1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 червня 1999 р. N 1065
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 242 від 17.03.2023 )
Про затвердження переліку пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності, та Порядку розгляду і схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 1177-р від 29.10.99 Постановами КМ N 1255 від 11.08.2000 N 896 від 26.07.2001 N 9 від 10.01.2002 N 1368 від 27.08.2003 N 1168 від 08.09.2004 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
( Пункт 1 втратив чинність у частині затвердження переліку пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких установлено спеціальний режим інвестиційної діяльності на підставі Постанови КМ N 1255 від 11.08.2000 )
1. Затвердити перелік пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності, та Порядок розгляду і схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області (додаються).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1255 від 11.08.2000 )
3. Міністерству економіки:
розглядати щороку результати запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності в Донецькій області та подавати пропозиції щодо внесення змін до переліку пріоритетних видів економічної діяльності;
у разі внесення змін до Класифікації видів економічної діяльності ДК 009-96 подавати до Кабінету Міністрів України відповідні пропозиції.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. N 1165 "Про затвердження переліку пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності" і N 1168 "Про затвердження Положення про порядок розгляду та схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 30, ст. 1132, ст. 1136).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 27
( Перелік пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1255 від 11.08.2000 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 червня 1999 р. N 1065
ПОРЯДОК
розгляду і схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
1. Цим Порядком визначається процедура розгляду Радою з питань спеціальних економічних зон та спеціального режиму інвестиційної діяльності в Донецькій області (далі - Рада) інвестиційних проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах та у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області (далі - інвестиційний проект), видачі дозволів на провадження діяльності на територіях спеціальних економічних зон та свідоцтв про схвалення інвестиційних проектів на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області.
2. Суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор), який має намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з додатком;
інвестиційний проект (бізнес-план) кошторисною вартістю, еквівалентною не менш як 1 млн. доларів США, для малих підприємств - не менш як 250 тис. доларів США;
( Абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи, що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними договорами, в яких бере участь Україна, не передбачено інше. Зазначені документи можуть бути також засвідчені в посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
проект контракту, погоджений з відповідним органом місцевого самоврядування та з органом господарського розвитку спеціальної економічної зони у разі реалізації інвестиційного проекту на території спеціальної економічної зони;
висновки щодо інвестиційного проекту, зроблені відповідно до законодавства України, у тому числі науково-технічної, екологічної експертизи, державної експертизи інвестицій тощо;
довідку відповідного органу державної податкової служби про стан розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб, зареєстрованих в Україні);
зобов'язання про подання Раді звітності про хід реалізації інвестиційного проекту за формою та у терміни, встановлені Радою.
У разі потреби Рада може вимагати інші документи, що стосуються визначення мети, умов діяльності і спроможності заявника реалізувати інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, що містяться у підготовлених ним документах.
3. За наявності всіх документів, зазначених у пунктах 2 і 3-1 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спеціальному журналі, присвоює порядковий номер і видає заявнику письмове підтвердження одержання від нього документів. Форма ведення спеціального журналу встановлюється Радою.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )
3-1. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України сировини, матеріалів, предметів, устаткування та обладнання, разом з документами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:
переліки та обсяги сировини, матеріалів, предметів, устаткування та обладнання із зазначенням коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для реалізації інвестиційного проекту, які є його невід'ємною частиною;
обгрунтування обсягів ввезення сировини, матеріалів, предметів, устаткування та обладнання.
( Порядок доповнено пунктом 3-1 згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )
4. Зареєстровані документи заявника надсилаються у триденний термін Донецькій облдержадміністрації для підготовки висновку про доцільність реалізації інвестиційного проекту, зокрема з наданням передбачених законодавством України пільг, виходячи з програм соціально-економічного розвитку міст та районів області, а також про обгрунтованість переліків та обсягів увезення сировини, матеріалів, предметів, устаткування та обладнання, а копія заяви про розгляд інвестиційного проекту та копія інвестиційного проекту надсилаються Мінекономіки.
( Абзац перший пункту 4 в редакції Постанови КМ N 9 від 10.01.2002, із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1368 від 27.08.2003 )
Мінекономіки проводить за участю Мінфіну, Мінпромполітики, Мінагрополітики, Державної податкової адміністрації у Донецькій області експертизу інвестиційного проекту з метою запобігання негативним наслідкам його реалізації, зокрема щодо виконання державних програм економічного, науково-технічного та соціального розвитку, обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.
( Абзац другий пункту 4 в редакції Постанов КМ N 9 від 10.01.2002, N 1368 від 27.08.2003 )
Надіслані матеріали мають бути розглянуті та з відповідними висновками повернуті до Ради у місячний термін. В окремих випадках термін підготовки висновків може бути продовжений Радою на два тижні.
У разі одержання негативних висновків щодо доцільності реалізації інвестиційного проекту Рада у письмовій формі повідомляє про це заявника та повертає йому документи.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 від 26.07.2001 )
5. Після одержання позитивних висновків Рада у 30-денний термін розглядає внесений пакет документів, приймає рішення про схвалення або відмову в схваленні інвестиційного проекту.
6. У схваленні інвестиційного проекту Рада відмовляє у разі, коли:
інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, затвердженим Кабінетом Міністрів України, або програмі розвитку спеціальної економічної зони;
умови реалізації інвестиційного проекту не відповідають законодавству України;
у поданих документах виявлено недостовірні відомості;
суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор) має заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами.
Відмова у схваленні інвестиційного проекту надсилається у письмовій формі з обгрунтуванням причин.
7. Заявник, якому відмовлено у схваленні інвестиційного проекту, має право після усунення недоліків та доопрацювання інвестиційного проекту повторно подати його на розгляд Ради.

................
Перейти до повного тексту