька область |
160 538,51 |
32 107,702 |
2250300000 |
Бюджет Волочиської міської територіальної громади |
72 538,51 |
14 507,702 |
2250900000 |
Бюджет Китайгородської сільської територіальної громади |
41 000 |
8 200 |
2251600000 |
Бюджет Новоушицької селищної територіальної громади |
33 000 |
6 600 |
2253200000 |
Бюджет Солобковецької сільської територіальної громади |
14 000 |
2 800 |
|
Черкаська область |
153 095,932 |
30 619,186 |
2310000000 |
Обласний бюджет Черкаської області |
73 000 |
14 600 |
2357600000 |
Бюджет Черкаської міської територіальної громади |
80 095,932 |
16 019,186 |
|
Чернівецька область |
58 105,753 |
11 621,151 |
2453900000 |
Бюджет Берегометської селищної територіальної громади |
13 000 |
2 600 |
2454600000 |
Бюджет Кельменецької селищної територіальної громади |
16 105,753 |
3 221,151 |
2455200000 |
Бюджет Чернівецької міської територіальної громади |
29 000 |
5 800 |
|
Чернігівська область |
7 000 |
1 400 |
2552000000 |
Бюджет Новобасанської сільської територіальної громади |
7 000 |
1 400 |
................Перейти до повного тексту